معرفی برگزیدگان جشنواره استانی مصباح الهدی در جیرفت

اسامی نفرات برگزیده جشنواره استانی مصباح الهدی که به میزبانی آموزش و پرورش شهرستان جیرفت به صورت مجازی از طریق سامانه شاد برگزار شد، امروز در اختتامیه این جشنواره اعلام شد.

مهران سنجری رییس آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در حاشیه جشنواره استانی مصباح الهدی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: جشنواره استانی مصباح الهدی به میزبانی آموزش و پرورش شهرستان جیرفت به صورت مجازی از طریق سامانه شاد برگزار شد.

او افزود: بیش از هزار اثر از سراسر استان کرمان به دبیر خانه جشنواره ارسال شد.

سنجری تصریح کرد: جشنواره مصباح الهدی به دنبال اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به منظور شناخت ائمه معصومین (علیهم السلام) برای ترویج الگوی اسلامی در زندگی، هرسال برگزار می‌شود.


او افزود: این جشنواره امسال با محوریت سیره علمی و عملی زندگی امام سجاد (ع) برگزار شد.

رییس آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: یکی از اهداف مهم این جشنواره الگوسازی زندگی ائمه اطهار (علیهم السلام) و پرورش روحیه پژوهش گری در بین دانش آموزان است.

سنجری ضمن تقدیر از استقبال شرکت کنندگان در این جشنواره گفت: در بخش فیلم کوتاه دانش آموزی، فاطمه مختارآبادی از چترود، یسنا مشایخی از جیرفت، رویا نجار زاده از چترود و در بخش فیلم کوتاه همکاران، سجاد شکوهی از فاریاب، لیلا جعفری زاده از چترود، عطیه جمشیدی از فاریاب برگزیدگان این بخش هستند.

او با اعلام نفرات برگزیده در بخش موشن گرافیک افزود: دانش آموزان زهرا نیک نفس از جیرفت، مهدیه رازبان از منوجان، نوشین نبوی از جیرفت و در بخش همکاران، فروغ نظری از فاریاب، سید صابر ناظمی از چترود و حجت قاسمی از گلباف برگزیده شدند.

سنجری با اشاره به اینکه سطح آثار تعدادی از دانش آموران در بخش فیلم کوتاه و موشن گرافیک، یکسان و نزدیک به هم بود، تصریح کرد: نفرات به صورت قرعه کشی اعلام شدند که دانش آموزان زهرا افشار منش، فاطمه رحیمی صفات، محمد جواد بهزاد نژاد از جیرفت و فاطمه سادات میر زمانی از رفسنجان و نجمه شیبانی از انار حائز مقام شدند.

رییس آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: در بخش مسابقه کتاب نگین محراب دانش آموزی حدود ۹۰۰ اثر به جشنواره ارسال شد که دانش آموزان علی نصری ماهانی، فاطمه مسلمی، ام البنین لری حیدری، فاطمه سادات گلسرخی و ملیکا نکونام نفرات برگزیده این بخش هستند.

جلال مرتضوی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت نیز گفت: جشنواره استانی مصباح الهدی در راستای سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش است.

او افزود: در قالب این جشنواره دانش آموزان هرساله با سیره زندگی یکی از معصومین (علیهم السلام) آشنا می‌شوند.

مرتضوی تصریح کرد: به دنبال اطلاع رسانی‌های متوالی، دانش آموزان سراسر استان از این جشنواره مطلع شدند و آثار خود را به دبیر خانه جشنواره ارسال کردند.

او افزود: نفرات برگزیده در هر بخش از این جشنواره اعلام و در بخش‌هایی به دلیل کیفیت یکسان آثار، قرعه کشی انجام شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: خوشبختانه همکاران مان در حوزه کانون فرهنگی و تربیتی سبزواران نهایت تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره انجام دادند.

مریم نادری مدیر کانون فرهنگی و تربیتی سبزواران نیز گفت: به همت نیرو‌های کانون به مدت یک هفته مکان برگزاری جشنواره مصباح الهدی آماده سازی شد.

او ضمن تشکر از نیرو‌های کانون فرهنگی و تربیتی سبزواران افزود: در این مجموعه فرهنگی و آموزشی تمام تلاش مان این است که در زمینه فرهنگ سازی در تمام زمینه‌های فرهنگی و هنری برای دانش آموزان و بانوان بهترین آموزش ها، برنامه‌ها و جشنواره‌ها را ارائه کنیم.

اختتامیه جشنواره استانی مصباح الهدی با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی آموزش و پرورش، معاونان و روسای ادارات پرورشی، فرهنگی، هنری و قرآن و عترت، اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در کانون فرهنگی و تربیتی سبزواران در جیرفت برگزار شد.

انتهای پیام/ ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار