معرفی سامانه پیامکی ارتباط ناشنوایان و افراد سخت گویش با پلیس ۱۱۰

معاون عملیات فرماندهی انتظامی کرمان با اشاره به فعالیت سامانه پیامکی ۱۱۰۳۴ برای ارتباط ناشنوایان با پلیس بار دیگر این سامانه را معرفی کرد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به فعال بودن سامانه پیامکی ۱۱۰۳۴ از بهمن ماه ۱۴۰۰ برای ارتباط ناشنوایان و افراد سخت گویش با پلیس ۱۱۰ یک بار دیگر این سامانه را به جامعه هدف معرفی کرد.

سرهنگ بدیع الله سلیمانی گفت: سامانه ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی و رسیدگی به نیاز‌های حوزه نظم و امنیت عموم مردم است و با توجه به اینکه درصدی از افراد جامعه ناشنوا و یا سخت گویش هستند از بهمن ماه ۱۴۰۰ با افتتاح سامانه پیامکی ۱۱۰۳۴ ظرفیتی در تمام استان و کشور ایجاد شد که این عزیزان هم بتوانند به صورت پیامکی با ۱۱۰ تماس و ارتباط بگیرند.

او افزود: در این رابطه هر عزیز ناشنوا یا سخت گویشی که به هر نوع نیاز به حضور پلیس و امدادخواهی داشته باشد می‌تواند با ارسال مورد و آدرس خود به سامانه پیامکی ۱۱۰۳۴ از پلیس کمک بخواهد که کاربران ۱۱۰ نیز با جدیت و تلاش مضاعفی برای رسیدگی به نیاز‌های امنیتی این امدادخواهان عزیز عمل خواهند کرد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمان در راستای اطلاع رسانی مجدد این سامانه، از اصحاب رسانه و فعالان حوزه اطلاع رسانی خواست: با اطلاع رسانی وسیع این سامانه پیامکی، ظرفیتی را ایجاد کنند تا زمینه امدادرسانی بیشتر خادمان نظم و امنیت به این عزیزان نیز افزایش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.