آمریکا به روز‌های زوال خود نزدیک شده است

آمریکا برخلاف پارس‌هایی که به دنیا می‌کند، قواره‌ای جز لاف ،خالی بندی وعربده کشی ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،   یوم الله ۱۳آبان روزخورد شدن ظاهر پوشالی اَبَر تروریست عالم و عامل جنایات قرن، آمریکای خبیث است که با اقدام انقلابی جوانان پیرو خط امام که قریب به اتفاق آن‌ها دانشجو بودند، نشان داد آمریکا برخلاف پارس‌هایی که به دنیا می‌کند، قواره‌ای جز لاف ،خالی بندی وعربده کشی ندارد.

هنر آمریکا در ضعیف کشی وجنایت‌هایش در خلوتگا‌ه ها به او جرات عرض واندام داده است که در سال‌های اخیر همین خلوتگاه هنرورزی را هم از دست داده او گردنه، بند بی خاصیتی است که نافش را با دروغ ونیرنگ ،خدعه ،ارعاب ،کلک ،کلاهبرداری ،تکبر ودزدی بریده اند.

سرزمینی که طی سال‌های متمادی ودرک ۴۰ رئیس جمهور کماکان با کوله باری از تجربه جنایت ها، پی درپی روزگار مردم دنیا را تیره وتار کرده است از کشتار با بمب اتم درهیروشیما وناکازاکی، تاآتش بازی وآتش افروزی در خاورمیانه مخصوصا غرب آسیا،همه نشان از دشمنی او با ملت ها است.

کشوری که با جرات نیروی انقلاب اولین جرقه نابودی اش در۱۳ آبان۵۸کلید خورد و ظاهر شکست ناپذیر غول ایالات متحده آمریکا شکسته شد، وشکست‌ ذلت بارش برای خروج از افغانستان که با میانجیگری طالبان به جهت خروج آبرومندانه شکل گرفت وپوکر ضربه ناپذیر بودنش با فرود آمدن ۱۳ موشک به پایگاه عین الاسد کامل شد.

آمریکا اکنون به روز‌های زوال خود نزدیک شده است دیگر شومن بازی‌های سردمدارانش مشتری ندارد وقماربازان حاکم بر آمریکا دیگر اقنا کننده مشکلات اقتصادی ،بیکاری وتورم ناشی از مدیریت قماربازی نیست ۲۳میلیون بیکار، ۵۰میلیون کوپن به دست،۲۳تریلیون دلاربدهی وخطر از دست دادن منزل مسکونی به واسطه مقروض بودن، نیمی از مردم آمریکا را تهدید می‌کند.

علاوه برآن رکورد شکنی در همه گیری کرونا که آمریکا در رتبه نخست مرگ و میر با بیش از ۲۴۰هزار فوتی قرار دارد واعتراضات عمومی نژاد پرستی باردیگر چهره نفرت انگیز آمریکا در جهان را تحت تاثیر قرار داده است و دیگر او در رتبه نخست اقتصاد وقدرت  نیست.

۱۳ آبان در واقع نمایشی است از جنایت‌های آمریکا واثبات ضعیف بودن لشکریان ابلیس درمقابل لشکریان خدا وهشدار سنت لایتغیر برای کفار که پیروزی همیشه با حزب الله است.

نویسنده محسن سنجری بنستانی

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار