سرانجام زنان بازیگری که مهاجرت و کشف حجاب کردند/ برهنگی با سودای شهرت +تصاویر

هر از چند گاهی خبر می‌رسد یک بازیگر سینما و تلویزیون کشف حجاب کرده است، اما وقتی نام او را می‌شنوی هیچکدام از نقش‌هایش را به خاطر نمی‌آوری!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، طی سال‌های اخیر هر از چندگاهی در اخبار رسانه‌های زرد و حاشیه‌ای و یا در فضای مجازی خبر کشف حجاب یک بازیگر منتشر می‌شود، اما وقتی نام او را می‌شنوید، چیزی از نقش‌هایی که ایفا کرده به خاطر نمی‌آورید!

**قصه از کجا شروع شد؟

داستان این مهاجرت‌ها از مرداد سال ۱۳۸۷‏‎ ‎آغاز شد که گلشیفته فراهانی به دنبال ایفای نقش در یک فیلم هالیوودی و برای حضور بر فرش قرمز آن به آمریکا رفت. اما او در این مراسم بدون حجاب و با لباس شب ظاهر شد. این درحالی بود که او به تازگی در فیلم درخشان میم مثل مادر ایفای نقش کرده بود و بسیاری از مردم او را به واسطه حضور در این اثر به کارگردانی زنده یاد رسول ملاقلی پور می‌شناختند.

اما این بازیگر بعد از اکران خصوصی فیلم، در مصاحبه‌ای با روزنامه آمریکایی دیلی نیوز اعلام کرد که دیگر قصد بازگشت به ایران را ندارد.

پشت‌پرده مهاجرت و کشف حجاب هنرپیشه‌های زن / برهنگی با سودای شهرت

ابتذال‌های گلشیفته فراهانی به کشف حجاب ختم نشد و بعد از مدتی مدل شدن برای عکاس یک مجله برهنه شد و تصاویرش در شبکه‌های اجتماعی و مجازی دست به دست چرخید، او که با سودای حضور در فیلم‌های هالیوودی قید وطن خود را زده بود، در ادامه تنها توانست در چند فیلم متوسط نقش‌های دست چندم و کوتاهی به دست بیاورد که هیچکدام نه تنها در عرصه بین الملل حرفی برای گفتن نداشت، بلکه حتی به چشم مخاطبان او در کشورش هم نیامد.

اما این بازیگر که همه شهرت خود را مدیون فضای فرهنگی داخل ایران بود، مدتی هم پس از خروج از کشور ژست‌های مبارزه با اختناقی گرفت که اساسا به او نمی‌آمد. حالا هم که در مدار فراموشی قرار گرفته، همچنان خود را از تک و تا نمی‌اندازد و برای نجات خود از نسیان، گاهی تلاش می‌کند با انتشار عکس‌های زننده‌اش افکار عمومی را به خود جلب کند تا به یاد بیاورند او هنوز هست!


بیشتربخوانید


سقوط گلشیفته فراهانی در گرداب فراموشی و دست و پا زدن‌های او درحالی است که این بازیگر در ایران شناخته شده بود و از جمله هنرپیشه‌های مشهور به حساب می‌آمد، اما بد نیست بدانیم که بازیگران دست چندم دیگری هم بودند که با همین رویا و سودا از کشور مهاجرت کردند تا بیشتر دیده شوند، در حالی که امروز هیچکس آن‌ها را به یاد نمی‌آورد.

**محفل‌هایی برای ترویج و عادی سازی برهنگی

بعد از حضور گلشیفته فراهانی در خارج از کشور، این مسیر توسط عده‌ای دیگر از بازیگران زن نیز ادامه یافت و همواره عده‌ای سودجو در کنار چنین افرادی حضور داشته و دارند که آن‌ها را با سودای شهرت و ثروت بیشتر به خارج از کشور فرا می‌خوانند. در حالی که شهرت این افراد از قِبل حضور در کشور خودشان و آثاری متعلق به سرزمینشان به دست آمده و می‌توان گفت برای خارجی‌ها و خارج نشینان خیلی جذابیتی ندارد.

پشت‌پرده مهاجرت و کشف حجاب هنرپیشه‌های زن / برهنگی با سودای شهرت

اما همان طور که گفته شد، دام گستران، پیش از این از مواردی، چون تئاتر‌های زیرزمینی و یا موسسات آموزش رقص به سبک غربی ها، طعمه‌های خود را جذب می‌کردند، ولی این روز‌ها داستان دیگری در جریان است، برخی بازیگران زن سینمای ایران با اغوای دشمنان این سرزمین، طعمه‌هایی می‌شوند در راستای تغییر فرهنگ زنان و دختران این سرزمین تا بی حجابی و برهنگی را فریاد بزنند و تصور کنند با این کار بیشتر دیده شده اند.

**جم و سودای زندگی در هالیوود

شبکه تلویزیونی جم با هدف تغییر سبک زندگی ایرانیان راه اندازی شد و در همان ابتدای راه نیز با پخش سریال‌های ترکیه‌ای که بیشتر مضامین آن‌ها عشق‌های چند ضلعی و خیانت بود، مسیر خود را به وضوح برای مخاطبانش روشن کرد. این شبکه در ادامه تلاش کرد با اغوای زنان بازیگر ایران، آن‌ها را جذب کند و از آن‌ها در آثار خود بهره ببرد.

آثاری که به بهانه عدم آزادی در ایران ساخته شدند و همگی آن‌ها از سطح کیفی بسیار نازلی برخوردار بودند که از جمله آن‌ها می‌توان به مهدی مظلومی اشاره کرد. او کارگردانی بود که طنز‌های پرطرفدای نظیر کمربند‌ها را ببندیم در ایران ساخت، اما همین بازیگر با پول‌های بادآورده جم و حضور بازیگران ایرانی و البته آزادی در نگارش قصه و به تصویرکشیدن بی بندوباری ها، نتوانست اثر قابل توجهی در سراب جم بسازد.

**سرخوردگان بی بازگشت!

در میانه دهه ۹۰ بود که اخبار خروج بازیگران زن از ایران بیشتر شد. هر از چندگاهی خبر پیوستن یکی از بازیگران به این شبکه منتشر می‌شد. البته افرادی که حاضر شدند وطنشان را رها کرده و به جم پیوندند، بیشتر از جمله بازیگرانی بود که یا طی سال‌های فعالیتشان تنها نقش‌های دست چندم بازی کرده بودند و حالا در آستانه فراموشی بودند و یا زنان و دخترانی بودند که تازه در ابتدای راه قرار داشتند و با وعده و وعید و میل به دیده شدن، راهی دیار غربت شدند.

** چکامه چمن ماه و شهرتی که ناکام ماند

در سال ۹۴، این بازیگر که بیشتر نقش‌های فرعی در چند فیلم سینمایی را برعهده داشت، با انتشار عکس بدون حجاب و نامتعارف در شبکه‌های مجازی روشن کرد صحبت‌هایی که درباره خروج او از ایران شنیده می‌شد، چندان دور از واقعیت نیست تا اینکه به فاصله کوتاهی عکس‌هایی از حضور او مقابل دوبین در ترکیه منتشر شد و سپس تیزر‌های فیلم تلویزیونی «آبی عشق» انتشار پیدا کرد. «اوتوپیا» و «ماگنولیا» از دیگر کار‌هایی هستند که چمن ماه در آن‌ها بازی کرده است که هر دو از لحاظ سطح کیفی حتی از تله فیلم‌های درجه ج هم پایین‌تر هستند.

 

 

او این روز‌ها و درحالی که دیگر رمقی برای جم نمانده و همه بازیگرانی که به این شبکه پیوسته بودند، آن را ترک کرده اند همچنان در ترکیه به سر می‌برد.

پشت‌پرده مهاجرت و کشف حجاب هنرپیشه‌های زن / برهنگی با سودای شهرت

**رابعه اسکویی و مهاجرتی که نیمه تمام ماند

رابعه اسکویی از جمله بازیگران محبوب سینما و تلویزیون بود که علی رغم کم کاری هایش، مخاطبان او را دوست داشتند و خبر مهاجرت و پیوستن او به شبکه جم هوادارانش را شوکه کرد.

او بعد از مهاجرت، در فیلم تلویزیونی «پیاده رو‌های خالی» به کارگردانی مهدی مظلومی ایفای نقش کرد و پس از مدتی از مهاجرت پشیمان شد و به ایران بازگشت.

پشت‌پرده مهاجرت و کشف حجاب هنرپیشه‌های زن / برهنگی با سودای شهرت

او پس از بازگشت به ایران در مصاحبه‌ای گفت: من زمانی تصمیم به رفتن گرفتم که حدودا دوسال بود که هیچ فیلمنامه‌ای در ایران به من پیشنهاد نمی‌شد، هم برایم جای تعجب داشت و هم شرایط زندگی به خاطر این مورد برایم سخت شده بود. زمانی که تصمیم به رفتن گرفتم فکر کردم با رفتنم میتوانم یک کار فرهنگی جدید با معیار‌هایی که در ذهنم بود در خارج از ایران داشته باشم.

وقتی رفتم دو کار هم تولید شد، ولی بعد از مدتی متوجه شدم این شرایطی که در خارج از ایران است به هیچ وجه با معیار‌های من سازگار نیست و من ربطی به اینجا و شرایطش ندارم، چون من درایران رابعه اسکویی هستم نه دراینجا و از رفتنم پشیمان شدم، قطع همکاری خود را اعلام کردم و تصمیم گرفتم با هر شرایطی شده به کشورم برگردم.

**صدف طاهریان و از چاله به چاه افتادن

صدف طاهریان را هم می‌توان جزو نخستین گروه بازیگران مهاجر ایرانی به جم دانست. او تقریبا همزمان با اسکویی از ایران خارج شد و پس از خروج از ایران در مصاحبه‌ای اعلام کرد که برخی موسسات و شرکت‌های سینمایی و حتی برخی کارگردانان و تهیه کنندگان برای بازی دادن او در فیلم‌های خود از وی درخواست‌های شرم آور می‌کردند.

پشت‌پرده مهاجرت و کشف حجاب هنرپیشه‌های زن / برهنگی با سودای شهرت

او که به خیال بیشتر دیده شدن و رهایی از فساد، ایران را ترک کرد مدتی پس از حضور در خارج از کشور، گفت فکر می‌کردم ترکیه فرق دارد، ولی اشتباه می‌کردم.

هرجا برای کار مراجعه کردم پیشنهادی غیر اخلاقی داده می‌شود اینجا نمی‌توانم به شغل بازیگری ادامه بدهم. از شنیدن پیشنهاد‌های غیر اخلاقی خسته شده ام. اینجا کسی را نمی‌شناسم. اعتماد به نفسم را از دست داده ام. سه بار در کلاس‌های زبان ترکی شرکت کردم، ولی موفق نشدم زبانشان را یاد بگیرم. دیگر اعتماد به نفس ندارم. اینجا خانوادم خرجی ام را می‌دهند و اسپانسر مبلغ کمی می‌دهد.

او حالا مدتی است که به عنوان مدل یکی از شرکت‌های آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند و برای بیشتر دیده شدن دست به هر کاری می‌زند!

**خروج بازیگری که هیچ کس او را نمی‌شناخت!

در ادامه جریان خروج بازیگران از ایران، در خبر‌ها آمد که یکی از بازیگران «یتیم خانه ایران» تازه‌ترین ساخته ابوالقاسم طالبی هم راهی ترکیه شد! نام این بازیگر بهارک صالح نیا بود که بسیاری او را نمی‌شناختند. او در سودای توجه و دیده شدن، پس از خروج از ایران و رسیدن به ترکیه، خود را استعداد کشف نشده‌ای در ایران نامید و دلیل سفرش را رسیدن به رویاهایش عنوان کرد!

پشت‌پرده مهاجرت و کشف حجاب هنرپیشه‌های زن / برهنگی با سودای شهرت

صالح نیا درباره کشف حجاب خود گفت: یک کشف دیر هنگام استعدادیست که تا امروز آنطور که باید دیده نشده!

**مهاجرت پردیس افکاری از ترس فراموشی

پردیس افکاری از تئاتر وارد سینما و تلویزیون شده بود و در سال‌های اخیر در فیلم‌هایی «شیرین قناری بود» و «گیرنده» ایفای نقش کرده بود. مسیر بازیگری افکاری در سینما با افت و خیز‌هایی همراه بود، از جمله اینکه او به مدت ۱۴ سال از سال ۱۳۷۴ تا ۱۳۸۸ در هیچ فیلمی حاضر نشد.

پشت‌پرده مهاجرت و کشف حجاب هنرپیشه‌های زن / برهنگی با سودای شهرت

هنوز مدتی از رفتن او به ترکیه نگذشته بود که نسبت به رفتنش ابراز پشیمانی کرد و در حالی که شبکه جم نیز دست به تعدیل نیروی گسترده زده بود، بعد از ناامیدی از جم از کمیساریای عالی سازمان ملل در ترکیه تقاضای پناهندگی کردند.

**فراموشی نقطه اشتراک

اسامی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، تنها تعداد انگشت شماری بودند که شاید نام آن‌ها برای مخاطب آشنا بود، در کنار آن‌ها زنان بازیگر دیگری هم بودند که زمان حضورشان در ایران کسی آن‌ها را نمی‌شناخت، با رویای شهرت جلای وطن کردند و در حالی به برهنگی تن داده اند که حتی امروز دیگر کسی نام آن‌ها را به خاطر نمی‌آورد.

از جمله آن‌ها می‌توان به بهناز سلیمانی، مینا لاکانی، ساناز زرین مهر، ملیسا مهربان، سهیلا عزیزی، حنانه شهشهانی، ساناز طاری، شقایق نوروزی، فائزه علوی، سمیرا سیاح، سارا باهنر، شبنم طلوعی، سپیده ذاکری و ... اشاره کرد.

**مهاجرت زنان بازیگر و تکمیل پروژه نفوذ

امروزه دیگر بر همه عیان است که هر شبکه تلویزیونی که تاسیس می‌شود، قطعا در لابه لای اهدافی که برای راه اندازی آن ذکر می‌شود به موضوع فرهنگ و تاثیر بر آن نیز می‌پردازد. همان طور که مجموعه شبکه جم با حدود ۱۹ کانال، تمام تلاش خود را به کار بست تا دست به تغییرات فرهنگی عمیق در جامعه ایرانی بزند و در این مسیر بر ارزش‌ها و اهداف خود نیز اصرار و پافشاری داشته و دارد.

پشت‌پرده مهاجرت و کشف حجاب هنرپیشه‌های زن / برهنگی با سودای شهرت

این اقدامات و برنامه ریزی‌های ضد فرهنگی که صورت می‌گیرد، با جذب بازیگران داخل ایران تلاش می‌کند تا پروژه نفوذ را از طریق بازیگران تکمیل کند. در این میان زنان هنرپیشه‌ای که در ایران توفیق چندانی به دست نیاورده اند، با رویای آینده طلایی وطن خود را ترک می‌کنند. آن‌ها پس از مدتی دیگر به کار هیچکس نمی‌آیند و در حالی که نه راه پس دارند و نه راه پیش علی رغم تمام تلاشی که برای بیشتر دیده شدن خود کرده اند و در این مسیر تن به ذلت‌های بسیاری داده اند، به فراموشی سپرده می‌شوند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
وقتی خانواده ها خودشان رعایت حدود شرعی را ندارند و فرزندانشان را دیندار تربیت نمیکنند نتیجه این میشه که زندگی دنیا و لذات برایشان اصل می شود و به هرچیزی که این دنیای آنها را تامین کند متوصل می شوند ختی بر باد دادن آبروی خود و خانواده خود. پدرها و مادرها به خاطر بچه هاتون هم که شده دیندار باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
خدا کنه زودتر امام زمان ظهور کنن ما از دست اینا راحت شیم
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۶:۴۳ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
من اگه غرق گناهم به توچه تواگه مسافر راه بهشتی چه به من
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۳:۱۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
این چه وضعیه اینهمه بی آبروی اینا یه مشت بی اصل ونسب هستن که از خودشون درآمدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
سلام واقعا اینها عقده دارند و کمبود که بعد یه عمر نمایش با حجاب در ایران
حالا رفتند اون ور آب با کشف حجاب و عکس های مبتذل شون میخواند خود نمایی کنند
نوعی کمبود هست
این واقعیت امر است
به والله بازیگر های خودشون در اون کشورها سنگین تر از این بازیگرهای زن ایرانی هستند که از ایران فرار کردند و اونجاها کشف حجاب و عکس هایی که در شأن زن ایرانی نیست به نمایش میگزارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
خدا به راه راست هدایتشون کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
غیبت کردن ممنوع.گناهه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
حجاب کاملا شخصی است.چون بازیگر هستند حق انتخاب ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
منتظر المهدی
۱۰:۳۷ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
اول پول های میلیاردی که حقوق گرفتید رو بدهید بعد از اینجا بروید بروید خیلی هاشون اصلا بازیگری هم بلد نیستند بی حیا ها خانم افشار اون همه پول گرفتی پس بده بعد برو هر جایی خواستی مالیات هاتون رو بدهید بعد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۰۱ دی ۱۳۹۹
برن ک دیگه برنگردن ناسناس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
به درک که رفتن به فکر جوون های بیکار باشین آدم هایی هستن نون شب ندارن جلوی اهل و عیالشون شرمنده اند
Iran (Islamic Republic of)
artemis
۱۰:۳۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
متاسفانه این مسئله به زنان ورزشکار هم رسیده...
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۲۱:۰۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
حداقل پول مملکتو و بیت المال و دلار برنداشتن با خودشون ببرن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۲۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
اقای عزیز دوست گرامی خواهر من برادر من مسلمون ، اونا که رفتن به ما چه که رفتن ، اینا درد من جوون رو درمون نمیکنه یه فکری بحال اقتصاد کنین
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۰۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام.این آخر حقارته.تو ایران هرچه قدر هم سختی باشه امنیت هست .کسی بی دلیل برات مزاحمت ایجاد نمیکنه.اونا واسه مطرح شدن خودشونو عرضه میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام. مهناز افشار فراموش کردین داخل لیست بزارین
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۸:۵۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
بحث حجاب این روزهای چامعه ما در کشور ،هم مثل سایر وضعمان چه اقتصادی و معیشتی و تولید و مسکن و ماشین و ...
حال خوبی ندارد ، و مثل یک مخرب عمل میکند.
این حوزه ای که فرهنگش در دست دولت بود و هست ، چرا باید اینقدر بی توجهی باشد ، این دولت در تمام زمینه ها معکوس عمل کرد ، هر چند که دومینوی اینها متصل به هم است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
بالاخره هر کس در زندگی برای خودش تصمیم می گیرد امیدواریم هر جا هستند
موفق باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
جاااااااان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
بعضی بازیگران بی هویت هستند.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۱:۱۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
ممنون از مطالب خوبتون .واقعا بایدبعضی ها از این جور اتفاق ها درس بگیرن .هرچی هست تو کشور خودمونه یعنی اگر میخوای معروف بشی تو کشور خودت بمون مطمئنا مشهور میشی .اونور به ادمای خودشون رحم نمیکنن چه به رسه به اتبا خارجی؟
-
رسول
۱۰:۴۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
اون خانم بازیگر کی بود که باعث به شهادت رسیدن روحانی شد؟
اون رو چرا نگفتین که رفته عربستان.
جیره خوار وهابی ها شده
اسمش چی بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
مهناز افشار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
چرت و پرت چرا میگید ساناز طاری رسما اعلام کرده بود بازیگری رو کنار گذاشته اصلا ربطی به رفتن برای بازیگری نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
پس اینایی ک رفتن همه یه جورایی بدبخت شدن
Iran (Islamic Republic of)
.......
۰۷:۵۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
همیشه طلا زیرخاک هست اما علف هرز روی خاک.من میگم انسان باید پیش خدا شناخته شده وعزیز باشه نه میان ملتها.انسان باید اعتماد به نفس داشته باشه.دیدی هر چیز ارزشمندو انسان پنهان میکنه اما بی ارزشو رها میکنه به هرجا
Iran (Islamic Republic of)
ی جو
۱۸:۳۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
باریکلا.....درود بر فهم و درک عمیق...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
این بازیگران اکثر شون اینجا هم همچین پوشش خوبی ندارند ،که حالا بارفتنشون اونجا بخوان کشف حجاب کنن،
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۰۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
عاقبت بی حجابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
این همه حقارت را به جان می خرند فقط برایمطرح شدن؟
Iran (Islamic Republic of)
کیهان
۰۶:۳۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
واقعا جای تاسف داره براشون متاسفم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
واقعا واسه کسایی که از این آدم ها پیروی میکنن متاسفم یه مشت انسان پوچ و بی ارزش که واسه دیده شدن دست به هرکاری میزنن و تازه ادعای روشنفکری هم دارن تازه خیلی از اینها راکه اصلا کسی نمی شناسه کی بودن و کی هستن و مهم هم نیست چیکار میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
واقعا واسه کسایی که از این آدم ها پیروی میکنن متاسفم یه مشت انسان پوچ و بی ارزش که واسه دیده شدن دست به هرکاری میزنن و تازه ادعای روشنفکری هم دارن تازه خیلی از اینها راکه اصلا کسی نمی شناسه کی بودن و کی هستن و مهم هم نیست چیکار میکنن
Switzerland
ناشناس
۰۳:۱۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
عاقبت ابتذال اختیاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
رابعه اسکویی با چادر وداخل صحن ائمه اطهار عکس گرفته که چی نشون بده محجبه شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
بالاخره هرکسی توبه میکنه و جز خدا حق بخشش نداره انشاا.. که واقعا بخشیده شده باشن همین که برگشته و جوونا رو اگاه میکنه خودش کار بزرگیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
هنوز بعضی وقتا فیلمای روناک یونسی رو از ای فیلم نشون میده فکر کنم تلویزیون نگاه نمیکنید!!!! یا دقتی برای پخش فیلم های تکرای به خرج نمی دین یا اصلا فیلم درست و حسابی ندارین که سر ملت رو گرم کنید همش تکراری
راستی از درمان کرونا چ خبر؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
راستی دنیا با کرونا چکار کرد.اونقد اینو نمیفهمی.بیشتر از این ازت انتظار نمیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
این افراد خانمهای بازیگر اکثرشان برای مردم اهمیئت ندارند توخارج از کشور هر غلطی میخواهند انجام دهند
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۲۳:۱۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
حجاب یک انتخاب شخصی است و ارتباطی به مسائل سیاسی و امنیتی ندارد. انسان‌ها در انتخاب نوع پوشش و طرز تفکر آزاد هستند.
Iran (Islamic Republic of)
سیدمصطفی
۰۹:۱۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
شهاب جان! الزام برای حداقل پوشش مورد تاکید هر کشوری نشان از شخصیت والا و قانون مداری افراد است. همچنین مسلمانی ایجاب می کند که به قوانین اسلامی و شرعی احترام بگذاریم و بطور یقین در وحشی ترین کشورها هم نمی توان لخت در جامعه ظاهر شد!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
حجاب از کلمه حَجْب به معنی پوششه. بد حجاب هم به معنی بد پوششه. طرفدارای آزادی پوشش باید به این سوال جواب بدن که آیا دایره آزادی پوشش شامل حضور افراد کاملاً عریان در ملاء عام هم میشه یا نه؟ اگر آری، که باید گفت به جنگل حیوانات خوش آمدید. اگر نه، که سوالات دیگری مطرح میشود... حداقل پوشش را چه کسی و مستدل به چه منبعی تعیین میکند؟ اگر آن فرد یا گروه، حداقل پوشش را تعیین کرد، ملزم به تدوین قانون برای تعیین حداقل پوشش است و قانون بدون ضمانت اجرا (برخورد قانونی) بی معناست... در کشور ما بعد از انقلاب اسلامی منبع تعیین کننده این حداقل پوشش، قرآن و احادیث ائمه معصومین هست و طبعاً تدوین قانون و ضمانت اجرا در پی آن است. لزوم پوشش در تمام ادیان الهی غیر قابل انکار است؛ اما در جوامع لائیک و با تولد سکولاریسم، منبع قابل اعتنایی برای پاسخگویی به مسائل حوزه علوم رفتاری و اجتماعی وجود ندارد و صرفاً بر اساس تجربه و آزادی فردی با این دست مسائل برخورد میشود. نتیجه این منابع هم تا الان این شده که سگ ها و گربه ها هر روز بیشتر صاحب لباس و کفش می‌شوند و انسان هر روز برهنه تر! اما این حقیر یقیین دارم که دانشمندان جوامع لائیک با کسب همین تجربه ها یک روز به لزوم پوشش اجباری برای سلامت جامعه خواهند رسید؛ منتها معلوم نیست تا آن روز چند انسان، موش آزمایشگاهی امثال فروید و راسل و... خواهند شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
آخه اینا که ترجیح دادن از ایران مهاجرت کنند مگه اینجا خیلی حجاب سفت و سختی دارن
اینجا هم که مثل کشورهای خارجی میگردن یه وجب روسری سر کردن از جلو و پس سر موهاپیدا با اون آرایش های زننده و گوشوارهای پیدا یعنی حجاب دارن بنده های خدا بعضی هاشون که شوهراشونم آنچنان غیرتی ندارن زنشون برای همه هست با این وضعیت حجاب خانموماشون جشنواره فیلم فجر را نمیبیند چقدر افتضاح برگزار میشه همگی تون مدیون شهداهستید
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی بدبخت
۲۳:۰۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
خیلی از آقازاده و خانمزاده ها رفتن خارج از کشور و کشف حجاب کردن یعنی اونا از این موضوع استثنا هستن دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
برا چی رفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
تف حیف ایران نیست گه اینا توش زندگی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
خب وقتی بازیگری درآمدی ملیاردی نصیب بعضی میکند همین میشود در ایران پول و درآمدهای نجومی در اخیاری کسانی هست که هیچ تلاشی برای آن پول نکردند هست حالا کشاورز بیچاره گندم رو با بی آبی گرانی ماشین الات کشاورزی و کود سم ووو حمایت دولت بکارد و با قیمت یک دهم تحویل دولت بدهد و دولت برای افزایش ۱۰۰تومانی هزار بهانه بیاورد ولی با منت از خارج با ۱۰ برابر قیمت داخل ایران وارد کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
زندگی خودشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
اگه یه نفر جای خودشو توی یه کشتی سوراخ کنه همه افراد غرق میشن،پس حق نداریم باخودخواهی بگیم بدن خودمه ظاهرخودمه همه افراد جامعه روی سرنوشت همدیگه اثر دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
بیچاره های ساده اندیش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
خدا لعنتشون کنه منحرف های انحرافی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
به درک که رفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
اگر هرجا موفق تر هستند خوب برن راه بازو جاده دراز ....نامه فدایت شوم که برایشان نفرستادیم.حتما هوس هالیوود دارن اما راهشان نمی‌دن ...بسی خیال واهی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
عععع عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
عاقبت حجاب اجباری .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
اولا حجاب اجبار نیست الزامه
ثانیا بازیگرا تو ایران خیلی حجاب دارن مثلا؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
چه ربطی به حجاب اجباری داره ؟ اثرات حجاب اجباری چیز دیگست .
اینها فکر میکردن اونجا فرش قرمز براشون پهن کردن و به اندازه هنرپیشه های هالیوود دستمزد میگیرن و خونه و ماشین و رفاه زیادی بهشون میرسه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۴۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
دوکلمه از عمه عروس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
آره اونم چه حجااابی
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۳:۵۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
کشوره امازمانه هرکی ازحجاب خوشش نمیاد بره.خیرسرمون دین رسمی کشور شیعه دوازده امامیه.منتظرظهور منجی بشریتم.لطفی بالاترازاین.
Netherlands
ناشناس
۰۶:۰۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
عاقبت بی دینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
اگه مسلمونی که این حرف اصن مزخرفه اگه هم که نیستی تو مملکت اسلامی باید تابع قانون اونجا باشی ناراحتی تو هم بروو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
حجاب از کلمه حَجْب به معنی پوششه. بد حجاب هم به معنی بد پوششه. طرفدارای آزادی پوشش باید به این سوال جواب بدن که آیا دایره آزادی پوشش شامل حضور افراد کاملاً عریان در ملاء عام هم میشه یا نه؟ اگر آری، که باید گفت به جنگل حیوانات خوش آمدید. اگر نه، که سوالات دیگری مطرح میشود... حداقل پوشش را چه کسی و مستدل به چه منبعی تعیین میکند؟ اگر آن فرد یا گروه، حداقل پوشش را تعیین کرد، ملزم به تدوین قانون برای تعیین حداقل پوشش است و قانون بدون ضمانت اجرا (برخورد قانونی) بی معناست... در کشور ما بعد از انقلاب اسلامی منبع تعیین کننده این حداقل پوشش، قرآن و احادیث ائمه معصومین هست و طبعاً تدوین قانون و ضمانت اجرا در پی آن است. لزوم پوشش در تمام ادیان الهی غیر قابل انکار است؛ اما در جوامع لائیک و با تولد سکولاریسم، منبع قابل اعتنایی برای پاسخگویی به مسائل حوزه علوم رفتاری و اجتماعی وجود ندارد و صرفاً بر اساس تجربه و آزادی فردی با این دست مسائل برخورد میشود. نتیجه این منابع هم تا الان این شده که سگ ها و گربه ها هر روز بیشتر صاحب لباس و کفش می‌شوند و انسان هر روز برهنه تر! اما این حقیر یقیین دارم که دانشمندان جوامع لائیک با کسب همین تجربه ها یک روز به لزوم پوشش اجباری برای سلامت جامعه خواهند رسید؛ منتها معلوم نیست تا آن روز چند انسان، موش آزمایشگاهی امثال فروید و راسل و... خواهند شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
اعدامممممم
Canada
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
والله خانمهای ایرانی با حجاب زیباتر میشوند
چونکه حجاب شون با مد پیش میره
بعد هم صدای طبل از دور خوش است
هر کس هم که رفته
گرفتار بچه ها شده
بخواهد برگردند .بچه ها از جابجایی خوششان نمیاید
بخاطر از دست دادن دوستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
که چی
Canada
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
بهتر که رفتن
Canada
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
برای مهاجرت به هر کشوری به حرف هیچکس گوش
نکنید .سری توریستی بیایید و
با تمام وجود امکانات و مشکلات ان کشور را بررسی کنید
خیلی ها بخاطر پز دادن
دورع میگویند و فقط از امکانات میگویند و
مشکلات را نمیگویند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
یعنی آدم بدبخت از این هم میسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
چندتارو از قلم انداختید!
Canada
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
متاسفانه بدون تحقیق دست به مهاجرت میزنند
بعد هم پیشمانی و افسردگی و
رو
Canada
ناشناس
۱۹:۴۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
انقدر اینجا پارتی بازی و رقابتی است
که همه در این میدان از بین میروند
گول کانالهای معاند را خورده اند
و پیشمان و افسرده
نه از میلیارد خبری است
و نه نقشی
در توهم برگشت بسر میبرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
کارشون رو توجیه نمی کنم ولی وقتی مافیای سینما فقط یه عده رو بازی می ده خیلیها کم میارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
میمون هر چی زشت تر ادا اطوارش بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
واقعاً که. واقعاً واقعاً که.
United States of America
حسین
۱۹:۰۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
اینا اشتباه کردن ولی خواهشن اگه موردشون حاد نیست اجازه بازگشت به ایران بهشون بدن برگردن به هر حال ایرانین انسان جایزالخطاست هر انسانی تو زندگیش دچار اشتباه میشه باید فرصت جبران داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
سکوت کن آری به قول تو شمرو یزید و عمروعاص وداعشی هاراهم باید بخشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
انسان ممکن الخطاست نه جایزالخطا اجازه خطاندارد
Iran (Islamic Republic of)
بانو
۰۱:۲۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
اخوی،مگه ابراز پشیمانی کردن از رفتنشون؟
گردنشون بشکنه.
هر چند اینجا هم کلا آزاد بودن وتوی پول غرق بودن ولی هار شدن که رفتن، اونا دلشون میخواست که کلا لخت بشن که شدن و پوزشونم میدن خانواده هاشون.خیلی از دوستانشون وهم وطنامونم میخوان که به قافله اونا بپیوندند،برن به درک.ولی این راه بی بازگشته یادشون نره.ایران بودن وایرانی ماندن لیاقت میخواد.آقا حسین خدا کمکت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
چرا با ترکیه برخورد نمیشه؟به چه حقی اینهمه شبکه مبتذل ضد کشور همسایه محیا می کنه و دم از دوستی و برادری میزنه؟قطعا این یک اقدام جنگیه حکومت تروریست ترکیه قصد داره ایران هم مثل ترکیه و آنتالیاو...بکنه ولی کور خوانده انشالا بزودی با ظهور سرور و اماممون ترکیه رو با خاک یکسان میکنیم و ریشه عثمانی رو میخشکانیم(طبق روایات هم اولین مکانی که لشکر حضرت حجت عجل الله تعلی فرجه شریف فتح میکند قسطنطنیه یا ترکیه امروزی خواهد بود انشاالله)
Iran (Islamic Republic of)
نادی
۱۸:۳۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
زنان مسلمان ما رانگاه کن خدااااااااااااااااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
خیلی جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
کارمند
۱۷:۵۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
همین چند سطر توضیح هم در موردشان زیاد بود
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
مطالبتون واقعا مفید بود، چند لحظه ویا چند سال دیده شدن ارزش این همه سختی و بی آبرویی رو نداره، امیدوارم واسه خیلیا دزس عبرت باشن این بازیگرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
پس این خانم طاهریان برای بیشتر دیده شدن رفتن اون ور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
بیشتردیده شدن یعنی هرچی حجاب داری ازبالا تا پایین دربیاری ودست آخر لخت مادرزاد که خیلی خیلی دیده بشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
آخر عاقبتش آتش سوزان جهنمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
واقعا من نمیدونم چرا اسم بی حجابی رو گذاشتن مد روز. آخرالزمان همینه دیگه. کسی اعتقادی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
آخه طرف دوبار از جلوی دوربین رد شده، چرا بهش میگید بازیگر؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
کوربشن ایران بمونن. اینجا که همه هرجور میخوان میگردن
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۶:۲۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
شما ایرانی نیستید
ننگ بر شما، خدالعنتتون کنه.

امثال سردار سلیمانی ایرانی هستن که باعث غرور ماست ایشون عشق هستن تا ابد. روحشان شاد تا لحظه مرگ بیاد سردار هستیم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۶:۲۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
شما ایرانی نیستید
ننگ بر شما، خدالعنتتون کنه.

امثال سردار سلیمانی ایرانی هستن که باعث غرور ماست ایشون عشق هستن تا ابد. روحشان شاد تا لحظه مرگ بیاد سردار هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
روح سردار شاد
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۶:۲۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
فهمیدن از تو هالیود بوی کباب میاد // ولی خبر ندارن که خر داغ میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
به درک بهتره همشون گمشن دیگه هم بر نگردن
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۶:۲۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
سلام بچه ها ،

به خدایی که دانه را شکافت ( برگرفته از نهج البلاغه ) ،


قسم ، تنها سایتی را که می خوانم ، سایت شما است ،
همین و اخبار تلویزیون ، ماهواره نداریم و روزنامه هم نمی خوانم .
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۶:۲۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
تشکر از لطف شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
به فکر گرانی باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
هرچیز جای خودش
فرهنگ جای خود
اقتصاد جای خود
بخش نظامی و .... هم به جای خود:)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
اون ور آب دنبال چی هستن جز برهنگی و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
دودستی چسبیدن به دنیا انگار قرار نیست بمیرن آخه این دنیا چی داره که به خاطرش اون دنیاشونو با این کاراشون آتیش زدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
واقعا این بهزاد فراهانی به چی دخترش افتخار میکنه؟؟؟؟؟ هنوزم همش میگه بهش افتخار میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
آره والا دمت گرم ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
لابد به برهنه شدنش جلو دوربین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
بازیگرانی که برای رسیدن به شهرت بیشتر و هوس ها و توهمات شیطانی از خیانت به خود و به کشورش و مهم تر به آیین و فرهنگ خود ابایی ندارد ، واقعا چقدر می ارزن که اینهمه بزرگشون می کنند و بهشون بال و پر میدن !؟ رسانه ها و مردم فهیم ما باید در خصوص چهره ها یا همون سلبریتی ها تجدید نظر کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
بازیگری که الان خارج از ایرانه و الان ده میلیون فالوور داره آیا فراموش شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
فیکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
اوناهم یه کسایی مثل خودشون
آخرین اخبار