سرپرست تیم تکواندوی مس کرمان:

پیشنهاد رقم ۵۰۰ میلیونی به یکی از ملی پوشان تکواندو صحت ندارد

خواجه حسنی، سرپرست تیم تکواندوی مس کرمان پیشنهاد مبلغ ۵۰۰ میلیون تومانی به ملی پوش تکواندوی آذربایجان را تکذیب کرد.

سلمان خواجه حسنی، سرپرست تیم تکواندوی مس کرمان در گفت و گو  با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره شروع مسابقات فصل جدید لیگ برتر بیان کرد: جلسه تصمیم گیری در خصوص برگزاری مسابقات لیگ تکواندو، اخیرا برگزار شد که البته این جلسات عموما با چالش‌هایی هم همراه هستند. من هم نسبت به نحوه برگزاری و شرایط مسابقات اعتراض داشتم. یکی از تیم‌ها عنوان کرد که در برگزاری و پوشش تمامی هزینه بازی ها، تیم‌های پایتخت متضرر می‌شوند؛ اما من بر این باور هستم که تیمی مانند مس کرمان و تیم‌های شهرستانی که بالای ۱۸ سال در مسابقات لیگ بازی کرده اند، برای حضور در خانه تکواندو و برگزاری بازی‌ها این هزینه‌ها را متحمل شده اند، اما تیم‌های تهرانی در همه این سال ها، در شهر خودشان به بازی می‌پرداختند.

۱۷ سال در برگزاری مسابقات لیگ ما اذیت شده‌ایم، یک بار تیم‌های تهرانی اذیت شوند!

او افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، لیگ تکواندو شرایط خاصی دارد و حالا تیم‌های تهرانی در کنار ما می‌توانند سختی تحمل هزینه‌ها از جمله اسکان تیم و هزینه‌های جانبی را تجربه کنند. ۱۷ سال ما اذیت شده‌ایم، حالا یک بار هم تیم‌های تهرانی اذیت شوند! تمام این بحث‌ها در جهت رشد و ارتقای تکواندوی کشورمان در عرصه‌های مختلف بین المللی است و چیزی به جز خیرخواهی برای این رشته ورزشی مد نظرمان نیست.  

رقمی نزدیک به ۵۰۰ میلیون به "میلاد بیگی" پیشنهاد کردیم

خواجه حسنی درباره بودجه خوب مالی این تیم برای لیگ امسال اظهار کرد: خودم چند سالی در سطح حرفه‌ای به عنوان بازیکن پا زده ام و شرایط این رشته و بازیکنان را به خوبی لمس کرده‌ام. بر این عقیده هستم که اگر به دنبال پیشرفت در تکواندو هستیم، باید رونق مالی را هم مانند سایر رشته‌ها مدنظر قرار دهیم و شیب آن نباید کند پیش برود. ما به میلاد بیگی رقم ۵۰۰ میلیونی پیشنهاد نداده‌ایم و رقمی نزدیک به این عدد بود.  تلاش کردیم امسال هر طور که از دستمان بر می‌آید، به تکواندو رونق بدهیم.  

خواهان افزایش هفته‌های برگزاری لیگ تکواندو هستیم

او ادامه داد: حتی به سازمان لیگ پیشنهاد دادیم که یک هفته دیگر به مدت برگزاری مسابقات افزوده شود تا به باشگاه‌ها هم از لحاظ مالی کمک شود. وقتی برای ۲ هفته با بازیکن با رقم ۱۰۰ میلیون قرارداد می‌بندیم، باید به حامی مالی باشگاه دلیل توجیه پذیری برای این رقم بدهیم . واقعا تعداد هفته‌های انجام بازی‌ها کم است و روی بازدهی مالی اثر دارد.

خواجه حسنی: رقمی نزدیک به ۵۰۰ میلیون به
می‌خواهیم سکونشین لیگ شویم

سرپرست تیم تکواندوی مس کرمان در خصوص شانس قهرمانی تیمش در لیگ امسال، عنوان کرد: قهرمانی در لیگ برتر ایران با قهرمانی مسابقات جام باشگاه‌های جهان برابری می‌کند و واقعا کار سختی است. حدود ۳ یا ۴ سال بین حضور ما در لیگ وقفه افتاده است و حالا باید نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم تا به هدفمان برسیم. چشم من روشن است که با برنامه ریزی بلند مدتی که داریم، سکونشین خواهیم شد. باید از ملی پوشان و قهرمانان استفاده بیشتری کنیم تا بازیکنان کرمانی در کنار آن‌ها رشد کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار