مطالبات معوقه پرسنل شرکتی شهرداری سنقر پرداخت می شود

شهردار سنقر با اشاره به مسدودشدن حساب‌های شهرداری این شهر براثر رای‌های صادر شده قضایی، گفت: این موضوع مانع پرداخت حقوق ۲ ماه پرسنل شرکتی شهرداری سنقر شده که با ورود استاندار کرمانشاه این موضوع برطرف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، علی بنی عامریان در ارتباط با جزییات برگزاری نشست امروز و نتایج حاصله از آن با حضور فرماندار، شهردار و رییس شورای شهر سنقر با استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیرکل امور شهری استانداری، گفت:پیگیری مطالبات حقوق معوقه پرسنل شهرداری سنقر موضوع اصلی این جلسه بود.

او افزود: باتوجه به بسته شدن حساب‌های شهرداری سنقر به دلیل رای‌های قضایی که صادر شده، حقوق ۲ ماه پرسنل شرکتی شهرداری سنقر معوق شده که استاندار شخصا به این موضوع ورود کرد و موضوع را مورد بررسی قرار داد.

او به قول قطعی استاندار کرمانشاه برای رفع انسداد حساب‌های شهرداری سنقر با توجه به شرایط کرونا و اینکه شهرداری یکی از دستگاه‌های خدمات رسان است اشاره کرد و افزود: استاندار کرمانشاه در این نشست اعلام کرد که دیگر حساب‌های شهرداری سنقر مسدود نخواهد شد.

شهردار سنقر به تماس استاندار کرمانشاه با  جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز اشاره کرد و گفت: در این تماس استاندارکرمانشاه تقاضای یک میلیارد تومان اعتبار برای شهرداری سنقر کرد که با موافقت معاون عمرانی وزیر کشور قرار شد در هفته آینده این مبلغ به حساب شهرداری سنقر واریز شود.

او گفت: با قول‌های قطعی استاندار و مساعدت معاون عمرانی وزیر کشور قرار است در هفته آینده با باز شدن حساب‌های شهرداری و واریز کمک سازمان شهرداری ها، مطالبات معوقه پرسنل شرکتی شهرداری سنقر پرداخت شود و پروژه‌های عمرانی نیز ادامه یابد.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار