دعوت از اصحاب رسانه برای شرکت در جشنواره امام رضا(ع)

مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع)استان کرمان به نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) اشاره کرد وگفت: این جشنواره می تواند در مسیر تبلیغ و ترویج فرهنگ و سیره رضوی در کشور با کمک اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ و هنر به یک رویداد عظیم ملی مبدل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حامد شجاعی، مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا(ع) استان کرمان گفت: کانون‌های خبر، رسانه و فضای مجازی پیشتاز فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مجموعه دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی هستند لذا باید با هماهنگی و تلاش بیشتری در حوزه معرفی و ترویج فعالیت‌های آستان قدس رضوی و کانون‌های خدمت رضوی صورت گیرد.

اوافزود: با توجه به شناسایی ظرفیت‌های رسانه‌ای، نیرو‌های مستعد و متخصص استان یک نفر از خادمیاران رسانه در شهرستان‌ها را به عنوان رابط رسانه با کانون‌های محله‌ای و موضوعی انتخاب می‌شود که وظیفه پوشش خبری و رسانه‌ای برنامه‌های شهرستان را بر عهده دارد.

او تصریح کرد: با جذب و سازماندهی خادمیاران و شناسایی افراد متخصص و مجرب، دبیران کارگروه‌های خبر، فیلم و مستند، عکس و گرافیک، فضای مجازی، آموزش و سواد رسانه‌ای، وقف ونذر رسانه، امور هماهنگی شهرستان‌ها از بین خادمیاران فعال و علاقه‌مند به خدمت انتخاب و به دبیرخانه اموررسانه مشهد مقدس معرفی شده اند و با نظارت دبیران کارگروه‌ها تقسیم کار بین خادمیاران براساس لوح خدمتی انجام می‌شود.

حامد شجاعی به نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) اشاره کرد وگفت: این جشنواره میتواند در مسیر تبلیغ و ترویج فرهنگ و سیره رضوی در کشور با کمک اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ و هنر به یک رویداد عظیم ملی مبدل شود.

او با اشاره به اینکه جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع)سند هویتی خادمیاران رضوی است از کلیه اصحاب رسانه استان کرمان برای حضور و مشارکت در این جشنواره دعوت کرد.

شجاعی افزود: در بخش جنبی این جشنواره که در کرمان برگزار خواهدشد نشست تخصصی اصحاب رسانه با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولان فرهنگی و معاونت ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی برگزارخواهدشد.

او عنوان کرد: در این نشست تخصصی که با عنوان خادم مجاهد برگزار می‌شود با حضور چهره‌ها و شخصیت‌های سیاسی و انقلابی هم رزم شهید سلیمانی در دفاع مقدس و جبهه مقاومت به بررسی نقش حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت و همچنین به نقش رسانه‌ها در معرفی شخصیت و ابعاد وجودی شهید سلیمانی پرداخته خواهدشد.

شجاعی در پایان ابراز امیدواری کرد: تلاش خادمان رسانه‌ای حضرت امام رضا (ع) در مسیر ترویج فرهنگ و سیره رضوی مورد رضای اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) و مردم دیار کریمان واقع شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.