هاشمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

ضرورت نظارت مسئولان بر بازار آشفته مسكن

رئيس کميسيون عمران مجلس با اشاره به بازار آشفته مسكن گفت: دستگا‌ه‌هاي اجرايي، زيربخش‌هاي مربوطه و مسئولان بايد با نظارت کافي به اين امر، از حقوق مردم صيانت کرده و فرصت را از سوءاستفاده‌کنندگان بگيرند.

"سيدمهدي هاشمي" نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به افزايش اجاره بها در حوزه مسکن تهران گفت: معمولا در دوره پاياني هر دولت و انتقال دوره مديريتي، روند کنترل و مديريت کالاها و بازار دچار خدشه مي‌شود.
 
وي ادامه داد: بخشي از افزايش قيمت اجاره بها در کشور به علت سوءاستفاده افرادي است که درصدد ماهي گرفتن از آب گل‌آلود هستند و هيچ توجهي به حق مردم ندارند.
 
رئيس کميسيون عمران اظهار داشت: دستگا‌ه‌هاي اجرايي، زيربخش‌هاي مربوطه و مسئولان بايد با نظارت کافي به اين امر، از حقوق مردم صيانت کرده و فرصت را از سوءاستفاده‌کنندگان بگيرند.

نماينده تهران افزود: تاكنون طرح و پيشنهادي براي بررسي در حوزه قيمت مسكن به كميسيون ارسال نشده است اما تذكرات نمايندگان را به طور رسمي به مسئولان حوزه مسكن منتقل خواهيم كرد.
 
هاشمي در پايان خاطرنشان كرد: مسئولان و مديريت مسكن بايد امر قيمت مسكن اهتمام ويژه‌اي داشته باشند و با هوشياري خود از بروز مشكلات اين‌چنيني در كشور جلوگيري كنند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار