نصب ۱۵۰ اِلمان نوروزی در تایباد

شهردار تایباد گفت: امسال ۱۵۰ اِلمان نوروزی در سطح شهر تایباد برای استقبال از بهار طبیعت نصب شده است.

مهرداد کریم زاده شهردار تایباد گفت: امسال ۱۵۰ اِلمان‌های نوروزی در سطح شهر تایباد نصب شده است که برخی از آن‌ها در جهت رونق صنایع دستی استفاده می‌شود.

او افزود: علاوه بر ماندگاری این اِلمان ها، مردم و به خصوص بانوان می‌توانند محصولات تولیدی خود را از این طریق عرضه و در اختیار مسافران قرار دهند.

شهردار تایباد ادامه داد: دهکده صنایع دستی جنب بازار شهروند که دارای غرفه‌هایی به سبک خانه‌های قدیمی و کاهگلی برپا شده، محل عرضه تولیدات بانوان است.

کریم زاده بیان کرد: در ایام نوروز بوستان نسیم هنرمندان در کنار بوستان مادر، جشن‌هایی تحت عنوان《شب‌های بهاری》برگزار می‌شود و مکانی برای اجرای برنامه‌های موسیقی محلی، نمایش و تئاتر، عکاسی با لباس‌های سنتی و نمایش هنر دوتارسازی جهت تفریح مردم و گردشگران خواهد بود.

او تصریح کرد: تعداد ۱۰۰ هزار بوته انواع گل‌های فصلی در معابر و میدان‌ها کاشته شده که از این عدد ۶۰ هزار گل در گلخانه شهرداری تولید شده است.

شهردار تایباد تاکید کرد: همچنین بهسازی و خط کشی خیابان ها، رنگ آمیزی بلوار‌ها و جداول، نصب علائم ترافیکی در کمربندی ها، تزئین و نقاشی حاشیه پیاده رو‌ها و دیوار‌ها با الهام از آیین‌ها و نماد‌های محلی و آثار تاریخی و نورپردازی در سطح شهر برای استقبال از سال نو انجام شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار