مدیرکل دفتر هماهنگی استانداری لرستان:

چهار هزار و ۷۰۰ تن برنج و شکر در لرستان ذخیره‌سازی شد

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از ذخیره سازی ۲ هزار تن برنج و ۲ هزار و ۷۰۰ تن شکر در انبار‌های استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،  بهزاد منصوری مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: ۲ هزار تن برنج و ۲ هزار و ۷۰۰ تن شکر در انبار‌های استان ذخیره سازی شده است.

 بهزاد منصوری روز چهارشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان افزود: همچنین تاکنون بیش از پنج هزار و ۴۰۰ تن برنج و پنج هزار و ۲۰۰ تن شکر سهمیه‌ای سازمان صنعت، معدن و تجارت در لرستان توزیع شده است.

او با اشاره به اینکه ۶۸۰ تن روغن خوراکی در استان توزیع می‌شود ادامه داد: ۴۰۰ تن روغن صنف و صنعت برای لرستان در حال جذب است و ۲۵۰ تن نیز به تازگی تامین شده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان افزود: تاکنون ۹۶ هزار تن ذرت، ۵۱ هزار تن کنجاله سویا و ۴۸ هزار تن جو در لرستان توزیع شده است و با توجه به انجام ۳۲ میلیون و ۷۷۵ هزار قطعه جوجه ریزی، پیش بینی می‌شود برای بازار شب عید مشکلی وجود نداشته باشد.

منصوری اضافه کرد: کنترل و کاهش قیمت کالا‌ها طی روز‌های اخیر در لرستان به خوبی صورت گرفت و خروجی‌های استان برای حفظ منابع گوشت و مرغ، مسدود شد که طی ۲ هفته اخیر به دلیل مازاد تولید، فروش به سایر استان‌ها از سر گرفته شده است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار