استقبال آمریکا و رژیم صهیونیستی از اقدام خصمانه اتریش علیه حزب الله

در پی اقدام خصمانه پارلمان اتریش علیه حزب الله لبنان، آمریکا و رژیم صهیونیستی از آن استقبال کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه، در پی اقدام خصمانه پارلمان اتریش علیه حزب الله لبنان، وزارت خارجه آمریکا و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از آن استقبال کردند.

«مورگان اورتگس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در توییتی با تکرار ادعا‌های پیشین کشورش نوشت: «ما دولت اتریش را برای به رسمیت شناختن تهدیدی که از سوی حزب الله در اروپا شکل گرفته، تشویق می‌کنیم و خواهان اتخاذ اقدامات بیشتر علیه این گروه خطرناک تروریستی نیابتی ایران هستیم.»

همچنین «گبی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با استقبال از این اقدام خصمانه رژیم صهیونیستی، مدعی شد: این یک تصمیم مهم علیه حزب الله به شمار می‌رود و من امیدوارم دولت اتریش تصمیم پارلمان را پذیرا باشد و به کشور‌های انگلیس، آلمان و هلند که حزب الله را به عنوان گروهی تروریستی به رسمیت شناخته اند، بپیوندد.

«مارتین انگلبرگ» از اعضای پارلمان اتریش چندی یش در حساب توییتری خود مدعی شد: «اکنون پارلمان اتریش به اجماع، با مصوبه‌ای موافقت کرده که در آن از دولت این کشور می‌خواهد فعالیت‌های تروریستی و مجرمانه حزب الله لبنان را در اتریش محدود کند و اقدامات مشابه‌ای را در سطح اتحادیه اروپا آغاز کند.»

گفتنی است اقدام اخیر پارلمان اتریش در راستای سلسله اقدامات کشور‌های اروپایی در ممنوع اعلام کردن فعالیت‌های حزب الله لبنان دسته بندی می‌شود. وزارت کشور آلمان در اواخر ماه آوریل در اقدامی خصمانه تمامی فعالیت‌های حزب الله لبنان را در خاک کشورش ممنوع و این جنبش را «گروهی تروریستی» اعلام کرد.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی اوایل ماه می ‌به نقل از یک مقام صهیونیستی گزارش داده بود که ممنوعیت فعالیت‌های حزب الله در آلمان، نتیجه ماه‌ها تلاش این رژیم با تمامی احزاب آلمان بود. رؤسای سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی موظف به ارائه شواهد موثق بودند تا این جنبش را به اقدامات تروریستی قابل توجه ارتباط دهند. بنا به اذعان این مقام صهیونیست، رئیس سازمان اطلاعاتی آلمان دوست نزدیک موساد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
که چی؟؟؟مقاومت پیروزه
آخرین اخبار