در بسته حوادث سه شنبه ۱۶ دی ماه ۹۹ بخوانید؛

دستگیری سارقان سابقه دار در ماهشهر/ پلیس دستان عاملان تیراندازی در فاتحه خوانی را بست

حوادث امروز سه شنبه ۱۶ دی ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز سه شنبه ۱۶ دی ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری ۲۰ سارق سابقه دار در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و شناسایی و دستگیری مجرمان و مخلان نظم و امنیت جامعه همچنین اعمال قانون رانندگان متخلف و مزاحم، این طرح از سوی ماموران این فرماندهی اجرا شد و با تلاش شبانه روزی ۲۰ مجرم با سابقه شرارت، سرقت، مصرف موادمخدر و حمل سلاح غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها انواع مخدر، ۵ قبضه اسلحه جنگی و شکاری غیرمجاز و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

او با بیان اینکه متهمان در تحقیقات اولیه به ۶۷ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

دستگیری عاملان تیراندازی مراسم فاتحه خوانی در بندرماهشهر

او در ادامه بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی افرادی در مراسمات فاتحه خوانی در یکی از محلات شهرستان، بلافاصله دستگیری عاملان تیراندازی در دستور کارماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت و ماموران پلیس با انجام کار‌های اطلاعاتی مخفیگاه عاملان تیرانداز را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات غافلگیرانه تعداد ۶نفر را در این ارتباط دستگیر و یک قبضه اسلحه شکاری ازمحل اختفای آنان کشف کردند.

فرمانده انتظامی بندرماهشهر در پایان اظهار کرد:متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

دستگیری سارق تاسیسات فاضلاب شهری بهبهان

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت تاسیسات فلزی فاضلاب شهری در این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت و در این رابطه ماموران کلانتری ۱۲ پس از بررسی موضوع و با اقدامات اطلاعاتی یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی دستگیر کردند و تعداد زیادی قطعات فلزی مسروقه کشف شد.

او با اشاره به اینکه متهم به مرجع قضائی معرفی شده، از شهروندان خواست: هرگونه اطلاعات خود از اقدامات سارقان را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار