لیگ برتر والیبال؛

صدرنشینی تبریزی ها با یک ست بیشتر از میزان/ارومیه مقتدر ماند، نوین دو پله صعود کرد

دیدارهای گروه یک و دو لیگ برتر والیبال در هفته نخست دور برگشت امروز چهارشنبه با انجام 6 مسابقه پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، دیدارهای گروه یک و دو لیگ برتر والیبال در هفته نخست دور برگشت امروز چهارشنبه با انجام 6 مسابقه پیگیری شد.

گروه یک:

هفته هشتم لیگ برتر والیبال در گروه یک این رقابت ها که با نام زنده یاد حسین معدنی پیگیری می شود، امروز چهارشنبه در شهرهای مشهد، زاهدان و گنبد پیگیری شد و تیم های شهرداری تبریز، میزان خراسان و جواهری گنبد به پیروزی دست یافتند.

شاگردان جبارقوچان نژاد سرمربی شهرداری زاهدان در دیدار امروز در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 19 و 25 بر 18 مغلوب همنام تبریزی خود شدند تا پنجمین شکست خود را تجربه کنند و نماینده تبریز با 16 امتیاز و معدل ست بهتر (یک ست برده بیشتر) نسبت به میزان در صدر جدول رده بندی قرار گرفت. شهرداری زاهدان نیز با پذیرش این شکست 8 امتیازی ماند و تغییری در جایگاهش در پایان این هفته ایجاد نشد.

در دیگر مسابقه این گروه که در سالن مهران مشهد برگزار شد، میزان خراسان موفق به شکست سه بر صفر ارتعاشات با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 16 و 25 بر 19 شد. شاگردان غلامرضا مومنی مقدم با کسب این پیروزی 16 امتیازی شدند و با یک ست کمتر نسبت به شهرداری تبریز در رده دوم قرار گرفتند و پیکان تهران که امروز استراحت داشت با 15 امتییاز سوم شد.

در شهرآورد گنبدی ها نیز تیم بازرگانی جواهری موفق به شکست سه بر صفر تعاون شد تا برای دومین مرتبه در لیگ امسال پیروز شهرآورد باشد. جواهری گنبد با وجود پیروزی در این دیدار در رده چهارم جدول رده بندی ماند و تعاون گنبد نیز با وجود این شکست تغییری در جایگاهش رخ نداد.
 
نتایج کامل هفته نخست دور برگشت لیگ برتر والیبال در گروه یک به قرار زیر است:
میزان خراسان 3– ارتعاشات صنعتی ایران صفر
25 بر 18، 25 بر 16 و 25 بر 19
 
شهرداری زاهدان صفر – شهرداری تبریز 3
23 بر 25، 19 بر 25 و 18 بر 25)
 
بازرگانی جواهری گنبد 3– تعاون گنبد صفر
31 بر 29، 25 بر 19 و 25 بر 18
 
جدول رتبه بندی گروه یک لیگ برتر والیبال نیز در پایان هفته هشتم به قرار زیر است:
1-    شهرداری تبریز 16 امتیاز
2-    میزان خراسان 16 امتیاز
3-  پیکان تهران 15 امتیاز
4-    جواهری گنبد 12 امتیاز
5-    شهرداری زاهدان 8 امتیاز
6-    تعاون گنبد 5 امتیاز
7-    ارتعاشات صنعتی ایران بدون امتیاز

گروه دو:

رقابت های گروه دوم لیگ برتر والبیال در هفته هشتم این مسابقات «جام زنده یاد حسین معدنی» امروز چهارشنبه در شهرهای ارومیه، ورامین و بندرعباس با پیروزی شهرداری ارومیه، متین و نوین کشاورز همراه بود.

شهرداری ارومیه که مقتدرترین تیم دور رفت نام گرفته بود، در این مسابقه بدون حضور سعید معروف پاسور نام دار خود که به علت پیوستن به تیم کازان روسیه، در دور برگشت نمایند زادبومش را همراهی نمی کند، در برابر نارنجی پوشان سایپا سه بر صفر به پیروزی رسید تا همچنان تیم مقتدر این رقابت ها بماند و هواداران این تیم که نگران جای خالی این پاسور ارزشمند والیبال کشورمان بودند با کسب ششمین پیروزی سه بر صفر تیمشان به نوار برد های مقتدرانه ارومیه امیدوارتر شوند.

شاگردان جهانگیرسید عباسی در این دیدار نفس گیر با نتایج 25 بر 22،  36 بر 34 و 25 بر 22 مقابل شاگردان فرشاد سعیدی که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی داشتند، پیروز شدند و با 21 امتیاز صدرنشینی مقتدارنه خود را حفظ کردند و سایپا نیز با 7 امتیاز در رده پنجم ماند.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم متین ورامین در پارس مهر فارس سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 20، 27 بر 25 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند تا جمع امتیازهای خود را در این رقابت ها به عدد 15 برسانند و همچنان در رتبه دوم گروه دوم قرار گیرند. تیم پارس مهر فارس نیز به پذیرش این شکست، هفتمین ناکامی خود را تجربه کرد و همچنان بدون امتیاز در قعر جدول این گروه باقی ماند. این دیدار در حالی بدون حضور تماشاگر (حکم کمیته انضباطی) برگزار شد که بهروز عطایی سرمربی متین از آرش کشاورزی، حسام بخششی، امیر غفور، اندریاس، مصطفی شریفات، محمد طاهر وادی و شاهین مفیدی در ابتدای این مسابقه استفاده کرد و پارس مهر فارس نیز با ترکیب میثم فریدی، فرهاد چاله چاله، صابر زارع، محمد حسینی، حامد فرهادیان، دانیال معتضدی و رافع طبری مقابل متین میزبان صف آرایی کرد.

در دیگر دیدار این گروه نوین کشاورز در بندرعباس موفق به کسب سه امتیاز از آلومینیوم المهدی شد. شاگردان مسعود آرمات سرمربی نوین کشاورز در ست اول 25 بر 19 مغلوب المهدی شدند اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 21 و 25 بر 19 میزبان خود را از پیش رو برداشتند تا دو پله صعود در جدول این رقابت ها تجربه کرده باشند.
 
وزارت دفاع در این هفته استراحت داشت اما جایگاهش در جدول این رقابت ها تغییری نکرد.
 
نتایج کامل هفته نخست دور برگشت لیگ برتر والیبال در گروه دوم به قرار زیر است:
شهرداری ارومیه 3– سایپا البرز صفر
25 بر 22، 36 بر 34، 25 بر 22
متین ورامین 3– مهر پارس فارس صفر
25 بر 20، 27 بر 25 و 25 بر 18
آلومینیوم المهدی بندرعباس یک – نوین کشاورز 3
25 بر 19، 20 بر 25، 21 بر 25 و 19 بر 25
 
رتبه بندی این گروه نیز در پایان هفته هشتم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
1-    شهرداری ارومیه 21 امتیاز
2-  متین ورامین 15 امتیاز
3- وزارت دفاع 12 امتیاز
4-    نوین کشاورز 10 امتیاز
5-    سایپا البرز 7 امتیاز
6-    آلومینیوم المهدی 7 امتیاز
7-    پارس مهر فارس بدون امتیاز
برچسب ها: والیبال ، لیگبرتر ، متین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار