سید حسن نصرالله: ثروتمندان از دارایی خود در تولید استفاده کنند

دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی ماه رمضان خود که در مورد انفاق بود، از ثروتمندان خواست تا از ثروت خود در تولید استفاده کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المنار، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی ماه رمضان خود از ثروتمندان و قدرتمندان در لبنان خواست تا با توجه به بحران اقتصادی که این کشور در حال تجربه است، نیروی کار موجود را به سرکار ببرند.

سید حسن نصرالله در توضیح این سخن خود گفت: ما نیازمند جامعه مولد هستیم؛ نه یک جامعه تنبل، پروژه‌ای که سود کمتری داشته باشد، ولی فرصت شغلی بیشتری فراهم کند، از پروژه‌ای که سود بیشتر، ولی فرصت شغلی کمتری دارد، بهتر و به تقوا نزدیک‌تر است.

او افزود: هر کسی که توانایی مالی دارد، تاسیس یک مکان برای به کار گیری نیروی کار را در اولویت قرار دهد.

روز گذشته نیز «عادل العسومی» رئیس پارلمان عربی در بیانیه‌ای بر اهمیت شرکت همه طرف‌های بین‌المللی برای رسیدن به توافق درباره تشکیل دولتی شایسته و تکنوکرات در لبنان که قادر به مقابله با چالش‌های اقتصادی موجود این کشور و ایجاد نقشه راه به منظور اجرای اصلاحات لازم و نجات از بحران کنونی باشد، تأکید کرد.

پس از انفجار بندر بیروت، «مصطفی دیاب» نخست وزیر لبنان مجبور به استعفا شد و «میشل عون» رئیس جمهوری این کشور با چراغ سبز پارلمان بار دیگر «سعد الحریری» را نامزد ریاست کابینه این کشور کرد. آمریکا نیز با اعمال تحریم‌های گسترده علیه برخی مقامات لبنانی وضعیت این کشور را بغرنج‌تر از گذشته کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار