مدیرکل ورزش کرمان؛

هیئت‌های استانی خود را محدود به شهر کرمان نکنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه هیچ بهانه‌ای از هیئت‌های استان مبنی بر اینکه شرایط کار کردن نداریم را نمی‌پذیرم، گفت: هیئت‌ها نباید خود را محدود به شهر کرمان کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مجمع انتخاباتی هیئت قایقرانی استان کرمان که با حضور رئیس فدراسیون جمهوری اسلامی ایران و اعضا در محل هتل ایرانگردی برگزار شد، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و فرا رسیدن عید سعید غدیر، به جایگاه استان کرمان در بحث مقاومت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه استان کرمان پایگاه مقاومت در کشور است و تاکنون سرداران بزرگی را تقدیم نظام جمهوری اسلامی و انقلاب کرده است.

او ضمن تبریک به گنجعلیخانی رئیس جدید هیئت قایقرانی استان کرمان، ابراز امیدواری کرد: این انتخاب، شروعی برای فعالیت‌های جدی قایقرانی در کرمان باشد.

پاریزی به بیان گزارشی از وضعیت ورزش استان کرمان پرداخت و افزود: خوشبخانه امروز ورزش استان کرمان در اوج عزت و اقتدار است و علی رغم همه تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی، با تعامل، همت و تلاش روسای ادارات شهرستان ها، هیئت‌های ورزشی و باشگاه‌ها خوشبختانه امروز هفته‌ای نیست که شاهد افتخارات جوانانمان در سطح ملی نباشیم و امیدواریم این موفقیت‌ها ادامه دار و این گستردگی در سطح تمام رشته‌ها فعال باشد.

او رشته ورزشی قایقرانی را یک رشته اُلمپیکی دانست و تصریح کرد: با تنوع بسیار زیاد و تعداد رشته‌های قابل قبولی مواجه هستیم که ارتباطی به اقیانوس و دریا ندارد، بلکه به اعتقاد افراد و همتی مربوط است که باید گذاشته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از رئیس جدید هیئت قایقرانی استان کرمان خواست: طبق برنامه‌هایی که ارائه داده اند، مسیر کارشنان را دنبال کنند و رسالتشان را به عنوان ریئس هیئت استان در سطح استان عملیاتی کنند و خودشان را محدود به شهرستان کرمان نکنند.

پاریزی گفت: امروز روسای اداراتی که هیئت قایقرانی در آن‌ها فعال نیست در جمع حضور دارند که آن‌ها باید خودشان مطالبه گری کنند و تلاش کنند این رشته ورزشی در شهرستانشان فعال شود.

او افزود: این روسا باید به زودی رئیس هیئت شهرستان خود را به هیئت استان معرفی و متناسب با استخر‌های شنایی که فعال دارند، این رشته ورزشی را دنبال کنند.

پاریزی به شیوع کرونا در استان اشاره و تصریح کرد: از ابتدای اسفند ماه که شیوع کرونا را در سطح استان داشتیم، برگزاری مجامع انتخاباتی خیلی سخت بود، بنابراین امروز اولین مجمع انتخاباتیست که بعد از چند ماه برگزار می‌شود و ما این را به فال نیک می‌گیریم.

او با اعلام اینکه مجامع انتخاباتی باقی مانده تعیین تکلیف و برگزار می‌شوند، بیان داشت: در بحث مجامع، اداره کل ورزش و جوانان سعی کرده اخلاق مدارانه رفتار کند و در این زمینه تلاش شده، مجامع در نهایت عدالت و دقت برگزار شود تا حقی از کسی پایمال نشود و هیچ گونه دخالتی در روند برگزاری صورت نگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: کرمان پهناورترین استان کشور است و با توجه به ظرفیت‌های بسیار قوی، بنگاه‌های اقتصادی بسیار خوب و ظرفیت‌های اقیلمی بسیار مناسبی که دارد، می‌تواند استعداد ویژه‌ای برای فدراسیون‌ها در بحث برگزاری اردو‌های ملی و برنامه‌های ورزشی باشد که این ظرفیت و بستر را ما باید آماده کنیم.

پاریزی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه هیچ بهانه‌ای را از هیئت‌های استان مبنی بر اینکه شرایط کار کردن نداریم را نمی‌پذیرم، افزود: هیئت‌های استان وظیفه دارند، ۲۳ شهرستان استان را نظارت کنند و تحت پوشش و حمایت خود قرار دهند.

او تصریح کرد: هیچ عقاقه‌ای ندارم هیئت‌های استانی خود را محدود به مرکز استان و شهر کرمان کنند، همانطور که علاقه‌مند نیستم، اداره کل ورزش و جوانان رسالت شهرستانی داشته باشد و نگاهش به شهر کرمان باشد.

پاریزی بیان داشت: ما باید برنامه هایمان را با این نگاه دنبال کنیم و بتوانیم شرایط استان را در حوزه ورزش که حوزه اجتماعی بسیار گسترده ایست، به خوبی دنبال کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: معتقدم هیچ انسانی صفر نیست و هیچ انسانی صد نیست، پس زمانی موفق هستیم از ظرفیت تمام استان‌ها با توجه به علاقه مندیشان استفاده کنیم.

او با اشاره به درخشش دلپسند، ورزشکار رشته قایقرانی در رقابت‌های پارالمپیک افزود: رشته قایقرانی به راحتی می‌توانند برای استان کرمان کسب سهیمه کنند، بنابراین انتظار داریم، این اتفاق در حوزه المپیک طی سال‌های آینده رقم بخورد و این خواست با اقدماتات برنامه محور رخ می‌دهد.

پاریزی توجه به آموزش و ورزش بانوان را از اولویت‌های هیئت‌های ورزشی در استان کرمان برشمرد و گفت: ۵۰ درصد جامعه هدف، بانوان هستند و تجارب نشان داده، ظرفیت‌های بانوان در حوزه قهرمانی از آقایان بیشتر است.

او ابراز امیدواری کرد: با تلاش همه، ورزش استان کرمان به بالاترین سطح خود برسد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار