سفید سازی غارتگران بیت‌المال در لندن؛ از تروریست‌ها تا متهمان اقتصادی

بی‌بی‌سی‌فارسی و ایران‌اینترنشنال به عنوان اضلاع اصلی ستاد مشترک عملیات روانی علیه مردم ایران از پروژه سفید کردن مفاسد اقتصادی، سه هدف عمده اقتصادی، سیاسی و امنیتی را دنبال می‌کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،از دو سال پیش یعنی در اردیبهشت ۹۷ که رژیم آمریکا، کارزار فشار حداکثری بر علیه ملت ایران را به راه انداخت، دو اهرم «تحریم» و «تحریف» در صدر برنامه‌های کاخ سفید نشینان قرار گرفت.

آمریکایی‌ها به حصول نتیجه این کارزار ضدایرانی و تروریستی امید زیادی بسته بودند؛ لذا شروع به مفهوم‌سازی‌هایی نظیر «تابستان داغ» و «زمستان سخت» کردند؛ اهرم «تحریم» آن‌ها با هدف به صفر رساندن درآمد‌های ارزی ایران و فلج کردن اقتصاد کشور پیش رفت تا در گام اول در میان مردم ما نارضایتی گسترده ایجاد کنند.

اهرم «تحریف» و بازو‌های رسانه‌ای

در همین مرحله بود که آمریکایی‌ها، اهرم «تحریف» را نیز به کمک بازو‌های رسانه‌ای خود بکار بستند. در میان بازو‌های رسانه‌ای آمریکا در این کارزار تحمیلی علیه مردم ایران، دو رسانه مستقر در لندن یعنی «بی‌بی‌سی فارسی» به عنوان دستگاه تبلیغاتی – امنیتی دولت انگلیس و «ایران اینترنشنال» به عنوان کارگزار رسانه‌ای محور سعودی - صهیونیستی ماموریتی ویژه برعهده داشتند.

در واقع، ستاد مشترک عملیات روانی علیه مردم ایران با سرکردگی «بی‌بی‌سی فارسی» و «ایران اینترنشنال» به موازات تروریسم اقتصادی آمریکا عیله مردم ایران شکل گرفت تا در چند جبهه با بودجه واصله از کانون‌های مشخص، امنیت روانی مردم ایران را تخریب کنند.

اولین کار ویژه رسانه‌های دوقلوی لندنی؛ غسل تعمیدِ تروریست‌ها و بی‌گناه جلوه دادن اشرار!

غسل تعمیدِ تروریست‌ها و بی‌گناه جلوه دادن اشراری که امنیت جانی مردم ایران را تهدید کرده‌اند، اولین کارویژه این دو رسانه مستقر در لندن در اجرای پروژه آمریکایی فشار حداکثری بود. در آشوب‌ها و اغتشاشات دی ۹۶ و آبان ۹۸، بی‌بی‌سی‌فارسی و ایران‌اینترنشنال، به عنوان دوقلو‌های رسانه‌ای کارزار ضدایرانی آمریکا سنگ تمام گذاشتند و علناً به حمایت و حتی تهییج و تحریک اغتشاشگران و آشوب طلبان پرداختند.

تخصص بی‌بی‌سی‌فارسی در رپورتاژ آگهی برای تروریست‌ها؛ از «ریگی» تا «داعش»

البته این دو شبه رسانه پیش‌تر نیز ثابت کرده بودند که علاقه وافری به تبلیغ تروریست‌ها و اعمال تروریستی دارند. از «ریگی» تا «داعش» و از «منافقین» تا «قاتل خیابان پاسداران» توسط بی‌بی‌سی فارسی تبلیغ شدند و این رسانه لندنی برای آن‌ها رپورتاژ آگهی رفت.

ایران‌اینترنشنال؛ بلندگوی اشرار

ایران‌اینترنشنال نیز که با بودجه‌های ده‌ها میلیون دلاری رسیده از شیوخ فاسد سعودی و کارگزاران لندنی و صهیونیستی اداره می‌شود و در میان اصحاب رسانه و حتی مردم عادی، به «سعودی‌اینترنشنال» معروف است، از همان بدو تأسیس، پروژه جلادستایی و تروریست‌پروری خود را کلید زد؛ مردم ایران فراموش نکرده‌اند که در جریان حمله تروریستی به رژه اهواز در ۳۱ شهریور ۹۷، که ده‌ها تن از هموطنان‌مان از دختربچه کم سن و سال تا جانباز ویلچری مورد هدف یک گروهک تروریستی اجیرشده از جانب سعودی‌های آدمکش موسوم به الاحوازیه قرار گرفتند، تلویزیون سعودی «ایران‌اینترنشنال» تریبون خود را در اختیار سخنگوی اروپا نشین گروهک مزبور گذاشت و به عنوان بلندگوی اشرار به تبلیغ و توجیه جنایت عناصر گروهک تروریستی متبوعش علیه مردم اهواز پرداخت!

اینترنشنال چندی پیش نیز میتینگ فسیل‌های سبک‌مغز و اروپانشین گروهک تروریستی منافقین را که دستان کثیف‌شان به خون پاک ۱۷ هزار ایرانی سرافراز آلوده است، به نمایش گذاشت تا در پروژه جلادستایی و تروریست‌پروری از همتایش یعنی بی‌بی‌سی‌فارسی عقب نماند.

مرثیه‌سرایی بی‌بی‌سی‌فارسی و اینترنشنال برای تروریست‌شناسنامه‌داری به نام «شارمهد»

اما میل و ولع دوقلو‌های لندن‌نشین یعنی بی‌بی‌سی‌فارسی و ایران‌اینترنشنال به تبلیغ تروریست‌ها و تریبون در اختیار آن‌ها قرار دادن تمامی ندارد و به عنصر هویتی این دو شبه رسانه تبدیل شده است. مرثیه‌سرایی برای «جمشید شارمهد» تروریست شناسنامه‌دار گروهک تندر و تریبون در اختیار نزدیکان این تروریست قرار دادن جدیدترین پرده از تروریست‌پروری بی‌بی‌سی‌فارسی و ایران‌اینترنشنال است.

روز شنبه ۱۱ مرداد بود که اعلام شد سربازان گمنام امام زمان (عج) به گروهک تروریستی تندر مستقر در آمریکا ضربه اساسی وارد کرده و «جمشید شارمهد» سرکرده گروهک تروریستی تندر که از آمریکا عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می‌کرد در پی عملیاتی پیچیده، اکنون در دستان قدرتمند سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار دارد.

شارمهد همان تروریستی است که پس از انفجار در حسینیه سیدالشهدای شیراز در ۲۴ فروردین ماه ۱۳۸۷ که به شهادت ۱۴ نفر از هموطنانمان از جمله چند کودک و زن منجر شد، صریحاً به دست داشتن در این جنایت اعتراف کرد.

حالا، دوقلو‌های لندن‌نشین یعنی بی‌بی‌سی‌فارسی و ایران‌اینترنشنال در راستای پروژه جلادستایی خود که در قالب همان پروژه کلان ضدایرانی آمریکایی‌ها تعریف می‌شود، شروع کرده‌اند به اشک تمساح ریختن برای تروریست شناسنامه‌داری به نام شارمهد و با تریبون نزد نزدیکان این تروریست قرار دادن درصدد مظلوم‌نمایی برای این فرد جنایتکار هستند.

بی‌بی‌سی‌فارسی، که در روز‌های اخیر برای تخریب امنیت روانی مردم ایران به منابع جعلی و کذایی و مضحک نظیر «یوزپلنگان وطن» و «گراف‌های تخیلی کرونایی» و «صداگذاری‌های استودیو‌های آلبانی» متوسل شده، دوشنبه شب ۱۳ مرداد در ادامه تلاش برای تطهیر گروه‌های تروریستی ضدایرانی، بدون اشاره به اقدامات جنایت‌کارانه جمشید شارمهد، سرکرده گروهک تروریستی تندر علیه مردم ایران در گفتگو با دختر این تروریست شناسنامه‌دار، «شارمهد» را انسانی مهربان معرفی کرد که حتی آزارش به مورچه هم نمی‌رسید!

اینترنشنال نیز که سابقه حمایت از گروهک‌های تروریستی همچون منافقین و الاحوازیه را در کارنامه خود دارد، پس از بازداشت شارمهد، سعی کرد با دعوت از فرزندان این جنایتکار و مظلوم‌نمایی، سرکرده گروهک تروریستی تندر را بی‌گناه جلوه دهد!

جدیدترین رُل بی‌بی‌سی‌فارسی و اینترنشنال؛ سفید کردن مفاسد اقتصادی

اما تروریست‌پروری و تریبون در اختیار تروریست‌ها قرار دادن تنها یک روی سکه دوقلو‌های لندن‌نشین یعنی بی‌بی‌سی‌فارسی و ایران‌اینترنشنال است؛ آن‌ها در پازل جدید ضدایرانی تعریف شده توسط رژیم آمریکا، باید علاوه بر تطهیر تروریست‌هایی که دستانشان به خون مردم ایران آلوده است، اقدام به سفیدکردن مفاسد اقتصادی و غارتگران بیت‌المال نیز کنند.

در همین راستا، بی‌بی‌سی فارسی به عنوان ضلع اصلی ستاد مشترک عملیات روانی علیه مردم ایران، دوشنبه شب ۱۳ مرداد، اقدام به پخش مصاحبه با «علی اشرف ریاحی» یکی از متهمین متواری پرونده جرائم ارزی شرکت بازرگانی پتروشیمی کرد و با گذاشتن تریبون در اختیار این متهم فراری، به نوعی اقدام به تبلیغ او و تخطئه جریان مقتدر مبارزه با فساد در کشور ما کرد.

شبکه لندنی مذکور همچنین گزارشی پیرامون تخلفات گسترده ارزی «امید اسدبیگی» نیز منتشر کرد؛ گزارشی که بیشتر به سناریونویسی در جهت تبرئه این فرد شبیه بود؛ فردی که در دو پرونده مدیران سابق بانک مرکزی و ۲۱ متهم کلان ارزی، در زمره متهمین است.

اهداف دوقلو‌های لندن‌نشین از سفید کردن غارتگران بیت‌المال

اما به نظر می‌رسد، دوقلو‌های لندن‌نشین یعنی بی‌بی‌سی‌فارسی و ایران‌اینترنشنال به عنوان اضلاع اصلی ستاد مشترک عملیات روانی علیه مردم ایران از پروژه سفید کردن مفاسد اقتصادی، سه هدف عمده اقتصادی، سیاسی و امنیتی را دنبال می‌کنند.

هدف اقتصادی پروژه مزبور، نفعی است که این مفسدان و غارتگران بیت‌المال به جریان رسانه‌ای ضدانقلاب می‌رسانند؛ موضوعی که در ماجرای «مرجان شیخ‌الاسلام» و «آیه دریس» نمود عینی داشت.

اما هدف سیاسی این شبه رسانه‌های ضدایرانی نیز، تخریب وجهه نظام جمهوری اسلامی و رکن اصلی مبارزه با فساد نظام یعنی قوه قضاییه است. دستگاهی که طی دو سال اخیر و بویژه در دوره تحول، مبارزه هدفمند و مجدانه‌ای را علیه مفسدان و اخلالگران اقتصادی آغاز کرده است.

هدف امنیتی بی‌بی‌سی‌فارسی و ایران‌اینترنشنال به عنوان اضلاع اصلی ستاد مشترک عملیات روانی علیه مردم ایران از پروژه سفید کردن مفاسد اقتصادی نیز عبارت است از ناامید کردن مردم و دلسردکردن آن‌ها نسبت به جریان مبارزه با فساد شکل گرفته در قوه قضاییه و به تبع آن، پیگیری الگو‌های ضدامنیتی با بی‌تفاوت کردن مردم دلسرد شده نسبت به اقدامات اشرار و تروریست‌های اجاره‌ای.
منبع: میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
دست خبیث و شیطانی شون
برای تمام ملت رو شده
حنای شون رنگی نداره
از روز ازل هم رنگی نداشت
فقط پولهای حرام صرف این کانالهای معاند میکنند
اب در هاون میکوبند
پول حرام خرج حرام میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
انگلیسی های کثیف. باید باهاشون و با فرانسه قطع رابطه بشه
Iran (Islamic Republic of)
سرهنگ
۰۰:۴۶ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
باسلام به محضر ریاست محترم وقاطع و بدون خط قرمز قوه قضاییه پیشنهاد میکنم پس از محاکمه متهمان و مفسدان و تایید قطعی محکومیت آنان همانطور که آنان بیت المال این مملکت را به یغما برده اند قبل از اجرای حکم محکومیت به گردن آنان آفتابه آویزان کرده ویک دور کامل در همان شهری که محکوم شده اند بگردانند تا اولا در ازای به یغما بردن بیت المال این کشور آبروی آنان به یغما برود ثانیا عبرتی شود که اگر بشود برای کسانی که هنوز از اقدامات قاطع قوه قضاییه عبرت نگرفته اند ضمنا منظور از مفسدان دانه درشتها و کسانی که هرکدام مانندیک سر اژدهای هفت سرهستند میباشد
آخرین اخبار