تماشای مسابقه کریکت وسط جشن عروسی!

عروس و داماد خوش ذوق هندی برای مهمانان طرفدار کریکت امکان دیدن این مسابقه بین هند و انگلیس را در وسط جشن عروسی فراهم کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی کریکت هندوستان از قدرت‌های برتر جهان در این ورزش محسوب می‌شود. بی دلیل نیست که کریکت محبوبترین رشته ورزشی در بین مردم هندوستان به شمار می‌رود.

میلیون‌ها هندی عاشق و طرفدار کریکت هستند و همیشه مسابقات تیم ملی کریکت در تورنمنت‌های مختلف در جهان را دنبال می‌کنند. حتی در وسط جشن عروسی!

به تازگی یک خانواده هندوستانی در ایالت تامیل نادو که میزبان مراسم عروسی بودند، شرایطی را فراهم کردند تا مهمانان طرفدار این ورزش محبوب در هند نیز مسابقه کریکت هند و انگلیس را از دست ندهند. آن‌ها با نصب یک مانیتور در محل برپایی جشن عروسی، دل مهمانان علاقمند به کریکت را نیز به دست آوردند و موجب خوشحالی آن‌ها شدند.


بیشتر بخوانید


در تصویری که در شبکه‌های اجتماعی هند منتشر شده است در حالی که عده‌ای از مهمانان به همراه عروس و داماد سرگرم انجام مراسم جشن عروسی هستند، نشان می دهد که عده‌ای دیگر از مهمانان نیز در مقابل این مانیتور سرگرم تماشای مسابقه کریکت دیده می‌شوند. این تصویر پس از انتشار در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفت و حتی توسط تعدادی از بازیکنان کریکت در هند به اشتراک گذاشته شد.

تماشای مسابقه کریکت وسط جشن عروسی!

البته این نخستین بار نیست که شور و اشتیاق برای دنبال کردن مسابقه کریکت در یک جشن رسمی به سوژه رسانه‌ها تبدیل می‌شود. پیش‌تر نیز تصویری از یک عروس و داماد پاکستانی که در جشن عروسی خود به صورت همزمان مسابقه حساس کریکت پاکستان و استرالیا را دنبال می‌کردند به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.