هلاکت ده‌ها تروریست در بلندی‌های قلمون در حمله ارتش سوریه

در حمله ارتش سوریه به گروه های مسلح تروریستی در ساعات ابتدایی صبح امروز سه شنبه در منطقه قلمون، ده ها تن از نیروهای تروریستی کشته و مجروح شدند.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری العهد، این پایگاه در خبری فوری گزارش داد که طبق اطلاعات رسیده به این پایگاه خبری، در حمله ارتش سوریه به گروه های تروریستی مسلح در ساعات ابتدایی صبح امروز سه شنبه در بلندی های قلمون در حومه دمشق، ده ها تن از گروه های تروریستی مسلح کشته و مجروح شدند.

العهد اعلام کرد: طبق این اطلاعات رسیده، ارتش به طور مستقیم تانکی از گروه های مسلح را در بلندی های روستای فلیطه در قلمون هدف قرار داد که منجر به نابودی کامل آن و افراد داخل آن شد.
همچنین العهد گزارش داد که طبق اطلاعات رسیده، نیروهای هوایی ارتش سوریه اقدام به هدف قرار دادن تجمعات و پایگاه های مسلحان در بلندی های عسال الورد، الجبه، و رأس المعره گردید که طی آن ده ها تن از تروریست های مسلح کشته و مجروح شدند.

همزمان با این تحولات، توپخانه های ارتش سوریه اقدام به هدف قرار دادن تجمع گروه های مسلح در دو گذرگاه میرا و الرومیات در بلندی های قلمون کردند که طی آن تعدادی از عناصر تروریستی مسلح کشته و مجروح شدند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار