نماینده عراقی: پارلمان دچار مرگ مغزی شده است

نماینده ائتلاف سائرون با اعلام اینکه رئیس پارلمان عراق کاملا درباره تعطیلی و مرگ مغزی پارلمان مسئول است، خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سومریه نیوز، جمال فاخر، نماینده ائتلاف سائرون، با تاکید بر اینکه پارلمان عراق دچار مرگ مغزی شده است، محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان این کشور، را در قبال این امر مسئول دانست.

 او  افزود: «رئیس پارلمان کاملا درباره تعطیلی و مرگ مغزی پارلمان مسئول است. توقف کار مجلس نمایندگان مغایر قانون و اصول اخلاقی و به مثابه شکستن قسمی است که ما در برابر خدا و مردم یاد کردیم و گفتیم چشمانی بیدار برای حمایت از ملت و سرزمین و آسمان عراق خواهیم بود و مخلصانه به وظایف خود عمل خواهیم کرد.»

این نماینده اضافه کرد: «عراق درگیر بحران‌های امنیتی، اقتصادی و بهداشتی است و به کار و تلاش مداوم و فشرده برای دستیابی به راه حل‌هایی برای این بحران‌ها نیاز دارد».

فاخر از گروه‌های سیاسی مشارکت کننده در فرآیند سیاسی خواست نظر خود را درباره این «نمایش کمدی» اعلام کنند.

او  از برهم صالح، رئیس جمهور، و مصطفی الکاظمی، نخست وزیر، درخواست کرد در برگزاری انتخابات زودهنگام شتاب کنند، زیرا فرآیند سیاسی کنونی نمی‌تواند حکومتی مبتنی بر موسسات بنا نهاده و برای ملت عراق رفاه ایجاد کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار