لحظه وحشتناک حمله گاومیش به زن موتورسوار!

زن موتورسواری که به گله ای از گاومیش ها نزدیک شده بود به طرز وحشتناکی مورد حمله یکی از آن ها قرار گرفت و بیهوش شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک حمله یک گاومیش بالغ به موتورسوار زن در یکی از مناطق ایالت «آیووا» آمریکا را به تصویر می‌کشد. این زن به همراه گروهی از موتورسواران با موتورسیکلت در حال عبور از جاده بودند که با گله‌ای از گاومیش‌ها مواجه شدند.

تعدادی از موتورسواران به ویژه قربانی تصمیم گرفتند به گاومیش‌ها نزدیک شده و تصاویری از آن‌ها تهیه کنند. این زن ۵۴ ساله که هویتش مشخص نشده زمانی که به گاومیش‌ها بسیار نزدیک شده بود ناگهان مورد حمله یکی از آن‌ها قرار گرفت. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود که این زن پس از حمله این حیوان به اطراف پرتاب شده و به شدت آسیب می‌بیند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی آمریکا در این حادثه او پس از حمله گاومیش بیهوش شد. بلافاصله اورژانس پزشکی و پلیس در محل حاضر و به مداوای وی پرداختند. در یکی از صحنه‌های این ویدئو او در حالی که کنار جاده روی زمین افتاده دیده می‌شود. این اتفاق روز چهارشنبه و در پارک ملی کاستر واقع در داکوتای جنوبی رخ داد.


بیشتر بخوانید


 در ادامه این زن که دچار جراحت شدیدی شده بود به بیمارستان منتقل شد. با وجود جراحت شدید این زن در این حادثه انتظار می‌رود او به زودی بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شود. صد‌ها موتورسوار در رالی موتورسواری استورگیس ۲۰۲۰ شرکت کرده بودند که به دلیل حضور گاومیش‌ها در وسط جاده مجبور به توقف شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار