پرواز زوج جوان با افتادن موتورسیکلت در چاله!

زوج جوان مالزیایی که سوار بر موتورسیکلت بودند چیزی نمانده بود با افتادن در چاله بزرگ خیابان جانشان را از دست بدهند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماهیانه گزارش‌های زیادی در مورد شکایت شهروندان از چاله‌های بزرگ و کوچک خیابان منتشر می‌شود. برخی از این چاله‌ها نه تنها موجب خسارت زیاد به خودرو‌ها می‌شوند بلکه حتی آنقدر خطرناک هستند که جان رانندگان را در معرض خطر جدی قرار می‌دهند.


بیشتر بخوانید


اتفاقی که به تازگی در یکی از خیابان‌های مالزی رخ داد نمونه‌ای از این حوادث خطرناک است. در این حادثه که در تاریخ ۱۱ ژانویه در منطقه «جالان بِنتونگ رائوب» رخ داد یک زوج جوان بر اثر افتادن موتورسیکلت به داخل چاله خیابان دچار جراحت شدند. بنا به گزارش Utusan Malaysia، مرد جوانی با نام «شاهریزال سوهایمی» ۳۸ ساله به همراه «نورا شیکین همزه» ۳۴ ساله در حال عبور از جاده‌ای در این منطقه بودند که ناگهان دچار حادثه شدند.

پرواز زوج جوان

در این حادثه این مرد دچار شکستگی پای چپ شد و همسرش نیز دچار جراحت و پارگی از ناحیه آرنج شد که پس از انتقال به بیمارستان بنتونگ با چهار بخیه تحت مداوا قرار گرفت.

پرواز زوج جوان با افتادن موتورسیکلت در چاله!پرواز زوج جوان با افتادن موتورسیکلت در چاله!

آقای سوهایمی در شرح حادثه گفت که ناگهان با افتادن موتورسیکلت به داخل چاله، به هوا پرتاب شدند. این مرد جوان گفت او و همسرش بسیار خوش شانس بودند که در لحظه وقوع حادثه هیچ خودرویی از آنجا رد نشد.

پرواز زوج جوان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.