عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست؛

افزایش خدمات پست در ماه‌های پایانی سال

مرادی گفت: خدمت‌رسانی پست در ماه‌های پایانی سال، وابسته به عزم راسخ و روحیه جهادی کارکنان این شرکت دارد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در جلسه شورای اداری پست کردستان که صبح امروز با حضور طاهر محمدی سرپرست اداره کل، مدیران شهرستان و کارشناسان این استان برگزار شد، فریبا مرادی عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست، ضمن قدردانی از زحمات پرسنل پست این استان، کار پست را خدماتی، عملیاتی و اجرایی توصیف کرد و خواستار آن شد که همه کارکنان با تلاش جهادی مانع رسوب مرسولات شوند.

وی با اشاره به افزایش حجم عملیات پستی در سه ماه پایانی هرسال افزود: در سال جاری به ویژه به خاطر شیوع کرونا ترافیک مرسولات پستی نسبت به گذشته به صورت بی سابقه‌ای افزایش پیدا کرده و جز با عزم راسخ همه کارکنان شبکه پستی، کاری پیش نمی‌رود و رضایت مشتریان و مردم تأمین نمی‌شود.

مرادی نقش نیرو‌های حراست و بازرسی را در پیش‌گیری از تخلفات احتمالی مهم توصیف کرد و ادامه داد: در پاسخ‌گویی به شکایات و انتقادات و پیگیری خواسته‌های مراجعان، هرگونه اغماض و سهل‌انگاری پذیرفته نیست، از تخلفات احتمالی هرچند ناچیز باید جلوگیری شود و هزینه خسارات پستی باید به حداقل برسد.

وی دقت و خودنظارتی روزافزون مسئولان شهرستان‌ها در اجرای عملیات پستی را خواستار شد، مبادله به موقع را ضامن جلوگیری از رسوب مرسولات دانست و افزود: برای رفع مشکل ساختمان‌های شهرستان‌ها اقدامات لازم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

افزایش سطح معیشت کارکنان پست

عضو هیئت مدیره به لزوم کاهش هزینه‌ها اشاره و اضافه کرد: معیشت کارکنان شبکه پستی، دغدغه‌ای مهم برای مدیریت پست کشور است و با توجه به رابطه مستقیم درآمد با ترافیک خدمات در شرکت، اگر تلاش‌ها به خوبی ادامه یابد و هزینه‌ها کنترل شود، در ماه‌های پایانی سال، پرداخت‌های اضافه پرسنلی خواهیم داشت.

در ابتدای جلسه، محمدی سرپرست استان کردستان، ضمن ارائه گزارشی از ترافیک صادره و وارده این استان، به رشد چشمگیر درآمد ناشی از افزایش خدمات اشاره کرد و از زحمات مجموعه کارکنان استان کردستان در دوران کرونا با وجود افزایش حجم مرسولات، تقدیر کرد.

پیش از این جلسه، عضو هیئت مدیره با همراهی سرپرست اداره کل پست کردستان، ضمن بازدید از واحد‌های اجرائی و عملیاتی، با کارکنان این واحد‌ها گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

مرادی در جریان این بازدید از زحمات همه کارکنان قدردانی کرد گفت: پست را با نامه رسان‌هایش می‌شناسند و آن‌ها نماد پست محسوب می‌شوند.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست وعده داد: تجهیزات جدید نامه‌رسانی از قیبیل لباس و کلاه ایمنی خریداری و فراهم شده که در روز‌های آتی تحویل خواهند شد، علاوه بر آن اقداماتی اساسی در بخش زیرساخت شرکت از قبیل تهیه باکس‌ها و ترولی‌های مخصوص در حال انجام است که جابه جایی مرسولات توسط نامه رسان‌ها را با امنیت و سهولت بیشتری همراه خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت پست ، پست بانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار