کدام نفرین اجابت و کدامیک به خود شخص برمی گردد؟

نفرین نیازمند شرایط ویژه‌ای است و این یعنی اگر فردی زمانی که مورد آزار و اذیت و ظلمی قرار گرفت یا دلش شکست و نفرین کرد، حتما نباید مستجاب شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، لعن و نفرین نوعی واکنش در مقابل افراد ظالم است که فرد مظلوم زبان به شکایت باز کرده و از خدا درخواست می‌کند تا رحمت دنیوی خود را از شخص ظالم قطع کرده و او را با مرگی زودهنگام به کام جهنم بکشاند.

نفرین کردن در قرآن

برخلاف دعا درخواست عذاب و ناراحتی برای کسی به صورت نفرین بیان می‌شود در قرآن کریم روایات اهل بیت در مواقع زیر نفرین کردن جایز و روا می‌باشد که به بخشی از آن‌ها اشاره می‌گردد:

ویل للذین کفروا (آیه ۳۷ سوره مریم)
ویل لکل همزه لمزه (آیه ۱ سوره همزه)
ویل لکل افاک اثیم (آیه ۷ سوره جاثیه)
ویل للمصلین (آیه ۱ سوره مطففین)
کسانی که حقایق را کتمان می‌کنند و کسانی که در حال کفر از دنیا بروند. (آیه ۱۵۹ و ۱۶۱ سوره بقره)
افراد ربا خوار (شیخ صدوق، من لا یحضره الفقیه، محقق، مصحح، غفاری، علی اکبر، ج ‏۳، ص ۲۷۴)
قاتلان (کلینی، محمد بن یعقوب، الکافی، محقق، مصحح، غفاری، علی اکبر، آخوندی، محمد، ج ۱۳، ص ۱۷۳)
مردانی که خود را به شکل زنان درمی آورند و یا برعکس. (برقی، احمد بن محمد بن خالد، المحاسن، محقق، مصحح، محدث، جلال الدین، ج ‏۱، ص ۱۱۳)

باید بدانیم که همان گونه که برای استجابت دعا؛ شرایط خاصی لازم است، و هر دعایی از هر شخصی اجابت نمیشود.

نفرین نیز نیازمند شرایط ویژه‌ای است و این یعنی اگر فردی زمانی که مورد آزار و اذیت و ظلمی قرار گرفت یا دلش شکست و نفرین کرد، حتما نباید مستجاب شود.

خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: و اگر خدا به عقوبت عمل زشت مردم و دعای شرّی (نفرین) که در حق خود می‌کنند به مانند خیرات تعجیل می‌فرمود مردم همه محکوم به مرگ و هلاک می‌شدند و لیکن ما آنان را که به لقای ما امیدوار نیستند به همان حال سرگردانی در کفر و طغیان رها می‌سازیم. (آیه ۱۱ سوره یونس)

کدام نفرین به خود شخص برمی گردد؟

افرادی که صبور نیستند، با دیدن کوچکترین ظلمی، از روی یک عادت قدیمی شروع به لعن و نفرین می‌کنند؛ که ممکن است این افراد اشتباه کنند و شخصی را که مستحق نفرین نیست، نفرین کنند.

یا ظلم آن فرد خیلی کوچک و کم ارزش‌تر از لعن و نفرین باشد. در این چنین مواقعی طبق حدیث از امام صادق (ع) آن نفرین‌ها و لعنت کردن به خود شخص برمی گردد و دامن خودشان را می‌گیرد، به این دلیل که خود شخص ظلم بزرگتر را مرتکب شده و خودش به نفرین و دور ماندن از رحمت خداوند سزاوارتر است.

کدام نفرین مستجاب می‌شود

باید این نکته را به خاطر داشته باشیم که بسیاری از گرفتاری‌های ما بی آن که متوجه باشیم به دلیل آه و نفرین پدر و مادر یا دوست و شخصی است که به او ظلم کرده ایم و او به دلیل شکسته شدن دل و ناراحتی به خداوند پناه برده و مجازات عمل را به خداوند واگذار کرده است.

بهترین روش برای نفرین نکردن دیگران

از یک طرف زبان به شکایت باز کردن، واکنش طبیعی در برابر ظالم است.

از طرف دیگر لعن و نفرین پیاپی اقوام و آشنایان، سبب یادآوری دوباره ظلم‌ها و شدت یافتن کینه‌هاست و ممکن است که آن اشخاص قابل هدایت یافتن باشند و ما در لعن و نفرین کردن آن‌ها عجله کرده باشیم.

پس با این وجود بهترین کار چیست؟ چه کاری انجام دهیم که خیلی با فضای روحی و طبیعی ما فاصله نداشته باشد و هم تکلیف عمل ظالم را هم روشن کند؟

بهترین راه؛ برگشتن به سیره و روش پیامبران است. اما از آنجایی که ما نمی‌دانیم کدام افراد قابل هدایت بوده و کدام افراد قابلیت هدایت را کاملاً از دست داده‌اند.

بنابراین می‌توانیم نفرین خود را شرطی کنیم. یعنی از خداوند بخواهیم که اگر آن افراد قابل هدایت هستند؛ هدایت شوند و اگر قابل هدایت نیستند؛ مورد لعن الهی قرار گیرند.

اینگونه اگر شخص قابلیت هدایت داشته باشد؛ توبه کرده و اشتباه خود را جبران می‌کند و اگر امکان هدایت نداشته باشد؛ گرفتار غضب و لعن خداوند در دنیا و آخرت می‌شود و خداوند به عنوان وکیل شخصی که مورد ظلم قرار گرفته است، حق او را باز می‌ستاند.

چه کسانی مستحق لعن و نفرین هستند

این موضوع با بررسی آیات قرآن کریم و دعا‌هایی مانند زیارت عاشورا امکان پذیر است.

در آیات و زیارات، کسانی که مؤمنان را مورد ظلم و ستم قرار داده و دست به کشتن آن‌ها می‌زنند و درصدد از بین بردن ایمان و اسلام ناب و مکتب اهل بیت (ع) هستند؛ مورد لعن و نفرین قرار می‌گیرند، در واقع این افراد با کار‌های خودشان، به کلی راه هدایت و سعادت را برخود می‌بندند.

این اشخاص چه زنده باشند و چه مُرده باید لعن و نفرین شوند؛ تا نه تنها بر هلاکت و عذاب آن‌ها اضافه شود بلکه دیگران خط سقوط و فلاکت را بشناسند.

در عصر حاضر رژیم نابودگر و کودک کُش اسرائیل و حکومت‌های مستکبری، چون آمریکا و انگلیس مستحق لعن و نفرین بوده و نشان دادند که در همان مسیر سقوط گذشتگان مانند: فراعنه و یزیدیان و آل ابوسفیان می‌باشند؛ بنابراین نفرین کردن و تقاضای مرگ برای این چنین رژیم‌ها و حاکمانی، کاری از جنس نفرین پیامبران الهی است.


بیشتر بخوانید

یکی از عواقب نفرین سرگردانی انسان است

اگر آدمی کاری کند که نفرین به جا او را بگیرد، ممکن است در زندگی خود دچار سرگردانی شود، همانطور که دعای بد و نفرین حضرت موسی (ع) باعث سرگردانی قوم یهود به مدت چهل سال شد. (مائده، آیات ۲۴ تا ۲۶)

سخت دلی و سنگدلی یکی دیگر از عواقب و پیامد نفرین است

خداوند در آیات ۸۸ تا ۹۰ سوره یونس می‌فرماید: موسى (بعد از آنکه به کلى از به راه آوردن قومش مایوس شد از سوى خودش و برادرش) گفت: اى پروردگار ما! تو به فرعون و درباریانش در زندگى دنیا زینت و اموال داده اى اى پروردگار ما! مثل اینکه خواسته اى از راه خودت گمراهشان کنى، اى پروردگار ما اموالشان را در مسیر فناء قرار بده و دلهایشان را نیز سخت کن تا ایمان نیاورند، تا در آخرت عذابى دردناک بچشند (۸۸).

خداى تعالى (در جواب نفرین موسى و هارون) گفت: نفرین شما مستجاب شد، پس شما بر کار پیشبرد دعوتتان همچنان استوار باشید و راه کسانى را که علم ندارند پیروى نکنید (۸۹).

(این داستان موسى را نیز از قرآن برایشان بخوان که ما) بنى اسرائیل را از دریا عبور دادیم، فرعون و لشکریانش که به انگیزه بغى و یاغى گرى آن‌ها را دنبال مى کردند غرق کردیم، فرعون در آن لحظه که داشت غرق مى شد گفت: ایمان آوردم به خدایى که جز او معبودى نیست، همان خدایى که بنى اسرائیل به وى ایمان آوردند، و اینک من از مسلمانانم

کاش ما آدم‌ها می‌توانستیم هر وقت اشتباهی از دیگری مشاهده کردیم که باعث ناراحتیمان شد برای هدایت او دعا کنیم تا علاوه بر اینکه از دعای ملائکه رحمت بهره‌مند شویم؛ ثواب و آثار دعا خیر برای برادر مومن کردن نیز شامل حالمان بشود.

دعای برای هدایت افراد از لعن و نفرین برتر است؛ البته برای کسی که ظالم است، ولی قابلیت هدایت را در خود زنده نگه داشته باشد.

اما افرادی که خونخوار هستند و مستکبرانی که هیچ امیدی برای هدایت آن‌ها متصوّر نیست و زنده ماندن آن‌ها چیزی جز ظلم بیشتر نخواهد بود؛ پس مستحق مرگ و نفرین هستند.

منبع:دلگرم

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۰
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
با شوهرم دعوام شد . نفرینش کردم . رفت و بعد نیم ساعت برق گرفتش و فوت شد. الان پنج ساله که با عذاب وجدان زندگی میکنم . آیا ممکنه نفرین من اونو کشته باشه ؟
United States of America
ناشناس
۲۱:۵۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
بخدامنم الان چندیال توزندگی بایه مردظالم بدترازفرعون دیگه بریدم هرچی صبوری کردم نمیشه هرروزبدترازروزقبل دعاکردم نشدنفرین میکنم نمیشه یه راهی بمن نشون بدین ازاین ظلم خلاص بشم خدامیدونه دیگه طلاقتم تموم شد
Iran (Islamic Republic of)
قهرمان عاقلی
۰۱:۲۴ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
عموی من وقتی مجردبودم حیاطم راازدستم درآوردوخودشان نصف ارزش قیمت گذاری کرده برداشت ودرخونه اش ازم قولنامه گرفت که کل پولم راداده ولی بعدازامضانصف پول(صدهزارتومان)درسال۶۸دادوبرای بقیه بارهامنوازتبریزبه پارسآبادکشاندآخرش هم ۲۵هزارتومانم رانداددرصورتیکه زمین حصارشده۱۸۰متررابه۱۸۰هزارتومان معامله کرده بودم باده هزاربیعانه که طرف لطف کرده پولم رابرگرداندمادوخواهرویک برادربودیم بدون سرپرست درسن۱۸سالگی آواره شدیم الانم زمینهای زراعتی ماراندادکه بابامحروم هستیم درصورتیکه پدرشان درحین حیات پدرم سهمش راداده بود.این آدم قابل نفرین هست یانه اودرنازنعمت ماهم هرچه تلاش کردیم به زوریک سرپناه خریدیم آن هم بازن وشوهرقالی بافی نمودیم یکی ازخواهرانم هم مثل من ولی خواهرکوچکم هنوزم اجاره نشین ودرخانه هاکلفتی میکنه.چه نفرینی جایزاست برچنین آدمی تاحداقل جزایش راببینیم نه اینکه بمیره آرزوی طول عمرمیکنم تازجرکشیدنش راببینم
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۰:۴۶ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
یکی از فامیل ها که بچه فامیل هم نیست پشت سر خانوادم و خودم به فامیل های دیگه بد گفته و کلا بچه هاش هم به خودم بد گفتن منم میخوام نفرین کنم البته واقعا نمیدونم امیدوارم قانون کارما وجود داشته باشه حیف لطف هایی که بهشون کردم:)
Iran (Islamic Republic of)
.....
۲۱:۱۴ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
یکی از دوستام همش به خنده و الکی نفرینم میکنه ومیگه خدا لعنتت کنه منم بهش میگم برا خودت چند بارم بهش تذکر دادم که خوشم نمیاد و دوست ندارم این حرفا رو بهم بزنی ولی نمی فهمه و به کارش ادامه میده به نظرتون من با این چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
.....
۲۱:۱۱ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
یکی از دوستام همش به خنده و الکی نفرینم میکنه ومیگه خدا لعنتت کنه منم بهش میگم برا خودت چند بارم بهش تذکر دادم که خوشم نمیاد و دوست ندارم این حرفا رو بهم بزنی ولی نمی فهمه و به کارش ادامه میده به نظرتون من با این چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
راحیل
۱۸:۱۴ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
کارشناس محترم باید در شرایط قرار بگیرید تا بتوانید پاسخ های سازنده بدهید من نمی‌دونم حکمت خدا رو ولی به یه عده ای از آدم ها ناجوانمردانه ظلم میشه وناعدالتی درحقشو زیاده یه عمرم دعا می‌کند اما جوابی از سمت خدا نمی‌رسه شخص خودم از سن چهار سالگی مشکلات وسختی ها ودرد و رنج روسرم آوار شد یه دختر بچه چهار ساله چه گناهی کرده باید شروع زندگیش دردوبلا باشه مرگ مادر بی مهری برادر اعتیاد پدر نامادری بی رحم فقر بیماری بی مهری بستگان کارکردن در کارخانه ها با جسم بیمار نداشتن شرایط ازدواج نداشتن زیبایی رفتار تحقیر آمیز اطرافیان از خانواده بگیر تا همکار و غریبه به خاطر شرایط همیشه نادیده گرفته شدن از حق طبیعیم محروم بودم هرشب گریه کردن طلب محبت خدا اما بدون جواب حالا شما کارشناس بفرمایید گناه من چه بود
United States of America
خسته
۰۱:۵۰ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
من یه کنکوریم که به قدری فشار روم هست که حتی شده تو یک روز چند بار خیلی جدی خواستم دست به خودکشی بزنم
بشدت تحت فشارم به قدری که تو سن ۱۷ سالگی بزرگترین آروم مرگه
فشار به خاطر کنکور نیست به خاطر مدرسه و خانوادست
خانواده ای که براشون حال من مهم نیست و فقط میخوان دکتر شم و فشارهایی رو مدرسه روم وارد کرده که تا چند روز فقط روی یک تخت خوابیدم و گریه کردم و حتی غذا هم نخوردم
مدرسه ای رو دارم که به قدری حال روحیم رو بد کرد که شدید ترین نوع افسردگی رو گرفتم و شدید ترین سردرد هارو تحمل کردم و یه عالمه شهریه دادم و واقعا همه ی وجودمو ازم گرفت مدرسه و کادر مضخرفش
من تو سن ۱۷سالگی چه گناه کبیره ای کرده بودم که گیر این کادر افتادم من باید چیکار کنم الان؟؟؟?????
واقعا خستم دیگه تا یه حدی تحمل دارم واقعا مدرسه به شدت رو من و خانوادم و تمام همکلاسیام فشار وارد میکنه دیگه خیلی خستم و فقط میخوام زودتر بمیرم، جوونیمو به گوه کشیدن من کادر این مدرسه رو اگه نفرین نکنم پس جوونیم چی میشه؟این همه اشک ریختنم چی میشه؟دقیقا کدوم کارما؟من هر وقت کادر مدرسرو میبینم تو اوج خوشی و لذت و غرق در پولن، پولی که از مردم خوردن نمیدونید چه فشاری رو تحمل میکنم تو اوج جوونیم هر کسی این متنو میخونه خواهش میکنم برام دعا کنه که کنکورمو خوب بدم و یهروز از این کشور برم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
انشالله مشکلت حل بشود عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
من اونقد بدبختم سیزده ساله سوختم تو زندگیم یه شوهر عرق خوار از خانواده بی شرف حیوون که من نماز میخون اون خدا و فحش میده امام ها و مسخره میکنه دوتا بچه دارم اونام طفلک ها نمیدونن تو مدرسه یه چیز میگن تو خونه باباش قرآن ه مسخره میکنه دیگه خسته شدم هیچ راهی ندارم الهی بمیرن این آدما که دیگه هر چی نذر ودعا کردم درست شه بدتر بدتر شد دیگه از خدا هم ناامید شدم من وبچهام چه گناهی کردیم چرا خدا نمیبینه هر کی اینو میخونه برای من دعا کنه مرتیکه نمی میره منو خدا ازم راضی شه برام از دنیایی که حقم نبود لعنت به باعث و بانی ازدواجی که نمیشناسن و تعریف میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
یه خونواده مذهبی اومدن خاستگاری من در حالیکه پسرشون مریض بود و به ما نگفتن از روی ظاهرش پیدا نبود خونواده منم ضعیفن وضع مالی خوبی نداریم خلاصه بهشون اعتماد کردیم تو مدت دو سال زندگیمون هر ظلمی که تونستن له من کردن در نهایت پسرسون فوت کرد اونام منو روز چهارم همسرم از خونه بیرون کردن ظلم و بدی هاشون در حق من تمومی نداره هیچ وقت نتونستم فراموش کنم ولی توی هشت سالی که از فوت همسرم میگذره من همیشه دورادور شاهد خوشبختی و شادی اونا بودم
پس عدالت خدا کجاست
Iran (Islamic Republic of)
از طرف آدم بدبختو و بی کس
۱۰:۴۱ ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
سلام من بدبختی هستم که لیاقت هیچی رو نداره اینو خودم قبول دارم یه مدتی هست که توسط برادر خانمم واسم کار جور شده بود و کار میکردم ولی دیدم خیلی خانواده خانومم مخصوصا برادرش تو زندگیم دخالت میکنن چند بارم تو روی هم در امدیم که چندروز پیش بازبا خانومم و خانوادش اختلاف پیدا کردم که برادرخانمم مثل همیشه منت زنون و سرکوب زدن و اینکه من تورا آدم کردم و واست کار جور کردم و از این حرفها حتی بجایی رسیده که خانممو تحریک میکنه که ازم طلاق بگیره
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۰۱:۲۴ ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
سلام من یه پدری دارم خیلی لجبازه و طرز فکرشم قدیمی حرف مردم رو گوش میکنه و واسشون خوبه کارشونم راه میندازه ولی نسبت ب خانواده اش بی اهمیت منم ۳ ساله مغازه سوپری دارم و در جایی زندگی میکنم مردمش همه بیکارن سوپرمارکتی خوبه ولی اینجا خیلی سخته چون جنگ روانیش زیاده الانم میخام جمع کنم کار دیگه ای کنم و پدرم نمیزاره خود پدرم باعث شد رفتارایی کنم به قول خودش از سردلسوزی و حالا کاری کرده من دل زده شدم از کارم و حالا گیر داده که جمع نکن منم واقعا دیگه بریدم فقط نمیخام سمت مواد برم دیگه ببین چقد سخته حالا هم هر کی میاد میگه میخاد جمع کنه خودشو بدبخت کنه انگار نشسته پای اینکه بدبخت بشم بعد خودش اسمشو گذاشته دلسوزی میگه منظورش اینکه یا جمع نکن یا جمع کردی نفرین میکنم خیر نبینی منم میبینم زورم میاد و آدم یه جورایی مذهبی هستم نه نوعی که تو بازار میبینین حالا هم اعتقاد دارم به اینکه نفرین پدر مادر جواب میده منم نمیدونم چکار کنم مغازه جمع کنم این نفرین نکنه آیا با اینکه مقصره و شرایط منو درک نمیکنه نفرینش میگیره یا مقصره نفرینش تاثیری نداره بخدا نمیذاره رشد کنم میگه هر جور خودم بودم همونطور شو توام منم میخوام رشد کنم کل زندگیمم زندانیش بودم آزادیمو ازم گرفته واقعا بریدم کسی هست راهنماییم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۹ دی ۱۴۰۲
سلام حيف اسم خواهر روي هم چنين زن هايي گذاشت خواهر خودم با شوهرم بهم خيانت كردن دو سال از زندگيم رو با هم بودن ميدونستم شوهرم داره بهم خيانت ميكنه ولي توي مغزم هم نمي رفت هم خون خودم باشه يعني من نبايد نفرين كنم من از خدا خواستم يك روز از توي جوي اب ها جمع ش كنن و تيكه تيكه هاشو بيارن اون روز بهترين روز زنذگي منه
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۱۷:۵۲ ۱۸ دی ۱۴۰۲
اگه قرار باشه تواین دنیا ظالم به مظلوم ظلم کنه،آدم زوردار،بحق کم زور رو بخوره..پس خدایی وقیامتی وقانونی نیست..
بنظر من نفرین مظلوم ازته دل گیراست،کافیه یک آه ازته دل بکشید،خدا جواب آه تون رو میده
خود خداوند هم درقرآن درمورد ظلم ظالم و حق وناس فرموده:
«وَ أَنْذِرِ النَّاسَ‌ ... الَّذِينَ ظَلَمُوا ... • وَ سَكَنْتُمْ فِي مَساكِنِ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَنْفُسَهُمْ وَ تَبَيَّنَ لَكُمْ كَيْفَ فَعَلْنا بِهِمْ وَ ضَرَبْنا لَكُمُ الْأَمْثالَ‌ • ... إِنَّ اللَّهَ عَزِيزٌ ذُو انتِقامٍ‌ • يَوْمَ تُبَدَّلُ الْأَرْضُ‌....
به امید نابودی ظالمان وستمگران....آمین رب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۱۰ دی ۱۴۰۲
سلام یک ساله درگیر پرونده ای هستیم به ناحق همه چیز طبق مستندات به نفع ما بود تا اینکه با پرونده سازی و اتهامات دروغین خواستن مارو مجبور به دادن رشوه کنن ما هم زیر بار نرفتیم و این شد که رای بر علیه ما صادر کردن هر چند که باز میتونیم اعتراض کنیم ولی امروز بقدری اذیت شدم و دلم شکست منی که هیچ وقت نفرین نمیکردم نفرین کردم آیا این حق رو داشتم که مسببین رو نفرین کنم پراز خشمم پس چرا خدا کاری نمیکنه تا به امروز فکر نمیکردم مجبور بشم کسانی رو نفرین کنم
Iran (Islamic Republic of)
اابراهیم‌صادقی
۲۰:۰۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
بله‌‌‌۳‌ایه‌هست‌یکی‌برای‌دعا‌کردن‌خود‌‌و‌مومنین‌‌‌و‌مریض‌ها‌گرفتاران‌‌و‌تیتر‌پایین‌برای‌کسی‌که‌باعث‌ابروی‌شما‌شده‌‌
Germany
میترا
۱۹:۱۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
من ۲۴ سالمه پسری با وعده ازدواج اومد تو زندگیم‌ و دو سال باهم بودیم ، منم با خانوادش آشنا کرد . بعد یک سال با من به زور رابطه جنسی برقرار کرد و من بکارتمو از دست دادم با اینکه اصلا راضی نبودم و نمیخواستم بعدش خیلی پشیمون شدم ولی اون میگفت تو دیگه زنه منی و اینا . حالا چند وقته داره خیانت میکنه و رابطمون خراب شد. کارم شده گریه فقط به خاطر وعده ازدواجی که داد و به خاطرش با من رابطه برقرار کرد فقط منتظرم ببینم همون بلایی که سرمن اومد سر خودش و عزیزترین کساش بیاد .یعنی خدا جواب این ظلمشو میده ؟
Iran (Islamic Republic of)
فرشته نجات
۲۱:۱۴ ۲۹ دی ۱۴۰۲
ای طفلک خدا چشم داده و چاه هم داده باید چاه رو با چشمات ببینی و داخلش نیافتی
اون که اون به سزای اعمال خودش خواهد رسید شکی نیست
اما شما هم اینجا مرتکب خطا شده اید چون از قانون پیروی نکردید و قبل از اجرای عقد که قانونی هست نزدیکی کرده اید
پس نیازه شما به سمت خدا برگردید و از خطای خود توبه و استغفار کنید زیرا که خدا توبه کنندگان را دوست خواهد داشت و مطمئنا آینده شما خوب خواهد شد و برای اون دوستتون هم دعا کنید که به راه راست هدایت شود نه نفرینش کنید
چون اون هم مثل شما یک انسانه و به خاطر نیازش مرتکب خطا شده و گول شیطان خورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
اقای صادقی منظورتون ۲ خط آخر دعای سمات هست ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
اابراهیم‌صادقی
۱۵:۳۴ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
دعا‌کردن‌ درگاه‌ خدا‌ مستجاب‌ میشود‌‌ طرف‌ قلبش‌ پاک‌ باشد‌‌ خدا‌وند‌ دعای‌ بندهاش‌رد نمیکند‌ شما‌ درخواست‌ وام‌ میکنید‌ یک‌ ماه‌ طول‌ میکشد‌ تا‌‌ وام‌ بگیری‌ شخصی‌ در‌ محل‌ باعث‌ ابروی‌ حقیر‌ شده‌ بود‌‌ هر کس‌ میرسید‌‌ بهم‌ میگفت‌‌ در‌ کتاب‌‌ قران‌ ارتبات‌ با‌ خدا‌ ایه‌ سمات‌‌۲‌ خط‌ قران‌‌‌‌‌‌ اخر‌ صفحه‌‌ دعا‌‌ ذکر‌ میکنی‌‌‌ اسم‌ طرفی‌ را‌ میبری‌ که‌ باعث‌ ابروی‌ شما‌ شده‌ طولی‌ نمیکشد‌ از‌ دنیا‌ میرود‌ من‌۴‌شب‌ ایه‌ را‌ خواندم‌‌ اسم‌ طرف‌ گفتم‌‌ از‌ دنیا‌‌ رفت‌‌‌‌ قلب‌تان‌ پاک‌ باشد‌‌ دورغ‌ گفتن‌ قسم‌ خوردن‌ مال‌ حرام‌‌ دعا‌ اجابت‌ نمیشود‌ یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
.
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۲:۳۶ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
نفرین کردن پدر و مادر خیلی مهم است نباید گرفتارش شویم
Iran (Islamic Republic of)
مثل شما
۰۱:۰۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۲
حسبی الله و نعم الوکیل این ذکر خیلی آرامش میده خدا برایم کافیست و او بهترین وکیل است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۵ آبان ۱۴۰۲
انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۱ آبان ۱۴۰۲
اینا همش الکی هست مادر زن من ۱۳ سال زندگی ما رو کرده جهنم خودش دوتا شوهر کرده طلاق گرفته الانم‌تو سن ۶۰ سالگی هنوز هرزه بازی درمیاره صبح تا شب تو گوش زنم‌میخونه طلاق بگیره بره پیش اون که هم پیلگی کثافت کاریش باشه ناراحتی اعصاب گرفتم هر روز دعوا اصلا نمیتونم حرف بزنم سریع دعوا میشه صبح تا شبم نفرینش میکنم هیچیش نمیشه عین اسب میخوره و میگرده کدوم نفرین کدوم کارما ظالم سالم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۵۰ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
من جانبازم.. توان کار کردن ندارم.. شیمیایی هستم.. هیچ درآمدی ندارم.. بنیاد جانبازان حق به من نمیده... خوب کیو نفرین کنم.. یا کیو دعا کنم.
چی میگید بابا چقدر راحت یه مطلب مینوسید.. کیه که دل آدم ها را درک کنه.
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۴:۲۰ ۱۰ آبان ۱۴۰۲
سلام و تشکر
مطلب خوبی بود. بله لعن کردن یاد و نفرین کردن زیاد عواقب داره و مشکلاتی بوجود میاره.
بهترین حالت همون دعا کردن شرطی است که در متن توضیح داده.
Iran (Islamic Republic of)
میم
۱۱:۰۲ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
کسی که بهم تهمت دزدی زد باعث شد من بیکار بشم الان یکساله دنباله کار میگردم وپیدانمیکنم نفرین نکنم؟
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۴:۲۲ ۱۰ آبان ۱۴۰۲
بجای نفرین به اون دعا کن یه کار بهتر گیر خودت بیاد.
میگن عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.
ان شاءالله موفق باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۳ مهر ۱۴۰۲
من عزیزمو نفرین کردم و اون فوت کرد ...هر روز به خودم لعنت میفرستم .نکنید این کار رو
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۳:۲۲ ۰۹ مهر ۱۴۰۲
عزیزان...کارمامیدونین چیه؟؟؟تواین دنیاهرکی بدی کنه مجازاتشومیبینه..هرکی ظلم کردبسپارینش ب تقدیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
یعنی واقعا همینطوره که شما میگی؟
Iran (Islamic Republic of)
تنها
۰۳:۱۹ ۰۹ مهر ۱۴۰۲
ما سه تا خواهر بودیم که پدرم وقتی من یکساله بودم فوت شدند و مادرم به تنهایی و با سختی ماروبزرگ کرد. دوسال قبل مادرم که تنها امیدم بودند به رحمت خدا رفتند، من دلشکسته و سردرگم بودم چون با مادرم به تنهایی زندگی میکردیم ، خونه ها گرون شدند و صاحبخونه منو جواب کرد و وسایلای من موند رو دستم که بردم خونه خواهرم گذاشتم و خودم رفتم دانشگاه، خواهرمو همسرش رفتن سفر و در نبودشون کلید خونشونو دادن به پدرشوهرش. برادرشوهر خواهرم به همدستی زنش تمام وسایلای خونه منو دزدیدن!!!
اول فقط گفتن دزد زده و من فکر کردم غریبه هست بعد فهمیدم خودشون اینکاروکردن، قلبم شکست!!! من یه دختر تنها و بی کسم که هنوز نتونستم با مرگ مادرم کنار بیام اونوقت اونا تنها سرمایه و یادگار زندگی و هویت من که توش البوم عکسا و لباسها و خاطراتم و کتابهای دانشگاهیم بود وسایلای کارمو و هرچیزی که بود و دزدیدن!!
این ظلمه اونقدر قلبم شکسته که دارم با گریه این متن و تایپ میکنم!!!
پس عدالت خداوند کجاست منی که حتی نخواستم دل کسیو بشکونم و مال کسیو بخورم اونوقت در اوج تنهایی و ضعیفیم یکی اموالمو بدزده و بخوره!!! من تو سن سی سالگی دارم تو خوابگاه زندگی میکنم چون نه خونه دارم نه پول خونه نه وسایل خونه!!!
اگه نفرین من نگیره پس قلب شکسته من چی میشه؟!
عدالت خداوند کجا نشون داده میشه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
عزیزم شکایت سرقت کن. حتما. زود زود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۰ آبان ۱۴۰۲
واقعا ناراحت کنده بود.
شما ارتباطت رو با خدا بیشتر کن. تا زندگی خوبی بهت بده ان شاءالله .
اونها هم به سزای عمل خودشون میرسن.
Iran (Islamic Republic of)
زهراکندی
۰۵:۰۴ ۰۱ مهر ۱۴۰۲
سلام من بهترین زندگی داشتم رفتم برای یه نفر خوبی کنم خودم گرفتار شدم بچه ام رفت شوهرم رفت خونه ام رفت زنه یه آدم شدم که هیچی نداشتم یه کم پول داشتم دادم بهش که زندگی خوبی شروع کنیم همه رو داد به فامیلاش حالا بادوتا بچه موندم توخیابونا نکنی دارم نه جایی خودشم اینقدرذلم کرد بدترین کتکا رو به من زد فحش های بدی داد به من هیچ وقت نمیتونم فراموش کنم ازیه طرفی هم اگر نفرین نکنم دلم میسوزه آخر من خیلی خوبی به خودش وخانواده کردم ولی همشون جواب به نامردی دادن خسته ام اگرنفرین نکن چه کنم روزشو گریه میکنم او خوشحالم هست از گریه ی من خسته شدم خدا می خواد نفرین نکنم چه کنم نه کمکم میکنه نه جواب اونو میده میگید نفرین نکنم چیکار کنم به این آدم طلاقم نمیده پس برم خودمو بندازم توچاه اگر خدا جواب اونو نده پس منم بنده خدا نیستم چطور من که بدی نکردم خیانت نکردم همیشه موزه کارامو که درحق دیگران کردم با کتک دادشم چی دارید میگید ظلمی که شده به شما اینقدر بد نبوده که دلتوبشکنه بسوزه نمیفهمید که من چی میکشم نفرین نکنم نمیتونم واقعا ازدست خودم نفرین مکنم من اینقدر آدم بدی نبودم این همه ظلم حقم نیس پس خدا باید جواب اینو بده
Afghanistan
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
من نه سال از عروسیم می‌شود در مدت نه سال چی ظلم نبود که ازطرف مادرشوهر ندیدم اگر به داکتر میرفتم جنگ می‌کرد همراه شوهرم ازدست ظلم وستمش دو طفلم سقط شد حالیکه جدا هم زندگی میکنم هرهفته میایه اوقاتمه تلخ میکنه میره پیش همسایه درباره من بد ورد میگه اگر به شوهرم یاد کنم مره لت وکوب میکنه اوهم میگه من پسرم را بگویم طلاقت میکنه هم ده حقم بینظری میکنه هم پس میایه خانیم
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۴:۲۸ ۱۰ آبان ۱۴۰۲
زیاد توجه نکن. توکلت به خدا باشه و بهش محبت کن تا روزگار بگذره.
خداوند به شما فرزندان خوب و زندگی خوبی میده ان شاءالله.
Iran (Islamic Republic of)
.
۰۵:۵۵ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
جناب من بشدت از یک فرد متنفر بودم . دلیلش هم این بود که اون شخص منو دست کم می‌گرفت و منو کوچک میدونست . عصر اون روز من از عصبانیت به او لعن و نفرین کردم و با خود گفتم این اصلا بنده خدا نیست . فردای اون روز بهم خبر رسید که دچار افسردگی شده و تا یک هفته دیگر هیچ احوالی از اون طرف نشناختم گذشت و من فکر کردم حالا او به سزای اعمالش رسید اما نوبت من شد و نفرینی که کردم به خودم برگشت دوستان هیچکسو نفرین نکنید حتی اگر بدترین ظلم رو در حق شما بکنند چون به خودتون برمیگرده و چند برابر ضرر می کنید اگه نسبت به کسی کینه ای دارین حساب اون تو روز قیامت با خدا صاف و عدالت اجرا میشه.
United States of America
ناشناس
۰۱:۵۷ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
تقریبا جوونیم داره تموم میشه و تمام آرزوهام تو دلم موند نمی‌خوام بگم که کی بهم ظلم کرده و هنوزم داره ادامه میده چون خدا خودش به همه چی آگاه هست انشالله انشالله خدا خودش نفرینش کنه و حقی که ناحق کرده رو به سزای اعمالشان برسونه نفرین نفرین نفرین از خدا راضی نیستم که نفرینش نکنه دوست ندارم کسیرو نفرین کنم اما از درون دارم می‌سوزم چرا چون جوونیم رفت بخاطر همون بهترین دوران زندگیم رو ازم گرفت اگه خدا خودش نفرینش نکنه از خدا راضی نیستم نفرین نفرین نفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۰ آبان ۱۴۰۲
یه کم آروم باش! ارتباطت رو با خدا بیشتر کن و نمازتو بخون. خدواند زندگی خوبی بهت میده ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۱:۱۰ ۱۷ شهريور ۱۴۰۲
من از کسی که ازم خواستگاری کرد و جلوی مادرم ضایعم کرد نه از خودش و نه از خانواده اش نمی گذرم و نفرینش می کنم خدا هم دل اون رو بشکنه و روز خوشی از زندگیش نبینه و یه نفر دیگه ازش کمک خواستم با غرورش طعنه بهم زد نفرینش می کنم چون دلمو شکونده خدا ازشون نگذره می دونم از زندگیشون خیر نبینن و هر روز خدا عذابشون بده
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه خدابخشی
۰۱:۵۵ ۱۰ شهريور ۱۴۰۲
چکار کنم داداشم منو اذیت میکنه منو میزنه بهم زور میگه چکارکنم نفرینش کنم که بلا سر اون هم بیاد کتک بخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۱ مهر ۱۴۰۲
خدا نکنه اون برادرته و بعدا میفهمی نزدیکترین فرد بهت همین برادرت بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۰۹ شهريور ۱۴۰۲
از وقتی یادم میادپدرم بداخلاق و بی عاطفه و پول پرست بود الان هم که پیرمرد هفتاد ساله هس بازم مادرم ومایچه هاشو اذیت میکنه ،اون انگاری هفت تا جون داره حتی الان چندتا بیماری لاعلاج داره که از نفرین های ما هس بازم از کارهای غیرانسانیش دست برنمیداره
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۰:۵۸ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
من فقط میگم همه پولشو ازش بگیره چون خیلی پول دوست اللهی به حق امام حسین به هیچی تو زندگیش ترسه
United States of America
ناشناس
۰۵:۰۷ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
من ۴تیرامسال تصادف کردم بایه اقایی خدا گواهه که فیلمشم هست خودشو از لای شمشادها پرت کرد سمند میخواست بزنه بهش ردشکرد تا من به خودم بیام امد توی شیشه ی ماشین من درضم من هم خانم هستم تازه درمان سرطانم تموم شده روزای اول که میرفتیم با ما بد برخورد میکردن برادرشون میگفتن شما جلو نیایین که ببیننتون کتک بزنن درصورتی که من سرعتم وطمعنه بود کارشناسم تاییدکرد واینکه کارشناس گفت مقصربرادرتون بوده از روزی که این اتفاق افتاده نه خواب خوش داشتم نه خوراک خوب اونام مدام زنگمیزنن پیام میدن باشماره های مختلف منو نفرین میکنن من یه پسرجوان دارم که یتیمی بزرگش کردم بنظرتون به این خانواده ی نفهم باید چی گفت کی اخه دوست داره برای خودش دردسر درست کنه خیلی ناراحتم خیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۵ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
شوهرم کلا سر هر موضوع پا میشه کتک میزنه امشب داشت منو خفه می‌کرد. فقط به خدا پناه میبرم ازش،میخوام روزی به یه جایی برسه نه آرامش داشته باشه نه امیدی به زندگی. با همون دست که منو داشت خفه می‌کرد بشکنه دستش زمین گیر بشه به حق امام زمان نتونه دست رو کس دیگه بلند کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
مهربون باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
مهربون باشیم
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۲۱:۱۶ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
الهی ظالم بمیره
Iran (Islamic Republic of)
مژده رئیسی
۰۹:۲۰ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
شوهر من ۱۷ سال زندگی مشترک درآمدش تو خونه نیورد هر وقت هم بهش گفتم گفت ررو طلاق بگیر برا برادراش کامیون و زمین و.. برا باباش هم یه برج ساخت هر چی می گم سهم خودت میگه از چشم افتاده برو طلاق بگیر به باباش هم می گم فحش می ده دوست ندارم شوهرم بمیره به خاطر دل بچه هام ولی از خدا می خوام به داغ هر کسی که مقصره دچار بشه زجر بکشه جواب من پس بده الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۴ دی ۱۴۰۲
خدا خیلی بزرگ تر از اونی که ما فکرش رو میکنیم پشت همون اتفاق بد هم به حکمت خدا یه اتفاق خوبه خدا خیلی دوستم داره برا اتفاق های بدش هم شکر می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۰۸:۰۳ ۱۵ تير ۱۴۰۲
سلام من امسال میرم شیشم از اول سال ( کلاس پنجم) بچه ها با زخم زبوناشون یک سال دلمو میشکوندن و من بازم بهشون محبت میکردم کمکشون میکردمو.....هی بازم دلمو میشکوندن من هر شب با گریه میخوابیدم(مامان بابامم چیزی نمیدونستن) انقد اسیب زدن تا اسیب روحی دیدم با کوچک ترین چیز الان ناراحت میشم. اخر سر دیشب به مامانم گفتم مامان کی نفرین جواب میده؟ مامانم توضیح داد گفت کیو میخوای نفرین کنی؟ قضیه رو تعریف کردم مامانم گفت تا جایی که میتونی نفرین نکن چون اگه بکنی نفرینت جواب میده.
ولی من نفرین کردم دیشب انقد نفرینشون کردم که خدا بر اونا لعنت بفرسته کل شب میگفتم یا صاحب الزمان خودت شاهد باش خدایا خودش شاهد باش و.... بی انصافیه اگه نفرینم نگیره
Iran (Islamic Republic of)
.
۰۱:۰۲ ۱۲ تير ۱۴۰۲
هشت ساله یه دختری با تعقیب من خونه مارا یاد گرفت و با اجیر کردن افراد کثیف تر از خودش در شهر برای من روز و شب نذاشته. دلیل این کارش معلوم نیست و خودش هم از ایران رفته و یک عده افراد کثیف ول کن من نیستن که نیستن که نیستن... مدام کارهای تکراری، آدمای تکراری اصن حالم از زندگی کردن بهم میخوره.... منم از خدا براش درد بی درمون طلب کردم. هر عزیزی که متن را میخونه خواهش میکنم دعا کن درد بی درمون بگیره چون زندگیمونا خراب کردن دارایی و همه چیزم کارم زندگیم همه چیزم را نابود کردن.... اگه مستحق درد بی درمون نیست پس چیه؟ چرا نباید نفرین کنم چرا؟؟؟ خدا چرا حرف منا نمیشنوه!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۰۷ تير ۱۴۰۲
خدایا من که نمی‌تونم برای خودم کاری کنم نمیتونم از پس این قوم بربیام، نفرینامم که قبول نمیشه، لااقل خودت کاری بکن خودت معجزه کن، خدایا اگه میبینی اگه عدالت داری کمک کن تا از کنار این خانواده برم تا بتونم با آرامش زندگی کنم، خدایا معجزه کن، خودت میدونی نفرینامم از ته دل نیست راضی به مرگ کسی نیستم، فقط میگم هر بلایی سرم آوردن سرشون بیار همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۰۶ تير ۱۴۰۲
نامزد عقدی برادرم با وکالتنامه طلاق گرفته الان برادرم بخاطر شرایط پرداخت مهریه نمیتونه ازدواج کنه دلش زن و بچه و زندگی میخواد اما نمیتونه . دوبار حکم جلب گرفته خدا کمک کنه برادرم به گناه نیفته جز اینکه همش واگذار کنیم به خدا کاری آزمون بر نمیاد خدا لعنتی کنه دخترانی که یک پسر فقط یک منبع درآمد هست خدا پدر و مادرشان را لعنت کنه
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۱۵:۴۲ ۰۳ تير ۱۴۰۲
6 ساله ازدواج کردم. هیچ مشکلی باشوهرم نداشتم. ولی 6 ساله که از فتنه های خواهرشوهرم روز خوش ندیدم. بخاطر پدرومادرم و حرف مردم و بخاطر بچه م نمیتونم طلاق بگیرم. چراباید 6 سال تمام دعوا وبحث و جنگ اعصاب داشته باشم. دوران نامزدی مو خراب کرد. روزهای اول زندگیمو خراب کرد.. تمام 6 سال زندگی مو خراب کرد. الان باید به کی پناه ببرم و چی بگم که شرش به خودش برگرده... من خدارو وکیل خودم قرار میدم.
چون هیچ دادرسی ندارم....
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد
۲۳:۳۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
با اینکه ۳ دنگ خونه رو بدون هیچ چشمداشتی به نامش زده بودم بعد از مدتی مهریشو اجرا گذاشت و ۶ دنگ خونه رو ازم گرفت . آیا سزاوار نفرین نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
با اینکه ۳ دنگ خونه رو بدون هیچ چشمداشتی به نامش زده بودم بعد از مدتی مهریشو اجرا گذاشت و ۶ دنگ خونه رو ازم گرفت . آیا سزاوار نفرین نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
زهرا رضویان
۲۲:۴۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
سلام دایی من خیلی به ما نیش میزنه چون ما رو ضعیفتر از بقیه میبینه ومن فقط میتونم نفرینش کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
خدا لعنت کنه شوهرم نه دین داره نه ایمان داره نه خدا داره خدا به حق امام حسین ( ع) همنشین عمر و معاویه یزید بشه به حق خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
به من تهمت دزدی زدن ازکارم بیکارشدم سه روز تمام گریه کردم جزنفرینم کاری ازدستم برنمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
سلام هرچی ازظلم اطرافیان بگم کمه خدا به حق این شب جمعه هرکس میخوادزندگی دیگران تلخ کنه واگذارشد میکنم به حضرت زینب کبری ...خداکجانشسته که جواب این همه بی عدالتی را بده
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۳:۳۸ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
یعنی اونقدر خستم که نمیتونم درموردش حرف بزنم
خدا به حق علی پیامبرش خواهرم رو نفرین کنه بیماری قلبی گرفتم الهی خدا لعنت تون کنه که رحمی ندارین
Iran (Islamic Republic of)
Samira
۲۰:۴۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
منم دلم خیلی گرفته ازمادرشوهرم که کلی بهش خوبی کردم امامیگه توکاری نکردی دیشب سریه دعوای کوچیک من همسرم به همسرم میگه طلاقش بده وهمش پرش میکنه فقط اهل تظاهره میره مشهد الان توراه مشهده ازخدامیخوام همانطورکه بایه بچه میخوادماروجداکنه خداجوابشوبده....خسته شدم ازش همسرمم گاهی وقتاروش تاثیرمیزاره فقط میگم خدااااایااااتوکه شاهدی جواب این کارهاشوبده بهم میگه توپدرنداری وبی کسی من قبل ازازدواج بیماری داشتم که به همسرم گفتم اماهمسرم گفت نیازی نیست مادرم اینهابدونن الان بهم میگه پسرموگول زدی تومریضی اینهارونوشتم تاروزی که جواب کارهاشودیدبهش نشون بدم بگم منم خدایییی دارم.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۲۰ تير ۱۴۰۲
عزیزم منم همینطورم نه تنها از دست مادرشوهرم عذاب کشیدم از دست مامانم هم عذاب کشیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
شوهری که تمام جوانی و زندگیتو پاش گذاشتی بچه های سالم تحویلش دادی خودتم پا به پاش کارکردی و زحمت کشیدی
اما درعوضش این مرد تمام عمر خست به خرج داده و حتی یه لباس برات نخریده و هربار برای خرجی دادن دلتو میشکنه و خوردت میکنه با اینکه کلی مال و دارایی داره اما به زن و بچه ی خودش روا نداره وهربار با زخم زبون داغونت کرده نفرین نداره؟؟؟ اخه یه زن چه پناهی غیراز شوهرخودش میتونه داشته باشه ؟؟ چه پشتیبانی ؟؟ باید چنین مردی گرفتارنفرین بشه که خودش دستشو دراز کنه جلو خلق خدا تا بفهمه چه طعمی داره
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۲۲:۲۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
خداوند زیباست و زیبایی ها را دوست دارد . پیام و سخن اصلی این هست
همیشه در مقابل سختی ها و ناملایمتی ها . بر خدواند توکل نمایید و صبر پیشه نماید .
خدواند زیباست .
Iran (Islamic Republic of)
آرزو
۰۱:۴۲ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
بی دلیل از کار اخراجم کرد انقدر غرور داشتم ک نپرسم چرا ولی نفرین می کنم ک جای خالیم با هیچ نیرویی پر نشه و عذاب ببینین و روزی ده بار بگید اخراجش غلط اضافه بود
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۴:۰۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
امام صادق میگه وقتی ظلمی اتفاق می افته ۳ نفر در اون ظلم شریکند
ظالم:کسی که ظلم میکنه
مظلوم:کسی که اجازه میده بهش ظلم بشه
متظالم:کسی که می بینه در حق کسی، ظلم میشه ولی کاری نمیکنه.
ظالم پر رو تر میشه. مظلوم هم بعد از مدتی ظالم میشه.
اینطوری ظلم زیاد میشه و به متظالم هم ظلم میشه.
برکت و آرامش از زندگی ها میره.
خودمون باید ظلم نکنیم و در مقابل ظلم بایستیم.
کسی که بهش ظلم میشه باید تلافی کنه اگر نتونست نباید سر کس دیگه خالی کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
سلام امان از دست حسادت که بخاطر حسادت های خواهرام زندگیم نابود شده من چندتا خواهر حسود دارم چشم دیدن زندگی منو ندارن از حسادتشون باعث شدن پدر و مادرم هم با اونا دست شدن همگی با هم دشمن من و شوهرم شدن

حالا چکار کنم که از شر اینا راحت شم ؟
چکار کنم که خدا سزای کاراشونو بده ؟
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۱:۰۳ ۲۰ تير ۱۴۰۲
دقیقا مشکل منو داری فکر نمیکردم کسی مثله من این مشکلو داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
آوای باران
۱۷:۵۴ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
لطفآ جوابمو سریعآ بدین ممنونتون میشم....اگر من از یکی نفرت داشته باشم
برای اینکه نفرینم
قوی تر بشه
یک سر تا قبرستون هم برم

شنیدم اگر شب ماه تقریبا کامله
زیر نور ماه
بری قبرستون
و روی یک کاغذ اسم کسی را بنویسی (البته من عکسش را پرینت میگیرم و پشتش هم اسمش را می‌نویسم, ک صددرصد اتفاق بیافتد  )
و چند قطره خون
روی عکس بریزی
و بعد دوریک کاغذ یک‌سری  از آیات خاص (مربوطی نفرین ) از قرآن و تورات بپبچی
و از ته دل از خدا بخوای


و بعد اتیشش بزنی و خاکسترش را زیر خاک دفن کنی.....این حرکت برای نفرین کردن کسی کار سازه؟یا خرافاته ؟ میشه لطفآ راهنماییم کنید ممنونتون میشم
Iran (Islamic Republic of)
حاجیه
۱۵:۳۸ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
سلام شاید فرد سید باشه یا اسمش از پیامبران و امامان و معصومین انتخاب شده باشه و کلا حرمت قرآن به مجموعه اعمالی گفته می‌شود که در آن به قرآن، کتابی که مسلمانان آن را کلام خدا دانسته و مقدس می‌شمارند توهین شده یا آن را مورد تخریب قرار دهند. این رفتار در دید مسلمانان کفر تلقی شده و مجازات آن در کشورهای ایران،افغانستان، سومالی و پاکستان اعدام است. بقایای یک قرآن سوزانده شده. حالا بهنظرت کسی که کلام و سخن خداوند رو بسوزونه خدا دعاش رو قبول میکنه یا از خودش دورش میکنه و مجازاتش میکنه اگه مطمعنی که میخوای نفرین کنی خدا با یه اه از ته دل جواب تک تکشون رو میده و حق رو به حق دار میده نترسید هیچ چیزی بدون نتیجه نیست و خدا نگاه میکنه و می بینه شاید بعضی چیز هابه صلاح نیست یا از خدا فاصله بسیاری دارید یا کس دیگه ای از قبل نفرینتون کرده یا داره ازشون انتقام میگیره و بیشتر فشار میخورن به رو خودشون نمی یارن.
Iran (Islamic Republic of)
تنها
۱۵:۱۴ ۲۲ آبان ۱۴۰۱
من در ازای محبت و احترامی که به شوهر وخانوادشون داشتم جز حسادت و بخل و بی حرمتی وظلم ندیدم .و به خداسپردمشون بعداز دیدن ظلم های پی درپی.و کمتراز یه سال میشه که اززمین وزمان برا باعثش بلا میاد و فقط نگران این شدم که چرا نمیفهمن دل کسی رو همین نزدیکی شکستن؟و خیلی برام عجیبه که نفرینم گرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
سلام حدود سه ساله من ازشوهرم جدا شدم و زندگیم داغون شده واین حقمه چون پسری راچهارسال سرکار گذاشتم همش امروزوفرداکردم اون برخلاف من خوشبخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۸ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
سلام عروس ما خیلی زن بدیه به ناحق و دروغ از من یه ادم بد ساخته همه جا پشت سرم حرف میزنه منم زورم بهش نمیرسه و هر روز نفرینش میکنم
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۴:۴۵ ۰۲ آبان ۱۴۰۱
سلام تو محله ما یکی هس که نمیدونیم کیه اما گربه ها و حیوونا رو اذیت میکنه برای مثال دوتا چشم یه گربه رو قشنگ ار حدقه در اورده:)
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۵:۱۵ ۲۱ مهر ۱۴۰۱
سلام من و شوهرم از خیلیها ضربه خوردیم و دلمون شکسته ولی از همه بدتر پدر و مادر و خواهرای خودم بهمون ظلم کردن هر چی خواهر بزرگم یاد میده پدر و مادرم انجام میدن و به من و شوهرم ظلم میکنن الانم ده ساله که خواهرم پدر و مادرم رو ازم جدا کرده منو حسابی از چشم پدرو مادرم انداخته با حرفای دروغش پدر و مادرم هم چشمشون به دهان اونه که انجامش بدن هرچی من و شوهرم بهشون خوبی کردیم همه را زیر پا گذاشتن ما هم دلمون خیلی ازشون شکسته و نفرین میکنیم ما باید چکار کنیم که اونا به سزای عملشون برسن ؟
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۱۰:۲۱ ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید ببخشید من اصلا به مادرم کمک نمیکنم وقتی بهش کمک نمیکنم هی میگه خدایا چیکار کنم از دست این خدایا الهی نمیدونم چیکار بشه همیشه اینو میگه منم بعضی موقع ها خیلی عصبانی میشم حرف های بدی به مادرم میزنم و مادرم میگه الهی که بدبخت بشی الهی که چیکار بشی وقتی بعد اینکه به مامان حرف های ناسزا میگم کلی نفرینم میکنه البته بار اول هم نیست وقتی منم به مادرم فحش میدم بعدش خیلی پشیمون میشم مامان بهم هی میگمه تو بدبختی میشه چون نفرین من پشت سرته الان ببخشید نفرین مادرم منو میگیره و باید چیکار کنم نفرین مادرم منو نگیره خیلی تلاش میکنم تا با مادرم خوب بشم ولی نمیشه هم یک اتفاقی می افته کلی حرف میزنه منم از عصبانیت به مادرم فحش میدم ولی خب حرف های بدی که به مادرم میزنم از ته دلم نیست باید چیکار کنم که نفرین مادرم منو نگیره ممنون
Iran (Islamic Republic of)
من
۲۳:۰۶ ۲۴ تير ۱۴۰۱
میخوام پدرمو نفرین کنم.انقدر که از نظر روحی آزارم داده
Iran (Islamic Republic of)
حسین انصاری
۱۴:۴۴ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
پدرمن هم همینطورتوبچگی هرکاری میخواستم انجام بدهم همش بمن میگفت تونمیتوانی وهمین باعث شدکه الان توبزرگسالی مشگل عدم اعتمادبه نفس دادم
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۱:۵۸ ۲۲ تير ۱۴۰۱
خداوندا کاری کن تا مشاوران ا املاک به راه راست هدایت شوند و اگر نه در دنیا و آخرت گرفتار کثیف ترین پلیدی ها قرارشان ده زیرا بعضی از این از خدا۸ بیخبر ها در آن واحد دست رنج چند ساله مردم را بالا می ‌کشند
دزدان کم فروشان دلالان املاکی های نامرد و کسانی که بدون زخمت سرمایه های مردم را چپاول می کنند ابتدا هدایت و در غیر اینصورت با عدل خود با ایشان رفتار کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۹ تير ۱۴۰۱
الهی آمین منم گرفتار ظلم مشاوران املاک سدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۰۹ شهريور ۱۴۰۲
بعضی مشاورهای املاک خیلی بی شرف هستن و بی دین و خدانشناس و پول چپاول میکنن که آن شاالله بدترینهاش سر دختر و اناث اطرافتون بیادش بحق پنج تن
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۰۲:۱۵ ۱۱ تير ۱۴۰۱
من دانشجوی درس خونی هستم یه استاددرحقم ظلم کردوبهم نمره کم داده وخوش گفته بودبایدکمترین نمره روبهش بدم منم هرروزازته قلبم نفرینش میکنم که بیفته زیرماشینی وخداحقموازش بگیره انقدنفرینش میکنم تابالاخره خدامعجزه اش رونشون بده ودلم خنک بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۸ تير ۱۴۰۱
منم همسرم کارگر شهرداری است وخیلی حق خواری وشوهر مریض است خدا انتقام مارو از باعث وباهاش بگیره حق الناس خوردن نداره خدا لعنت ش کنه خدا میدونه کیه منم میدونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۲ ۰۵ تير ۱۴۰۱
باسلام.برادر ۲۱ساله من بیگناه ومظلوم به دست قاتل لعنتی از دنیا رفت خداهمه ی قاتلان رو لعنت کنه وحق بیگناهان رو بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ثنا
۰۴:۵۵ ۰۲ تير ۱۴۰۱
خدا خستم کمکمون کن
Iran (Islamic Republic of)
.
۲۳:۰۴ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
من دختر یک پدری هستم اینقد خوبی بهش کردم مشکلا تشو حل کردم چشماشو درمان کردم زحمت مادرمو کشیدم زحمت خواهرامو کشیدم خودم مریض هستم وضعیت مالی خوبی شوهرم ندارم بعد فوتش فهمیدم من و از ارث محروم کرده و به خواهرام داده و دل من شکسته و من این حق از کی بگیرم که این همه به من ظلم شده خواهرام بدون زحمت حق صاحب ارث من شدن نفریم من بر اون پدری که حق منو ضایع کرد شما هم از طرف من نفرینش کنین
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۱۹ ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
عالی
Iran (Islamic Republic of)
حسن کودک کار وسرپرست خانواده دهه شصتی قم دههصت قم
۱۱:۳۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
10 سال پیش اوستایی شیشه ایم که 7 سال بهترین ماروراش بودن از حسادت وتنگ نظری اوند کارگاه رنگماری مبلمان ام رو مه تازه یکسال بود زده بودم اتش انداخت، به خدا بعضی خواب ها پیام حقه، به خدا سه بار تو خواب قبل اینمه کار و آهن رو آتیش بزنه تو خواب دیدم با غضب و حسادت بهم نگاه میکنه و بدون حرف زدن حس میکردم تو دل اش نفرت وجود داره، زیر یکماه بعد اون خوابها کارگاهم رو 2 شب آتیش زد، کلی خسارت و تاوان دادم افسردگی شدیدی گرفتم، حتی کارگاهی که تازه 3 ماه بود خریده بودن دیولراش از نلات خاک بود جایی سیمان اتقدر فمرام تشویش بود که روی همون دیوار دیوار زدم ستون خاته با چاه نیم متر فاصله داره هنیشه بجه هان مه اتاق می‌دوند خاته میلرزه، و همین باعث میشه همیشه باعث باتیش رو نفرین کن ام، حتی بعد از اتش سوزی به خاطر تغییر شغل ام به رانندگی تا به دستور پزشکم تسکیه روحی بشه،اصلا برای خرج عمل پسرام مه 4 سوراخ مادر زایی داره نتونستم درمانش کن ام، و سختیهایی دیگه که نمیتونم بگم،در حالی مه اوستام فانیل دورمون بود از زندگی سخت بنده خبر داشت مه از 14 سالگی بعد فوت پدرام خرج 4 خواهرم رو با ماروری تو رنگماری کمد ومیز میدادم، که کار بسیار سخت و پر آسیبی بود، حتی به خاطر اینکه شغلم آزاد بود با این شرایطم قانون از بیمه عمر ما حمایت نکرد گفت ملا باید هزینه بینه رو آزاد بپردازید، حتی برادر بزرگم که هن نوحی وشیمیایی بود 17 سال دوران مجردیش هنه ما رو در خاته موچک یم طبقه روانی کرد، خلاصه درخت رو از داخل موریانه میخوره هر چی آشنا وفامیل هستند ضربه اصلی رو اونها نیزنند تا غریبه ها، ولی نمیدونم اینهمه نفرین کردم چرا هنوز اوستام بعد ده سال هنوز زنذه هستش؟ بدتر خودم دارم رنج میکشم انوار نفرین به خودم برمیگرده،؟ ایا خدا این رسمشه، علت اش رو نمیدونم تاون گناهانمه؟ یا داذم امتحان میشم؟! نمیدونم، حسن کودک کار دهه شصتی قم،
Iran (Islamic Republic of)
یکتا
۱۵:۰۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
از اعتمادم سو استفاده کرد و در بدترین شرایط رهام کرد. از خدا خواستم در دنیا و آخرت تنها و محزونش کنه. الهی آمین.
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۰۴:۳۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
خدایا چیکار کنم که دلم گرفته تا اسمش میاد یاد حرفش میوفتم خدایا چرا حاجتمو نمیدی تا از ته قلبم ببخشم؟ گاهی بعضیا یک حرفی میزنن میرن غافل از اینکه اون حرف نیست اون یک چاقو تو قلب طرف خدایا اگر عدالتی بود طرف به مشکل من گرفتار میشد حالا خدایا خواهش میکنم حاجت منو بده تا فراموش کنم اون لحظه اون ثانیه رو تا ببخشم دلم درد داره خدایا من راضی نیستم خدایا منو دریاب خدایا خواهش میکنم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۲۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
فقط از خدا میخام یک ثانیه اونو جای حال من قرار بده
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۰:۰۰ ۱۹ فروردين ۱۴۰۱
لطفاهرکی این متنو میخونه کسیکه به منو خانوادم ظلم کردهرو نفرین کنه بایه پسر اشناشدم گفت نیتش ازدواجه منم گفتم من دخترپاکی هستم اهل رفیقی نیستم و دس بزار رو قران که قصدت ازدواجه اونم دست گذاشت قران خورد امانیتش ازدواج نبود پیش هرکس وناکسی هم ابرو خودم خانوادمو بردگفته بودکه این دختر بهم التماس کرده که باهاش دوست بشم کثافتکاره.بهمراه دوستایی که داشت ابرو خودمو خانوادم بردن محیط ماهم کوچیکه حالا همه به چشم کثافتکار نگامون میکنن تمام موهاسرم سفیدشدن ازبس که گریه وغضه خوردم دیگه هیچی ازم نمونده.شمارو به خداقسم میدم که ازته دل نفرینشون کنید که همونجورکه ابرو منو خانوادمو بردن یه جوری ابروشون بره که سکته کنن بمیرن توهردودنیا بسوزن بدترین بلاها به سرشون بیاد بحق قران کریم.خدایاحقم بگیر خدایادیگه کسی حاظرنیست بامن ازدواج کنه بخاطراینکه ابروم رفته حالامن موندمو هزاران غموغصه وهزاران ارزو.یاقران کمرشون بشکن هرکی باابروم بازی کردبه بدرین مصیبت ها دچارشون کن
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۹:۳۸ ۱۹ فروردين ۱۴۰۱
کسی باابرو خودمو خانوادم بازی کرده ایا مستحق نفرین نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۰۰:۴۰ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
نباید انسان کسی را نفرین کند چون فرد دچار می گردد
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۰۸:۱۳ ۱۵ تير ۱۴۰۲
اگه دل شکسته باشه و اسیب روحی شدیدی دیده باشه به حقه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۵:۵۶ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
به بچه بی زبون من نفرین کردند. ناراحت شدم و از خدا خواستم به خودشون برگرده. حالا بچش حرف نمیزنه. خدارو شکر
Japan
شهروند
۱۲:۵۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
نفرین قوی ترین نیروی مخرب در جهان هست که اگر به حق باشه قطعا اجابت میشه.
بالاتر از نفرین، نیرویی نیست حتی اگر کسی که نفرین کرده حلال کنه باز هم اثرش از بین نمیره .......و گفته شده تا 7 نسل هم میتونه آسیب بزنه.
پس از نفرین مظلوم بترسید و حق کسی پایمال نکنید.
در گفتار و کلام رعایت حال همدیگر داشته باشید و دل کسی نشکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
۷ نسل رو دیگه ظلمه واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۰۸:۱۳ ۱۵ تير ۱۴۰۲
من نفرین کردم حقشونه دل شکسته رو نمیشه بهم چسبوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
مطالب خوبی بود متشکر
Iran (Islamic Republic of)
خداشناس
۲۱:۱۱ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
ما یه خانواده ۴نفری کارمند هستیم با یک زندگی فوقالعاده سخت وفقیرانه دلم خوش بوداز پدر شوهرم ثروت کلانی به ما میرسد ولی بعد از فوتش فهمیدیم که دایی وزندایی شوهرم پدر شوهرم رابه محضر بردن وبه طور قانونی ورسمی شوهرم را از ارث محروم کرده وحق کلان ما به برادر شوهر های ظالمم رسیده خدا رو قسم میدم به جگر سوخته عمه سادات که همشون به بدترین درد در دنیا واخرت دچار شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
شما چشمت به ثروت بود
Iran (Islamic Republic of)
Maryam
۱۲:۵۶ ۲۷ دی ۱۴۰۰
من چی بگم آخه که به تازگی متوجه ظلمی شدم که واقعادلم شکسته که هیچ تیکه تیکه شده...خداکجاست نمیدونم ولی میدونم بابنده های ظالمشه..وقتی که بیست سالم شده بوده واسه من طلسم میگیرن این طلسمازندگی منونابودکردوخدافقط نگاکرد..

چی بگم که دلم شکسته ...من صب ظهرشب میگم خدایاباطل کن این طلسمارووبدی اون آدم به خودش برگرده ودردی بگیره که درمونی نداشته باشه وروسیاه بشه جوری که سرنتونه بلندکنه دربین مردم...وجزآوارگی هیچی نصیبش نشه..‌

بدجورشکستم خداکجاست..آخه من جای کیوتواین دنیاتنگ کرده بودم که این بلاروسرم اوردن.‌‌..هرچندکه حدس میزنم کارکی میتونه باشه ولی خب خدافقط شاهدظلمه وقتی ساکته همردیف باظالمِ..مظلوم فقط میتونه آه بکشه...
خداکجایییییی..کی تقاص دل شکستمومیگیری ازشون...
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۰۸:۱۱ ۱۵ تير ۱۴۰۲
عزیزم حرف کفر نگو میدونم دل شکسته ی زیاد چیه. منم نفرین کردم خدا این دنیا نگیره اون دنیا میگه واسه چی این همه مدت دل فلانی رو شکوندی؟ اگه ببخشی و حلال کنی که هیچی ولی اگه نکنی میره جهنم(احتمالا) حق الناس رو خدا نمیبخشه مردم میبخشن. شاید مستجاب بشه و نفهمی شاید عذاب اول قبرش خیلی سنگیننننننننننننننننن تر باشه پس اصلا حرف کفر نگو که دعات به خودت برمیگرده
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۵۰ ۲۱ دی ۱۴۰۰
سلام اگر من خانواده مادرم رو نفرین کنم نفرین اونا به من برمیگرده یانه.
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۰۸:۰۹ ۱۵ تير ۱۴۰۲
ببین بستگی داره چه وعضیتی باشی صبر و تحمل داشتی یا نه من خودم یه سال اسیب روحی دیدم باز محبت کردم از یه مرجع تقلید یا متخصص بپرس
Iran (Islamic Republic of)
تنها
۱۶:۱۷ ۱۹ دی ۱۴۰۰
والا ماهم اینارا میدونیم ولی بعصبا بی فایدس ما یه همسایه داریم طبقه بالا، به والله شیش ماهی هست که نه روز داریم نه شب رنگ استراحت وارامش را ندیدیم ازوقتی قدم نحص اینااومدتواین خونه،دعا برای هدایتشون هم بارها کردم بارها گفتم دوستانه خواهش کردن و با ریش سفیدا بهش گفتیم اما خدا میدونه به یه دیوانه گفته بودیم میدونست دیگه ساعت استراحت باید رعایت کنن اما انگارنه انگار والا چندباره که به نفرینشون رواوردم خودتونا بزارین جاما نه ظهر ونه شب ها بتونین بخوابین مدام سروصدا و راه رفتن وبدو بدو اون نه یک روز و ده روز و یک ماه ودوماه یکسال باید تحمل کنی زندانم اینجوری هست توروخدا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۱۲ دی ۱۴۰۰
سلام. قت بخیر من یه مسئله برام پیش اومده من قبالمو از مادر وپدر شوهرم نصف گرفتم حالا هرروز نفرین وناله وگریه که چرااین کار رو کردم هروزمیگه نفرینت میکنم آیا من کار اشتباهی کردم هروز منو بچه هام وشوهرم رونفرین میکنه ایانفرینش میگیره
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۱:۲۸ ۱۰ دی ۱۴۰۰
اگه اون ظلم ادامه داشته باشه چی...من از مثلا فامیل زخم خوردن سپردم به خدا و در روز میخوام بهش فکر نکنم اما مواردی هست که از اون زخم ها ادامه داره مثلا یا تاثیرات بیماری خودم که باعث بودن یا از اون بدتر حضور و ضربه زدن مدام در زندگیم نمیزاره آرامش داشته باشم
انقدر تنهام و خسته که توان کاری جز نفرین ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۰۸:۰۸ ۱۵ تير ۱۴۰۲
اول فک کن ببین نفرینت مستجاب شده یا نه. اگه نشده باید از خودت دفاع کنی یا از خدا کمک بخوای اگه هم شده دیگه نفرین نکن خدا به حرف بنده هاش گوش میده باور کن من خودم امروز دلم میخواست روزی هزار بار دوستامو نفرین کنم ولی فقط یه بار کردم کارو سپردم به خود خدا دیشب هم تنها شبی بود که با ارامش خوابیدم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۲:۲۸ ۰۹ دی ۱۴۰۰
خدا جای حق نشسته دیدم که میگم ظالم ب خاطر ظلمی که می کنه هم تو این دنیا هم تو اون دنیا به بدترین وجه جوابش میبینه فقط مواظب باشیم که ظلم نکنیم هیچ وقت هیچ وقت .....
Iran (Islamic Republic of)
لادن
۲۱:۲۷ ۰۴ دی ۱۴۰۰
بابت این اطلاع خیلی ممنونم فقط ی سوال داشتم من در حق اونی ک منو نفرین کرده ظللم نکردم فقط اینک از حدش میگزره باش هشدار دادم و اونو ب همون جایی ک مطلق گذاشتم اون منو نفرین کرده و البته بگم ک ناحق کلید کرده بهم از حسادتش اینکار کرده یعنی الان نفرین اون منو میگیره
Iran (Islamic Republic of)
گلم
۰۱:۳۴ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
باسلام من معتقد هستم مظلوم بی پناه که کسی نیست تا حقش را بگیرد باید از دل و جگر نفرین کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۷ دی ۱۴۰۰
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۰۸:۰۶ ۱۵ تير ۱۴۰۲
مامانم میگفت من نمیخوام بچم مظلوم بشه که نتونه از خودش دفاع کنه و نمیخوام بچم بچه ای بشه که به بقیه ظلم و ستم کنه. من ظلم و ستم نمیکنم چون روح حساسی دارم ولی مظلوم هستم و خانوادم دیشب پی بردن. من نمیتونم کاری کنم پس فقط همکلاسی هامو(کسایی که کل سال دلمو شکوندن و بازم بهشون محبت کردم) رو نفرین میکنم که خدا خودش جوابشونو هم این دنیا و هم اون دنیا بده الهی امین خواهش میکنم دعام کنید خیلی وعضم بد شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
باکارگری یک زمین خریدم ولی اشتباه کرد م قول نامه نگرفتم ا ز برادرمادرم الان زمینم رو صاحب شده به نظرشما این فرد رو بایدنفرین کرد یا نه چندبارهم بزرگهای فامیل ازش خواستن زمینم رو پس بده ولی گوش نمیکنه حلا شما بگید چکار باید کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
سلام من دخترم را شوهر دادم گناه کردم تمام وسایل زندگی را برایشان فراهم کردم داماد من هیچ وسیله ای نیاورد فقط خودش لباسهاش الان اس برام می‌فرسته میگه دخترتان خوب تربیت می‌کردید از همه لحاظ کمک خرجش بودیم دخترم گناه کرده بچه ش دختره دو تا هر چه از دهنش در میاد میگه آیا نفرین حقش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۱۳ آذر ۱۴۰۰
من در جوانی همسرم را از دست دادم و دخترم کوجیک بود خونواده شوهرم حمایتی نکردن و برادر شوهرم بعد از ۱۷ سال زنگ زد هر چی دهنش در اومد بهم گفت و واقعا دلم شکست چرا خدا جوابشو نمیده از ته دل مبخام خدا جواب اون و همسرش رو بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
من می خواهم برادرم و پدرم را نفرین کنم
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۳:۵۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
من خواهری دارم که خیلی عذابم میده با حرفا و رفتاراش بقیه اعضای خانواده هم از جیغ کشیدن و آبروریزی کردنش میترسن و با رفتاراشون ازش حمایت میکنن از ته دل توی نماز نفرینش کردم به اندازه ای که اذیتم کرده خدا قبرشو تنگ و تاریک کنه خدا تو هردو دنیا خار و ذلیلش کنه به حق علی و اولاد علی
۱۲
آخرین اخبار