مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی:

به دنبال ایجاد اشتغال پایدار برای بانوان هستیم

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت:باید آموزش و تسهیلات و بازار کنار هم قرار گیرند، تا حلقه مفقوده اشتغال کامل گردد و اشتغال پایدار برای بانوان ایجاد شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، طاهره طهماسبی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: طبق اسناد بالادستی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی سخنان رهبری را در دستور کار قرار داده و در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی برنامه‌های خوبی را پیش بینی کرده ایم که به مرور به مرحله اجرا در می‌آوریم.

او افزود: اقتصاد خانواده یکی از موضوعات مهم ماست، باید از ظرفیت شورا‌ها در شهرستان‌ها و ایجاد بازاربرای فروش محصولات روستائیان استفاده کرد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی  ادامه داد: ظرفیت شهرداری‌مشهد محدود است، تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه امضا شده تا فضا‌های فیزیکی در اختیار افراد برای فروش محصولات قرار گیرد. اما به دلیل وجود کرونا به سوی بازار مجازی روی آورده ایم.

طهماسبی همچنین بیان کرد: یکی دیگر از مباحثی که پیگیری می‌کنیم، بحث اعتیاد است. بسیاری از آسیب‌هایی که دامان خانواده‌ها را گرفته موضوع اعتیاد زنان می‌باشد. اعتیاد کودک آزاری، همسرآزاری، سرقت و مشکلات بسیاری را در جامعه پدید می‌آورد.

او تصریح کرد: در کشور حلقه مفقوده نداریم، حلقه‌ها در کنار یکدیگر قرار گرفته اند، اما متصل نیستند. ظرفیت‌های خوبی در شورا‌ها، بخش خصوصی و استانداری موجود است که باید بیش از گذشته هم افزایی داشته باشند.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار