عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد:

ساماندهی صنعت خودرو از محور‌های اصلی کمیسیون صنایع مجلس

کریمی گفت: ساماندهی صنعت خودرو یکی از محور‌های اصلی که در کمیسیون صنایع و معادن مجلس است.

 علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در حاشیه بازدید اعضای این کمیسیون از صنایع زرندیه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در حال حاضر یکی از محور‌های اصلی که در کمسیون صنایع و معادن مجلس دنبال می‌کنیم بحث ساماندهی صنعت خودرو هست که حاشیه‌های زیادی هم دارد.

کریمی افزود: محور دیگر بحث و بررسی وضعیت صنعت فولاد است و طرحی هم در این خصوص در دست اقدام داریم که هفته گذشته کلیاتش در مجلس تصویب شده و در حال حاضر جزئیات طرح در کمیسیون در دست بررسی است.

او اضافه کرد: همچنین بحث طرح‌های مربوط به کاهش تولید و رونق تولید با اتکا به شرکت‌های دانش‌بنیان را از اولویت‌های ماست و امیدواریم که انشالله این تلاش‌ها بتواند مفید و موثر باشد.

ماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ظرفیت‌های صنعتی خوبی در شهرک صنعتی شهرستان زرندیه وجود دارد اظهار کرد: انشالله که این بازدید در آشنایی همکاران ما در مجلس با ظرفیت‌های گسترده صنعتی و معدن استان مرکزی و بررسی مسائل و مشکلات این واحد‌ها مفید و موثر باشد.

حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی هم در حاشه این بازدید گفت: شهرستان‌های ساوه و زرندیه به دلیل همجواری با پایتخت جاذبه‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری دارند و الحمدلله شاهد این هستیم که شرکت‌های مختلفی سرمایه گذاری کردند.

حجت الاسلام سبزی با اشاره به مشکلات صنایع ساوه و زرندیه افزود: این واحد‌های تولیدی در تامین ماده اولیه، صادرات و تسهیلات مشکل دارند و بعضاً شرکت‌های داریم که سرمایه‌گذاری کرده، ولی به دلیل تامین نشدن تسهیلات مشکل دارند که انشالله سفر اعضای کمیسیون باعث خیر و برکت و حل شدن این مشکلات شود.

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به همراه برخی از مسئولان کشوری در ابتدای سفر ۲ روزه به استان مرکزی وارد زرندیه شدند و در شهرک صنعتی مامونیه از شرکت طبیعت تولید کننده روغن‌های خوراکی و بسته بندی محصولات غذائی دیدن کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.