امنیت فرهنگی در تیررس دشمنان انقلاب؛ قضیه توهین یکی از کارکنان دانشگاه رازی کرمانشاه به سردار سلیمانی چه بود؟

یکی از کارکنان دانشگاه رازی با توهین به سردار دل‌ها پازل نفوذ فرهنگی را در کرمانشاه تکمیل کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، روزهای گذشته در کرمانشاه جریان نفوذ دشمن با حضور مانکن‌های زنده در یک مغازه لباس فروشی عیان شد.

ماجرا از آنجا شروع شد که چند سال پیش در سرزمین‌های اشغالی تصاویری از حضور دختران جوان به عنوان مانکن زنده برای تبلیغات خود استفاده کرده بودند.

در اواسط آذرماه امسال تصاویری از حضور چند دختر جوان به عنوان مانکن زنده در ویترین مغازه‌ای در کرمانشاه در فضای مجازی منتشر شد که پس از واکنش‌های فراوان توسط رسانه‌های انقلابی با دستور دادستانی تمام عوامل این اتفاق موهن دستگیر شدند.


بیشتربخوانید


 

تنها با فاصله یک روز از انتشار اخبار استفاده از مانکن‌های زنده به تقلید از رژیم صهیونیستی در کرمانشاه تصاویری از رقص و آوازخوانی زنان در تکیه تاریخی مذهبی معاون الملک کرمانشاه در فضای مجازی منتشر شد که تحلیل‌ها از هدف قرار دادن امنیت فرهنگی کرمانشاه توسط دشمنان انقلاب خبر می‌داد.

امنیت و فرهنگ دو واژه‌ای است که برای هر تمدنی هویت و نقش تعیین کننده در جایگاه جهانی دارد.

امنیت در واقع در معرض خطر نبودن یا از خطر محافظت شدن است، حال ممکن است که این امنیت، امنیت جانی باشد و برای محافظت از جان مردم یک منطقه و کشور اصلی‌ترین موضوع به حساب می‌آید که ممکن است برای ایجاد این امنیت جانی هزاران خون ریخته شده و هزاران شهید در این راه جانفشانی کرده باشند.

فرهنگ نیز به عنوان مجموعه‌ای از آداب و رسوم و اعتقادات مورد تاکید است.

با خوانش کوتاهی از تعریف امنیت و فرهنگ می‌توان گفت امنیت و فرهنگ در واقع عبارت است از ایجاد وضعیت مطمئن آرامش‌بخش و خالی از هرگونه تهدید و تعرض که انسان نسبت به دین، افکار، اخلاق، ارزش‌ها، میراث فرهنگی و آداب و رسوم داشته باشد.

امنیت فرهنگی در تیررس دشمنان انقلاب؛ قضیه توهین یکی از کارکنان دانشگاه رازی کرمانشاه به سردار سلیمانی چه بود؟

پس از ۲ ماجرای گذشته (مانکن‌های زنده و ماجرای ساخت کلیپ مبتذل در تکیه معاون الملک) این بار یکی از کارکنان دانشگاه رازی کرمانشاه در پست اینستاگرامی خود نسبت به گفته‌های اخیر دختر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که با زبان انگلیسی به دنیا گفته بود در آمریکا فرقی نمی‌کند چه کسی رئیس جمهور باشد؛ با لفظ دختر یک تروریست به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توهین کرده است.

حاج قاسم سلیمانی در زمان حیات خود با جانفشانی‌هایش در ایران، عراق و سوریه به عنوان یکی از شاخص‌های امنیت جهان اسلام بود و بعد از شهادتش نیز به یک الگوی امنیت فرهنگی برای ملت ایران و جبهه مقاومت در برابر ظلم تبدیل شد و اکنون توسط پیاده نظام صیهونیسم در کرمانشاه مورد هتک حرمت قرار گرفته است.

این فرد هتاک در استوری دیگری خطاب به روح الله زم معدوم که یک فرد اجیر شده توسط سرویس‌های اطلاعاتی استکبار بود نوشته است تنها آقازاده ایی که برای مردمش بود.

امنیت فرهنگی در تیررس دشمنان انقلاب؛ قضیه توهین یکی از کارکنان دانشگاه رازی کرمانشاه به سردار سلیمانی چه بود؟

انتشار چنین مطالبی در صفحه شخصی اینستاگرام کارمند دانشگاه رازی کرمانشاه نشان می‌دهد که دشمن برای نفوذ در یکی از اصلی‌ترین مکان‌های پرورش و فرهنگ یعنی دانشگاه برنامه ریزی کرده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۸ آذر ۱۳۹۹
آب دریاباپوزه سگی نجس نمیشه،، همیشه سنگ جدایی ونفاق زدن یاتوایران یاتوسوریه وعراق وترکیه
Iran (Islamic Republic of)
جانم فدای ایران
۱۸:۱۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۹
شیر مادر حلالت خانم سلیمانی آفرین بر تسلط شما بر زبان انگلیسی و صد احسنت بر صحبتهای بسیار عالی شما.حقا که دختر سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستید.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۵۸ ۲۸ آذر ۱۳۹۹
« هو الستار العیوب »
دقت کنیم،هوشیار باشیم،بدخواهان میخواهند، مردم شجاع و دلیر و شهید پرور کرمانشاه را،مشغول یک سری مسائل نظیر مانکن و پُست اینستاگرامی،بکنند و ما را از کمک به نیازمندان و حفظ وحدت ،دور کنند.الحمدالله با درایت مسئولین دانشگاه رازی و امام جمعه ی فهیم و صبورمان ، گرفتار توطئه دشمن نخواهیم شد و مطابق قانون و نه بیشتر،این مسائل هم حل خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۸ آذر ۱۳۹۹
این کارمند حتما قصد دارد اقامت یا ویزا بگیرد چون یکی از دلایل ارزشی برای اقامت و ویزا غربی و آمریکا توهین و نشر مطالب ضد ایرانی است .خاک بر سرت ای آدم پست فطرت بی عزت .تروریست تو هستی و امثال تو خاعن .
United States of America
afra
۰۱:۰۵ ۲۸ آذر ۱۳۹۹
حاج قاسم سلیمانی نورچشمم بوده و هست و خواهد بود. وظیفه داریم که همواره با احترام از ایشان یاد کنیم. روحشان شاد.
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۱:۴۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
واقعا این پول چه ارزشی داره که بعضی ها به خاطر آن حاضر به انجام هر کار می شوند؟؟؟
یادشان رفته که نهایتا بعد از ۱۰۰ سال زندگی در این دنیا
مرگ آن ها را فراموش نخواهد کرد.
چه دوست داشته باشی یا دوست نداشته باشی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
جای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تا ابد در دلها خالی است
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۰۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
واقعا دشمنان داخلی از خارجی خطرناک ترند
United States of America
ناشناس
۱۷:۲۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
كسانى كه به ملت توهين مى كنند بايد از ملت عذر خواهى كنند و مجازات شوند الكى كه نميشه هر چه به ذهن بيمارشان ميرسد ترويج كنند
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۲:۵۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
باید این کارمند دانشگاه را اخراج کرد