فرانسه، اولین کشور حمایت کننده از سازمان منافقین

صفحه رسمی مرکز اسناد در اینستاگرام درباره حمایت‌های فرانسه از سازمان تروریستی منافقین متنی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درپی هتک حرمت مکرون رئیس جمهور فرانسه به نبی مکرم اسلام(ص) صفحه رسمی مرکز اسناد در اینستاگرام عکس و متنی از اوایل انقلاب و حمایت کشور فرانسه از سازمان تروریستی منافقین را منتشر کرد.

این صفحه در رابطه حمایت فرانسه از سازمان تروریستی منافقین این طور نوشت: "بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اولین کشوری که در حمایت از ضدانقلاب و سازمان تروریستی منافقین نقش‌آفرینی کرد، فرانسه بود. این کشور به عنوان یکی از داعیه‌داران حقوق بشر، اصلی‌ترین حمایت‌ها را از ضدانسانی‌ترین جنایت‌ها علیه مردم ایران داشت که بازخوانی آن ابعاد دیگری از چهره‌ی حامیان تروریسم در جهان را افشا می‌کند.

هاشمی رفسنجانی رئیس وقت مجلس شورای اسلامی در جلسه ۴ اسفند ۱۳۶۰ حمایت‌های فرانسه از منافقین را محکوم کرد. او گفت: «این جنایتکار‌ها امروز در فرانسه جمع شده‌اند و مشترکا توطئه می‌ریزند... فرانسه باید در آینده تاریخ جوابگوی ملت ما باشد و ما از فرانسه به این آسانی نخواهیم گذشت؛ اگر هم ما بگذریم مردم ما و این محرومانی که جسد‌های قطعه‌قطعه شده بچه‌هایشان را از بیمارستان تحویل گرفتند و به گورستان بردند ازفرانسه نمی‌گذرند...»."

در ادامه پست منتشر شده را مشاهده می‌کنید:

پست اینستاگرامی صفحه مرکز اسناد


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار