جزییات کامل دیدار حزب موتلفه اسلامی با عراقچی/

تشریح دستاوردهای هسته‌ای ایران در جلسه شورای مرکزی/ بیان جزییات توافق‌نامه ژنو

حزب موتلفه اسلامی شب گذشته پیرامون تشریح دستاوردهای هسته‌ای ایران با سید عباس عراقچی دیدار کرد.

"حجت‌الاسلام محمدحسن ذاکری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه شب گذشته اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با "سید عباس عراقچی"، معاون وزیر امور خارجه کشورمان، اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی در جهت رسالتی که به عنوان یک حزب سیاسی فعال با گستره ملی برعهده دارد، طبیعی است که در مسائل مربوط به کشور به ویژه مسائل هسته‌ای فعال و پیگیر باشد.

وی افزود: در همین راستا از "سید عباس عراقچی" برای شرکت در جلسه شورای مرکزی حزب دعوت شد و وی شب گذشته در این جلسه حضور پیدا کرد و توضیحاتی را پیرامون توافق هسته‌ای، مفاد توافقنامه و مذاکراتی که در ژنو صورت گرفته، ارائه داد.

حجت‌الاسلام ذاکری ادامه داد: در این جلسه اعضای شورای مرکزی، پاسخ سوالات خود را در خصوص مسئله هسته‌ای، به خصوص توافقنامه ژنو دریافت کردند.

عضو شورای مرکزی بیان داشت: موتلفه خواهان نقدی مشفقانه و حمایتی مدبرانه در عین رصد هوشمندانه از دولت داشته باشد، در همین راستا، به دنبال این هستیم که رسالت خود را به عنوان قسمتی از سیل خروشان ملت عظیم‌الشان ایران در دفاع از حقوق هسته‌ای نقش‌آفرین باشیم.

حجت‌الاسلام ذاکر بیان داشت: اعضای شورای مرکزی سوالات دقیقی هم در حوزه فنی مسئله هسته‌ای و هم در مفاد توافقنامه ژنو داشتند که عراقچی نیز به صورت دقیق پاسخ گفت.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه جلسه صمیمانه‌ای برگزار شد، خاطرنشان کرد: موتلفه برای حمایت از گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای با توجه به حضور کارشناسان هسته‌ای در این حزب، اعلام آمادگی خود را ابلاغ کرد؛ دو تن از اعضای شورای مرکزی، غفوری‌فرد، و عباس‌پور در مسائل فنی هسته‌ای ورود دارند و نظرات تخصصی ارائه می‌دهند.

وی افزود: برای پاسخگویی به مطالبات اعضای فعال حزب موتلفه در سرتاسر کشور، در خصوص مسائل هسته‌ای و سوالات آنان در حوزه‌های مختلف، لازم بود که یکی از اعضای ارشد تیم مذاکره‌کننده در میان اعضای شورای مرکزی حضور پیدا کند تا به طور مستقیم اعضا بر مذاکرات و توافقنامه تسلط پیدا کرده و اطلاعات کافی داشته باشند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در پایان با بیان اینکه جلسه مفیدی برگزار شد خاطرنشان کرد: عراقچی اطلاعات خوبی را در اختیار اعضای شورای مرکزی قرار داد و به شبهات و برخی سوالات اعضای شورای مرکزی پاسخ داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار