انتخابات زره پولادین، امنیت ساز و تزریق خون تازه به پیکره انقلاب اسلامی است

خطیب جمعه خرم آباد گفت: انتخابات زره پولادین، امنیت ساز و تزریق خون تازه به پیکره انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در جمع نمازگزاران در مصلای الغدیر با بیان اینکه انتخابات یک سنگر و زره پولادین و امنیت ساز است، گفت: انتخاب افراد صالح و شایسته انقلاب اسلامی را به آرمان‌ها و ارزش‌های خود نزدیک می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی با اشاره به اینکه انتخابات از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون برخاسته از مردم بوده است، گفت: تاکنون ۴۰ انتخابات در کشور برگزار شده که مردم با حضور پرشور خود اقتدار، اتحاد و همبستگی ملت ایران را در همه ادوار به نمایش گذاشتند.

خطیب نماز جمعه خرم آباد انتخابات را تزریق خون تازه به پیکره انقلاب اسلامی دانست و بر مشارکت حداکثری مردم به ویژه جوانان و رای اولی‌ها در این آزمون بزرگ و سرنوشت ساز تاکیدکرد.

 وی با اشاره به حمله موشکی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌ها در سوریه و اربیل عراق گفت: این حمله موشکی هشداری برای زیاده‌خواهان نظام اسلامی و ضربه مهلکی به دشمنان است و ملت ایران از این اقدام سپاه قدردانی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان به مراسم معنوی اعتکاف و آمادگی مساجد استان اشاره کرد و از مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری هفتمین جشنواره بین المللی اعتکاف و میزبانی خوب استان نیز قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین با قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص اجرای طرح پویش ملی غربالگری رایگان از مردم خواست به صورت خانوادگی در این پویش ملی شرکت کنند.

 خطیب نماز جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود به ولادت باسعادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر و همچنین ولادت امام محمد تقی علیه السلام اشاره کرد و گفت: چشم پوشی از خود، ایمان به خدا و رسولش، عدالت و جهاد از ویژگی‌های بارز حضرت امیر مومنان علی علیه السلام بود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نماز جمعه را قرارگاه وحدت، اخوت دینی، تعاون و مشارکت و نمایش شکوه و عزت و افتخار مردم دانست و افزود: در بیست و ششمین اجلاسیه ائمه جمعه کشور که با حضور رهبر معظم انقلاب و مسئولان کشور برگزارشد، درخواست‌ها و مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف مطرح و از مسئولان خواسته شد برای رفع آن‌ها عزم جدی داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار