مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی:

جامعه در ایام هفته کتاب شاهد یک نشاط فرهنگی است

سید جواد جعفری گفت: ایام هفته کتاب فرصتی مناسب برای انس و الفت بیشتر مردم با کتاب است و ما در این ایام یک نشاط فرهنگی را در سطح جامعه شاهد هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛سید جواد جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با ستاد اطلاع ‌ رساني بيستمين دوره هفته كتاب، اظهار کرد: به اعتقاد من ایام هفته کتاب یک فرصت خوب برای انس و الفت بیشتر مردم با کتاب است چراکه در این هفته همه دستگاه‌ها در مجموعه خود به موضوع و اهمیت کتاب‌خوانی می‌پردازند و با برپایی نمایشگاه‌های کتاب دسترسی مردم به این کالای فرهنگی را تسهیل می‌کنند.
وی ضمن تاکید بر ایجاد فضای با نشاط در ایام هفته کتاب در سطح کشور، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید بسیاری دارند که کتاب باید به زندگی مردم وارد شود و همین تاکید کمک می‌کند ، عاشقان ولایت و مسئولان، تلاش و همت بیشتری برای اجرای برنامه‌های هفته کتاب داشته باشند.
 جعفری  افزود: کتاب‌خوانی در سال‌های اخیر با توجه به اقدامات مناسبی که صورت گرفته، رونق داشته و آرام‌آرام به امری نهادینه بدل می‌شود.
گفتني است؛ بيستمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران با شعار "يادگار ماندگار" از 20 تا 27 آبان ماه سال جاري در سرتاسر كشور برگزار مي ‌ شود./ص
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار