اختامییه جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند سراسر کشور

مراسم اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند کشور در آرامگاه سعدی شیراز برگزار شد.

مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳ هزار و ۱۲۹ معلم و دانش آموز شهید استان فارس که هنرمندانه در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش آفرینی کردند، گفت: هرکس در حوزه آموزش و تربیت وارد می‌شود یک هنرمند است.

خلیل عسکری گفت: در دومین جشنواره فرهنگی معلمان هنرمند سراسر کشور ۲۳ هزارو ۴۵۰ نفر شرکت کردند که از این تعداد ۶۱۱ حائز رتبه اول تا سوم شدند که ۹۲ نفر در ۷ رشته موفق به کسب مقام اول شدند.

اصغر باقر زاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: شناسایی و ارتقای توانمندی‌های همکاران و بهره‌گیری از آنان از مهم‌ترین اولویت‌های کاری وزارتخانه است.

او گفت: مهمترین هدفی را که ما دنبال می‌کنیم در کنار تجلیل، تقدیر و تکریم از معلمان هنرمند کشور، توسعه صلاحیت‌ها و شایستگی‌های هنری معلمان در عرصه‌های مختلف است.

باقر زاده گفت: در سند تحول بنیادین باید دانش آموزانی برخوردار از همه ساحت‌های تربیتی متعادل و متوازن را تربیت کنیم و زمانی ما می‌توانیم این موفقیت را داشته باشیم که معلمان هنرمندی داشته باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: مهمترین هدفی که ما دنبال می‌کنیم در کنار تجلیل، تقدیر و تکریم از معلمان هنرمند کشور بوده که توسعه صلاحیت‌ها و شایستگی‌های هنری معلمان در عرصه‌های مختلف است.

او گفت: ما جشنواره معلمان هنرمند را یک جشنواره نمی‌دانیم بلکه یک کارگاه بزرگ توانمندسازی معلمان در تمام عرصه نظام تعلیم و تربیت می‌دانیم که حضور چهره‌های شاخص هنری در این جشنواره می‌تواند الگو‌های خوبی برای معلمانمان باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار