صالحی عمران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ترم جدید در دانشگاه فنی و حرفه‌ای مجازی خواهد بود

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از برگزاری مجازی ترم جدید این دانشگاه به دلیل شیوع کرونا در کشور خبر داد.

ابراهیم صالحی عمران، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه ریزی این دانشگاه برای ترم جدید اظهار کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشکده‌های خود در سراسر کشور اعلام کرده است که از تاریخ ۱۵ شهریور ماه با توجه به شرایط کرونا آموزش‌ها به صورت مجازی ارائه شوند.

او افزود: در صورت بهبود شرایط کشور آموزش‌ها را به صورت حضوری ارائه می‌کنیم، اما با توجه به وضعیت نابسامان کشور از نظر ویروس کرونا بعید می‌دانم که این اتفاق صورت بگیرد، با این حساب تاکید و برنامه ما ارائه آموزش‌های الکترونیکی در ترم جدید خواهد بود.

صالحی عمران تصریح کرد: دروس عملی در ترم جدید با چالش‌های بیشتری مواجه خواهند شد، اما برخی از آن‌ها با بهره گیری از کارگاه‌های مجازی در صورت امکان برگزار می‌شوند، در غیر این صورت تا زمان بهبود شرایط کشور صبر خواهیم کرد.

کلاس های عملی دانشگاه فنی و حرفه ای بعد از کرونا برگزار خواهند شد

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای درباره برگزاری کلاس‌های عملی در این دانشگاه گفت: برخی از دروس‌ علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در زمان آرام شدن ویروس کرونا با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد، اما تمام کلاس‌های عملی به طور کامل برگزار نشد.

صالحی عمران با اشاره به شهریه دانشجویان شبانه در ترم جدید اظهار کرد: شهریه ترم جدید در دانشگاه فنی و حرفه‌ای همانند سال‌های گذشته خواهد بود و برنامه ریزی برای افزایش آن مطابق تصمیمات هیئت امنای دانشگاه صورت خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار