با توجه به هشدار هواشناسی و برای ارائه خدمات جاده‌ای صورت گرفت؛

آماده باش کامل ۵۰ اکیپ راهداری جنوب سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: در پی هشدار هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب در راه‌های جنوب استان، زنگ آماده باش برای راهداران این اداره کل به صدا در آمد.

  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، جلال الدین قادری از آماده باش ۳۴۵ راهدار در قالب ۵۰ اکیپ راهداری برای مقابله با بحران احتمالی وقوع سیل در شبکه راه‌های جنوب استان خبر داد.

وی بیان کرد: با توجه به تجربه مدیریت سیل در جنوب استان، در حال حاضر با تمام توان لجستیکی و اعزام ماشین آلات سنگین به شهرستان‌ها بر اساس اولویت‌های مورد نظر طبق اهمیت راه‌ها، در حوزه راهداری برای مقابله با بحران احتمالی آمادگی لازم را داریم.

به گفته وی محور‌های مواصلاتی جنوب استان از طریق دوربین‌های نظارتی بصورت آنلاین توسط مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل در حال رصد و پایش است که به محض تغییرات جوی و شروع بارش‌ها اقدامات پیشگیرانه در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی در روز‌های اخیر، توصیه می‌شود حتماً قبل از اقدام به سفر از طریق سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها اطلاع یافته به توصیه راهداران در طول محور‌ها توجه نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار