دیوید کوهن: تجارت در ایران قبل از توافق هسته‎ای آزاد نیست/ واشنگتن خواستار اتخاذ موضع قوی کشورهای عربی در قبال داعش و النصره است

معاون وزارت خزانه‌داری در مصاحبه‌ای تلویزیونی با اشاره به اینکه تجارت در ایران قبل از توافق هسته‎ای آزاد نیست، خواستار اتخاذ موضع قوی کشورهای حوزه خلیج فارس در قبال داعش و النصره است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛"دیوید کوهن" روز دوشنبه در مصاحبه با شبکه العربیه با اشاره به اینکه آمریکا با کشورهای حوزه خلیج فارس برای قطع منابع مالی گروه‌های افراطی، همکاری می‌کند، افزود: واشنگتن بین کمک به مخالفان سوری و گروه‌های افراطی تمایز قائل می‌شود.

وی تاکید کرد: واشنگتن کشورهای عرب حوزه خلیج فارس را به اتخاذ موضع قوی در قبال قطع منابع مالی گروهک داعش و جبهه النصره دعوت می‌کند.

معاون خزانه‌داری آمریکا در بخش دیگری از مصاحبه خود اظهار داشت: تجارت در ایران قبل از توافق جامع هسته‌ای  آزاد نیست.

وی افزود: اینکه افرادی امروز وارد توافق‌های تجاری با ایران شوند، امری زودرس است، چرا که این موضوع بر خلاف تحریم‌هایی است که در حال حاضر جاری هستند.

"کوهن" گفت: ما می‌دانیم که همان‌طور که شما می‌گویید در جامعه بازرگانی برای رفع تحریم‌ها علیه ایران و ایجاد فرصت‌هایی جدید در این کشور اشتیاق وجود دارد، اما تنها راهی که این امر محقق می‌شود این است که توافقی جامع بین دو طرف حاصل شود.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار