برگزاری کلاس های تعيين سطح پيلاتس به ميزبانی اصفهان

اولين دوره کارگاه تعیین سطح پیلاتس سال 93 در اصفهان برگزار شد.

 به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، اولین دوره کارگاه تعیین سطح پیلاتس در سال 93 برگزار شد.

مدرس این دوره سه روزه با بیان این مطلب گفت: این اولین دروه در سال 93 بود که برای تعیین سطح پیلاتس با حضور 60 نفر شرکت کننده برگزار شد.

 سمیعی ادامه داد: از دوره کارگاه سه روزه تعیین سطح پیلاتس بسیار استقبال شد که حضور 60 متقاضی تاییدی بر این استقبال است. درنظر سنجی صورت گرفته نیز مشخص شد که بیش از 90 درصد از شرکت کنندگان از دوره رضایت کامل را داشتند. در بین متقاضیان مربی و کمک مدرس هم بود که نشان می دهد سطح کلاس بالا بوده است.
 
این مربی با 9 سال سابقه در فعالیت در رشته پیلاتس اضافه کرد: خود من بنیانگذار رشته پیلاتس در اصفهان بودم و اعتقاد دارم گرایش مردم به ویژه بانوان به این رشته بسیار زیاد شده است . زیرا نسبت به سایر رشته ها نتیجه بهتری از آن می گیرند. پیلاتس باعث تقویت عضلات و ماهیچه ها می شود و نسبت به سایر رشته های ورزشی جذابیت بیشتری برای مردم دارد.

شایان ذکر است که دوره کارگاه تعیین سطح پیلاتس از 15 تا 17 مرداد ماه در سالن ورزشی امیرحمزه واقع در امیریه برگزار شد.مراسم اختتامیه دوره با حضور حمید فریضه رئیس کمیته پیلاتس و احمدعلی پورحجتی دبیر هیات ورزش های همگانی استان اصفهان برگزار شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اصفهان ، تعیین ، سطح ، پیلاتس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار