استان لرستان میزبان کاروان زیر سایه خورشید می‌شود

دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در لرستان گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا جشن‌های زیر سایه خورشید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و عدم برگزاری اجتماعات عمومی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در لرستان با اشاره به حضور کاروان زیر سایه خورشید در استان گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا جشن‌های زیر سایه خورشید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و عدم برگزاری اجتماعات عمومی برگزار می‌شود.

 حامد غفوری‌نژاد عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر (عج) در لرستان برگزار شد با اشاره به اجرای سیزدهمین دوره از جشن‌های زیر سایه خورشید اظهار داشت: کاروان زیر سایه خورشید امسال از دهم تا سیزدهم تیر ماه مهمان استان لرستان است.

او هدف از برپایی جشن‌های زیر سایه خورشید را ایجاد حس معنوی و زیارت از راه دور آستان امام رضا (ع) دانست و افزود: امسال با توجه به شیوع کرونا برنامه‌های زیر سایه خورشید با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه، چون فضای جامعه سراسر دلهره است، بازکردن فضا‌های معنوی ضرورت دارد از این رو برای دهمین سال در استان لرستان همزمان با سراسر کشور با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و همچنین عدم برگزاری اجتماعات عمومی برنامه‌های زیر سایه خورشید برگزار خواهد شد.

دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در لرستان عنوان کرد: امسال در استان لرستان محور اصلی برنامه‌های زیر سایه خورشید دیدار و تجلیل از گروه‌های جهادی، مدافعان سلامت، خیرانی که با توجه به شیوع ویروس کرونا و متضرر شدن وضعیت اقتصادی اجاره بها واحد مسکونی و تجاری خود را بخشیدند و یا اقدام به خرید تجهیزات پزشکی کردند است که تبرکی از طرف حرم امام رضا (ع) جهت تقویت روحیه جهادی در جامعه تقدیم این عزیزان خواهد شد.

غفوری نژاد بیان کرد: سال گذشته ۱۰۹ برنامه در قالب دو کاروان برگزار شد، ولی امسال به دلیل شیوع کرونا برنامه‌ها به صورت محدودتر حدود ۴۷ برنامه در قالب یک کاروان در پنج شهرستان الیگودرز، دورود، خرم‌آباد، بروجرد و الشتر برگزار می‌شود.

او با اشاره به شعار سال مبنی بر رونق تولید گفت: با توجه به نامگذاری امسال مبنی بر رونق تولید از طرف مقام معظم رهبری و اهمیت این موضوع در نظر داریم از واحد‌های تولیدی موفق کشت و صنعت، داروسازی اکسیر بروجرد و همچنین واحد تولیدی زاگرس پوش به همراه خادمان امام رضا (ع) بازدید خواهیم کرد و از مدیران این واحد‌ها که در راستای رونق تولید و اشتغال استان اقدامات خوبی انجام داده‌اند با هدایای متبرکی از حرم امام رضا (ع) تجلیلخواهد شد.

دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در لرستان تصریح کرد: بازدید از بیمارستان‌های درگیر کرونا استان جهت تجلیل از کادر درمان، حضور در زندان‌ها، دیدار با خانواده شهیدان باقر بیرانوند و اسماعیل غلامی یار احمدی، غبار روبی گلزار‌های شهدا، دیدار با سر تیم‌های گروه‌های جهادی که در بحث تولید ماسک، مواد ضدعفونی از جمله مهمترین برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در استان لرستان است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.