راه در هفته ای که گذشت:

ورود ۴ فروند هلیکوپتر R۴۴ برای اولین بار به کشور/راه‌اندازی اولین مرکز آموزش خلبانی هلی کوپتری غیر نظامی در ایران

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از راه اندازی اولین مرکز آموزش خلبانی هلی کوپتری غیر نظامی در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصای باشگاه خبرنگاران این هفته بخش راه بر خلاف سایر هفته های پیش شاهد اتفاقات بسیاری ا ز جمله افتتاح مرکز آموزش غیر نظامی هلی کوپتری بود.
براساس این گزارش کارشناس امور دریایی عنوان کرد:

سوخت رسانی دریایی با خطرات ایمنی و زیست محیطی ناشی از سرریز سوخت به دریا در اثر غفلت پرسنل عملکر نامناسب تجهیزات یا فقدان تجهیزات ایمنی در محل انتقال سوخت مواجه است و ضریب ایمنی در صنایع بندری از جمله بخشش حمل و نقل، تخلیه و بارگیری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خبرداد:

جهانگیریان در حاشیه افتتاح نخستین مرکز آموز خلبانی غیرنظامی بالگرد در کردان استان البرز گفت: پیش از افتتاح این مرکز خلبانان غیر نظامی هلیکوپتری در خارج از کشور آموزش می‌دیدند.

در دیدار وزرای دو کشور مطرح شد:

وزیر راه و شهرسازی کشورمان در دیدار با وزیر حمل و نقل عراق ضمن ابراز خرسندی از آمادگی عراق برای اتصال ریلی از مرز شلمچه بر لزوم برنامه‌ریزی عملیاتی برای اجرایی کردن شبکه راه آهن ایران-عراق و انتقال زائران ایرانی عتبات عالیات از طریق راه آهن در آینده تاکید کرد.

پورسید آقایی:


پورسید آقایی گفت: با حمایت‌های بسیار خوب راه‌آهن سال آینده بخش خصوصی در حوزه حمل‌ونقل ریلی حضور چشمگیری خواهد داشت.

معاون عمليات هوانوردي شرکت فرودگاه‌ها از افزايش 74 و هشت دهم درصدي پروازهاي عبوري بر فراز کشور در آذر سال جاي نسبت به مدت ماه پارسال خبر داد و افرود: در اين مدت 28 هزار و 62 پرواز عبوري بر فراز کشور تردد داشته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از راه اندازی اولین مرکز آموزش خلبانی هلی کوپتری غیر نظامی در کشور خبر داد.

مدیر کل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ترانزیت ۹ میلیون و ۹۱۱ هزار تن کالا از مرزهای کشور در ۹ ماه سال جاری خبر داد و گفت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

معاون مسافری راه‌آهن:

معاون مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در امور مسافربری از کاهش قیمت بلیت قطار هشتگرد – تهران به 1000 تومان به منظور تشویق بیشتر شهروندان به استفاده از قطار و کاهش حوادث جاده‌ای خبر داد.

هيأت وزيران مصوب كرد:

هيأت وزيران مصوب كرد كه مبلغ 250 ميليارد ريال برای مرمت و بازسازی پل‌های بزرگ روستايی خسارت ديده ناشی از حوادث غيرمترقبه در اختيار وزارت راه و شهرسازی قرار گيرد.

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع ریلی تغییر کرد:

با حکم مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توسعه ترابر ایرانیان، مسعود سالاری به عنوان سرپرست جدید شرکت توسعه صنایع ریلی ایرانیان (ایریکو) منصوب شد.

شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا به منظور افزایش رضایت‌مندی مسافری در دی ماه نیز بلیت قطارهای خود را در مسیر اصفهان - مشهد و بالعکس با تخفیف عرضه خواهد کرد.

با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، کار ساخت انبار صادراتی سیمان در بندر امیرآباد آغاز شد.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار