از سوی دفتر مرجع تقلید صورت گرفت؛

اعزام تیم پزشکی خیریه به بخش جازموریان+ تصاویر

مسئول موسسه خیریه راه ایمان گفت: تیم پزشکی خیریه راه ایمان از سوی دفتر آیت الله سیستانی به مناطق محروم زهکلوت رودبار جنوب اعزام شدند.

احمدرضا کیانی، مسئول موسسه خیریه راه ایمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: به مناسبت ایام عزای نبی مکرم اسلام (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) تیم پزشکی خیریه راه ایمان از سوی دفتر مرجع تقلید، آیت الله سیستانی به مناطق محروم زهکلوت رودبار اعزام شدند. 

 او با اشاره به اینکه این تیم از ۲۴ مهر تا امروز به مردم مناطق محروم زهکلوت خدمات رسانی کرده اند، بیان کرد: این کاروان، متشکل از ۸ پزشک عمومی، دارویار و متخصص، شامل زنان و مامایی، قلب، داخلی، اطفال و چشم پزشکی است. 

 کیانی تصریح کرد: این تیم، ۳۰۰ قلم دارو‌ی مختلف هم به همراه دارد که به تشخیص پزشکان به صورت رایگان بین مردم توزیع می شود. 

اعزام تیم پزشکی خیریه به بخش جازموریان

نادر نجفی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار جنوب گفت: موسسه راه ایمان در قالب یک تیم پزشکی به مدت سه روز در حوزه جازموریان به مردم این منطقه خدمت رسانی می کند. 

او بیان کرد: به منظور رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی، کارکنان مراکز بهداشتی شهرستان رودبار جنوب و درمانگاه زهکلوت بر کار این تیم جهادی  نظارت کامل دارند. 

اعزام تیم پزشکی خیریه به بخش جازموریان

نجفی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس، مکانی که برای این تیم پزشکی در نظر گرفته شده است، به طور مرتب ضدعفونی و ماسک بین مراجعه کنندگان توزیع می‌شود. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار