۲۰ طرح تا پایان شهریورماه در لرستان افتتاح می شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از افتتاح ۲۰ پروژه این شرکت در قالب طرح الف ب ایران تا پایان شهریورماه در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از افتتاح ۲۰ پروژه این شرکت در قالب طرح الف ب ایران تا پایان شهریورماه در استان خبر داد.

فریدون خودنیا با اشاره به پروزه‌های عمرانی شرکت توزیع برق لرستان و طرح الف ب ایران، اظهار کرد: براساس این طرح، پروژه‌های کلیدی شناسایی شدند تا با کمترین هزینه بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

او اضافه کرد: مقرر شده تا پایان شهریورماه تمام پروژه‌های کلیدی شناسایی شده و به مرحله افتتاح برسند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: ۲۰ پروژه با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان تعریف شده که بین ۲۰ تا ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و با برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان شهریورماه به سرانجام خواهند رسید.

خودنیا با اشاره به اینکه با افتتاح این پروژه‌ها برخی روستا‌های استان که برق آن‌ها از استان‌های همجوار تامین می‌شود را به شبکه توزیع برق استان متصل می‌کنیم و تردد از استان به استان‌های دیگر را حذف کنیم، بیان کرد: این پروژه‌ها در قالب طرح الف ب ایران انجام و به‌وسیله وزیر نیرو افتتاح شود.

او  به شروع فصل گرما، لزوم رعایت الگوی مصرف، بهینه سازی مصرف و انتقال مصرف از یک ساعت به ساعت دیگر اشاره کرد و افزود: واقعیت این است که در کشور ما به اندازه کافی و به میزان حدود ۸۰ هزار مگاوات تاکنون نیروگاه احداث شده است، اما این میزان یک ظرفیت و توان نامی است.

خودنیا بیان کرد: زمانی که دمای هوا بالا می‌رود، نیروگاه زیاد کار می‌کند و یا در زمان وقوع مشکلات فنی، برخی از این نیروگاه‌ها از مدار خارج می‌شوند و یا در حال سرویس هستند.

مدیرعامل شرکت برق لرستان با بیان اینکه مصرف برق در کشور ما روند صعودی دارد و این نشان از توسعه و صنعتی شدن کشور دارد، افزود:، اما در برخی مشاغل برخی مشترکین مانند مصارف خانگی، تجاری و اداری به ارزش افزوده تبدیل نمی‌شوند، مانند مصارف خانگی، تجاری و اداری که بازده آنچنانی ندارند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار