سبحاني‌نيا با يادآوري درخواست احمدي‌نژاد براي حضور در پارلمان:

رئيس‌جمهور در نشست تعاملي چهارشنبه به نظرات نمايندگان گوش دهد

عضو هيئت‌رئيسه مجلس با اشاره به حضور رئيس‌جمهور در جلسه روز چهارشنبه 27 (دي ماه) بهارستان گفت: اين جلسه بايد به گونه‌اي باشد که نمايندگان نيز در اين نشست تعاملي فرصت اظهار نظر داشته باشند.


حجت‌الاسلام حسين سبحاني‌نيا نماينده مردم نيشابور در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به درخواست کتبي رئيس‌جمهور براي حضور در مجلس گفت: قرار است جلسه روز چهارشنبه هفته آينده مجلس با رئيس‌جمهور يک جلسه تعاملي باشد که در آن نمايندگان نيز فرصت اظهارنظر داشته باشند .

وي در ادامه درباره سخناني از معاون پارلماني رئيس‌جمهور مبني بر اينکه احمدي‌نژاد پس از سخنراني، مجلس را ترک خواهد کرد، افزود: طرح اين موضوع تنها در حد گفت و شنود است و مطلبي به صورت رسمي اعلام نشده و اگر قرار به برگزاري جلسه تعاملي مجلس و دولت باشد بايد رئيس‌جمهور نيز در اين نشست تعاملي به اظهار نظر نمايندگان گوش دهد.

عضو هيئت‌رئيسه مجلس با بيان اينکه علني يا غيرعلني بودن جلسه روز چهارشنبه 27 دي‌ماه مشخص نيست، خاطر نشان کرد: معاون پارلماني رئيس‌جمهور در اظهارات خود خواستار برگزاري جلسه علني شد اما رئيس‌جمهور در جلسه با مجمع نمايندگان خراسان رضوي از يک جلسه غيرعلني صحبت کرده بود.

وي در ادامه در خصوص زمان حضور رئيس‌جمهور در اين نشست اظهار داشت: به صورت رسمي ساعت خاصي اعلام نشده و رئيس‌جمهور مي‌تواند بين ساعت 8 تا 12 در مجلس حضور يابد.

سبحاني‌نيا در پايان و در پاسخ به اين سوال که آيا با توجه به شائبه‌هاي به وجود آمده هيئت‌رئيسه جلسه‌اي در خصوص چگونگي برگزاري اين نشست برگزار خواهند کرد يا خير؟ گفت: جلسه هيئت‌رئيسه مجلس در روز دوشنبه برگزار خواهد شد که در اين نشست اين مسئله نيز مورد بررسي قرار مي‌گيرد.


نامه احمدي‌نژاد براي حضور در مجلس/ اين هفته پارلمان آماده نيست


گفتني است عبدالرضا مصري نماينده مردم كرمانشاه در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه دستور كار اين هفته مجلس از پيش اعلام و مشخص شده است، گفت: بر اين اساس اگر رئيس‌جمهور بخواهد در بهارستان حضور پيدا كند قاعدتا بايد زمان مشخصي را به مجلس اعلام كند تا اين موضوع در هيئت رئيسه مطرح و در دستور كار قرار گيرد.


وي در ادامه به نامه رئيس‌جمهور مبني بر آمادگي وي براي حضور در مجلس اشاره كرد و افزود: هر زمان كه درخواستي در اين  خصوص به مجلس ارائه شود، موضوع در دستور كار قرار خواهد گرفت و زمان قطعي آن اعلام خواهد شد.

مصري با بيان اينكه اين ديدار قطعا در دستور اين هفته بهارستان نگنجيده است، تصريح كرد: دولت بايد زمان و دلايل حضور احمدي‌نژاد در مجلس را معين كند.

گفتگوي احمدي‌نژاد با بهارستان‌نشينان اقتصادي است

همچنين لطف‌الله فرزونده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تعويق افتادن حضور احمدي‌نژاد در مجلس اظهار داشت: رئيس جمهور در روز چهارشنبه هفته آينده 27 دي ماه در صحن علني مجلس حضور خواهد يافت.

وي در خصوص موضوع گفتگوي رئيس‌جمهور با نمايندگان گفت: رئيس جمهور با نمايندگان مجلس در مورد مسائل اقتصادي کشور گفتگو خواهد کرد تا ارتباط و تعامل دولت و مجلس در مورد اين مسائل افزايش يابد.
انتهاي پيام/س2





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار