بسته خبرهای انتظامی کرمان؛

دستگیری سارقان ۷۰۰ راس دام در رفسنجان/ کشف ۲۰۰ میلیون تومان طلای سرقتی در خانه‌ای اجاره‌ای

با بسته خبر‌های انتظامی امروز دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹، همراه سایت استانی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته خبرهای انتظامی امروز ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ سایت استانی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان می خوانیم:

کشف یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم پسته سرقتی در عملیات مشترک پلیس انار و رفسنجان

فرمانده انتظامی انار از کشف یک هزار و ۴۰۰ کیلوگرم پسته سرقتی در عملیات مشترک این شهرستان و شهرستان رفسنجان کمتر از ۲ ساعت از زمان وقوع سرقت خبر داد.

سرهنگ رضا خلیلی نژاد در تشریح خبر بیان داشت: در پی اعلام وقوع سرقت پسته در یکی از روستا‌های شهرستان انار با حضور ضربتی ماموران پلیس در محل، مشخص شد سارقان ضمن ورود به یک انبار پسته با بستن دست و پای نگهبان، اقدام به سرقت بیش از یک تن پسته کرده و متواری شده اند.

او گفت: ماموران ضمن اقدامات اطلاعاتی، فنی و پلیسی و اجرای طرح مهار با همکاری گشت‌های انتظامی رفسنجان موفق شدند، خودروی سارقان را کمتر از ۲ ساعت در حال عبور از جاده ‌های فرعی و کوهستانی شناسایی و متوقف کنند.

سرهنگ خلیلی نژاد با اشاره به اینکه سارقان با برجای گذاشتن خودرو از طریق ناهمواری‌های اطراف اقدام به فرار کردند، تصریح کرد: خوشبختانه پسته‌های سرقتی به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و تحویل مال باخته شدند.

دستگیری سارقان ۷۰۰ راس دام در رفسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: سارقانی که قصد داشتند ۷۰۰ راس دام را به ‌صورت شبانه در رفسنجان به سرقت ببرند در دام پلیس گرفتار شدند.

مهدی کریمی امروز در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: طی ۲ هفته اخیر پرونده‌های زیادی پیگیری شده است که یک مورد آن سرقت مسلحانه احشام بود.

او گفت: در این سرقت، سارقان قصد داشتند ۷۰۰ راس دام را به‌ صورت شبانه به سرقت ببرند که در دام پلیس گرفتار شدند.

سرهنگ کریمی افزود: بدین ترتیب، ۲۲ راس دام همان شب کشف، ۶ سارق دستگیر و ۶ خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از افزایش ۷۰۰ درصدی کشفیات در زمینه‌های مختلف خبر داد.

سرهنگ کریمی با اعلام اینکه پیشگیری ارجح بر درمان است، بیان داشت: برای پیشگیری از سرقت دام‌ها مردم باید نگهبانان را افزایش دهند یا از دوربین‌های اینترنتی و تراشه‌های الکترونیکی استفاده کنند و در بحث سرقت منازل، انبار‌ها و مغازه‌ها هم دوربین‌های اینترنتی و آنلاین نصب شود که در این خصوص سیستم مها خوب جواب داده است.

کشف حدود ۲۰۰ میلیون تومان طلا و جواهرات سرقتی در خانه ای اجاره ای

او گفت: نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان طلا و جواهرات در خانه‌ای که سارقان در رفسنجان اجاره کرده بودند کشف، دو دستگاه خودرو در این رابطه توقیف و دو مرد و یک زن از این پرونده تاکنون دستگیر و تحویل پلیس آگاهی کرمان شده است.

سرهنگ کریمی با اعلام اینکه در بحث طلا و جواهرات افراد مسن و سالمند که در منزل نگهداری می‌کنند، سرقت‌های مختلفی داشته ایم، افزود: نگهداری جواهرات در صندوق امانات بانک‌ها حائز اهمیت بوده که سالمندان باید اقدام به انجام این کار کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار