مردم با در خانه ماندن باعث شکست ویروس کرونا می‌شوند

سخنگوی ستادمقابله با ویروس کرونا بندرماهشهرگفت: شهروندان باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و در خانه ماندن باعث شکست ویروس کرونا شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد شنبدی دبیر و سخنگوی ستادمقابله با ویروس کرونا بندرماهشهرگفت: شهروندان باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و در خانه ماندن باعث شکست ویروس کرونا شون کلیه شهرها، روستاها، شهرک‌ها و مناطق شهرستان بندرماهشهر وضعیت قرمز در شیوع ویروس کرونا قرار دارد و این امر باعث بستری شدن مملویی از افراد مبتلا شده به بیماری کویید ۱۹ در بیمارستان‌های شهرستان شده است.

او افزود: کلیه اصناف غیر ضروری همچنان تعطیل و در صورت مشاهده پلمپ وبه مراجع قضایی معرفی می‌شوند و کلیه معابر و خیابان‌های منتهی به مرکز و بازار شهر برای ترددنداشتن مسدود و بسته باشد.

شنبدی بیان داشت: با توجه به اینکه مصرف مواد دخانی باعث ابتلا به شیوع ویروس کرونا بوده قهوه خانه‌های باید بسته و تعطیل باشند.

سخنگوی ستادمقابله با ویروس کرونا بندرماهشهر تصریح کرد: در صورت تعطیل  نکردن قهوه خانه نیروی انتظامی به همراه کارشناسان بهداشتی نسبت به پلمپ و معرفی صاحبان آن‌ها به مراجع قضایی اقدام می‌شود و  شدت افزایش ویروس کرونا در شهرستان بندرماهشهر بسیار زیاد شده که باعث افزایش، آن در روز‌های آینده هستیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار