بسته اخبار انتظامی استان کرمان؛

کشف ۴۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق/ دستگیری سارقان کابل‌های برق و کنتور‌های آب در کرمان

با بسته خبر‌های انتظامی امروز شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹، همراه سایت استانی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته خبرهای انتظامی امروز ۸ آذر ماه ۱۳۹۹ سایت استانی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان می خوانیم:

دستگیری سارق کابل‌های مخابراتی در کرمان

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری یک سارق و کشف ۲۰ فقره سرقت کابل مخابراتی در کرمان خبر داد.

سرهنگ یدالله حسن‌پور گفت: در پی دستگیری یک نفر سارق با تلاش ماموران کلانتری ۱۸ کرمان و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، تحقیقات از وی در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

او افزود: این متهم در روند تحقیقات پلیسی و پس از رویارویی با ادله موجود به ۲۰ فقره سرقت کابل مخابراتی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با اشاره به تحویل متهم به مقامات قضایی تصریح کرد: بر اساس سوابق پرونده‌های موجود و بازسازی صحنه‌های سرقت، اموال مسروقه تحویل نماینده شرکت مخابرات شد.

شناسایی و دستگیری سارق کنتور‌های آب در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۲۰ فقره سرقت کنتور آب و دستگیری یک سارق سابقه دار در عملیات ماموران کلانتری ۱۵ این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ محمدرضا فداء گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کنتور آب در معابر عمومی شهرستان کرمان، دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ شهر کرمان با انجام یکسری کار اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند یک سارق سابقه دار را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند. 

سرهنگ فداء در ادامه با اشاره به کشف تعدادی از اموال مسروقه از مخفیگاه این سارق تصریح کرد: سارق در مواجهه با شواهد و مدارک پلیس و بازجویی‌های بعدی به ۲۰ فقره سرقت کنتور آب در معابر عمومی شهر کرمان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به تحویل متهم به مقامات قضایی گفت: چه بهتر که کنتور‌های آب نصب شده در معابر و بیرون از منازل و مغازه‌ها به حفاظ‌های مناسب نیز مجهز باشند.

کشف ۴۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران ایستگاه بازرسی مرصاد با توقیف یک دستگاه تانکر حمل سوخت از انتقال ۴۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق جلوگیری کردند.

سردار عبدالرضا ناظری بیان داشت: مأموران ایستگاه بازرسی مرصاد در پی کسب خبری از طریق ماموران پلیس عملیات ویژه استان قم مبنی بر ورود یک دستگاه بونکر حامل سوخت قاچاق به حوزه استان کرمان، این موضوع را در پایش‌های خودرویی مورد توجه قرار دادند.

اوافزود: در این زمینه ماموران هنگام کنترل خودرو‌های عبوری محور"کرمان-زاهدان" کامیون مورد نظر را شناسایی و توقیف کردند که در بررسی انجام شده مشخص شد، این خودرو حامل ۴۱ هزارو ۲۰۰ لیتر گازوئیل فاقد مجوز حمل بوده که به منظور خروج از کشور از تهران به مقصد شرق کشور بارگیری شده است که متهم به مقامات قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار