انجام ۱۱ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق طی یک روز در اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های اطفای حریق و امداد و نجات انجام شده با تلاش آتش نشانان را ۱۱ عملیات عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز در تشریح ۱۱ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق که دیروز با تلاش آتش نشانان انجام شد، گفت: آتش سوزی منزل مسکونی در کوی سلطان منش خیابان ۷ دی در ساعت ۴ و ۱۵ دقیقه با سرعت عمل آتش نشانان مهار شد.

او با اشاره به آتش سوزی سوپر مارکت در خیابان امام شرقی نبش خیابان ۴ آریاشهر ساعت ۱۳ و ۱۱ دقیقه به علت اتصال برق یخچال ایستاده افزود: ماموران آتش نشانی با استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله‌های حریق را اطفا کردند.

قنبری به وقوع آتش سوزی در آبدارخانه طبقه سوم مدرسه در منطقه کیانشهر روبروی مهرشهر در ساعت ۱۵ و ۵۷ دقیقه اشاره کرد و بیان داشت: علت حریق اتصال برق یخچال در محل بود و آتش نشانان با ایمن سازی محل و استفاده از لوله‌های آبرسان شعله‌های حریق را پس از تلاش ۲ ساعته مهار و دود غلیظی که طبقه سوم را احاطه کرده بود با استفاده از فن فشار مثبت از داخل ساختمان تخلیه کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به حضور آتش نشانان در منطقه نادری خیابان غفاری ساعت ۱۸ و ۵۵ دقیقه ادامه داد: آتش نشانان با ایمن سازی محل از نشت گاز مجتمع مسکونی و بروز حادثه آتش سوزی جلوگیری نمودند، همچنین حریق منزل مسکونی در منطقه پادادشهر خیابان ۷ در ساعت ۱۱ و ۳۹ دقیقه به علت اتصال برق هواکش، حریق خودرو سمند در منطقه صد دستگاه باهنر ساعت ۱۹ و ۳۵ دقیقه به علت نشت بنزین و حریق نیزار‌های مسیر روستای دغاغله در ساعت ۲۱ و ۳۱ دقیقه را با تلاش همه جانبه مهار کردند.

او به نجات ۴ شهروند از آسانسور در منطقه کیانپارس خیابان مرداد غربی و منطقه چهارراه زند خیابان کتانباف و نجات ۲ نفر که در بالابر ساختمانی در منطقه کیانپارس خیابان ۱۰ غربی گیر افتاده بودند اشاره کرد و گفت: جسد شناور مرد ۳۸ ساله از رودخانه کارون زیر پل پنجم ساعت ۱۲ و ۲۳ دقیقه با تلاش گروه غواصی ساحلی سازمان از رودخانه خارج شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار