انبار‌لویی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پا گذاشتن روی استقلال ملی با غیرت ما سازگار نیست/ آرمان استقلال علمی در فناوری هسته‌ای/ با عقب‌نشینی، دشمن گستاخ می‌شود

عضو حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مذاکرات هسته‌ای منبعث از استقلال ملی کشور است و موضوع این مذاکرات، دفاع از استقلال علمی و ملی کشور است.

"محمدکاظم انبارلویی" مسئول سیاسی و عضو حزب مؤتلفه اسلامی، در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم در زمینه صیانت از ارزش‌های کشور در برابر تحریم‌های علیه نظام، اظهار داشت: در صیانت از استقلال ملی، خون‌های زیادی دادیم و یکی از شعارهای کلیدی در نهضت امام خمینی (ره) استقلال، آزادی جمهوری اسلامی است، بنابراین استقلال یک آرمان برای ملت ما به حساب می‌آید.
 
وی افزود: ما در زمینه سیاسی با شعار نه شرقی نه غربی قدم برداشتیم، در موضوع اقتصادی نیز مستقل از اقتصاد جهان پیشرفت کردیم، درباره استقلال فرهنگی و علمی رکوردهای خوبی نیز بر‌جای گذاشتیم، در نتیجه باید گفت بدون آمریکا نیز می‌توان کشور را مستقل اداره کرد.
 
انبارلویی با اشاره به استقلال ملی کشور، تصریح کرد: پا گذاشتن بر روی استقلال ملی با غیرت ما سازگار نیست و موضوع مذاکرات هسته‌ای، دفاع از استقلال علمی و ملی کشور است، آمریکا بیش از یک دهه تحریم‌های ظالمانه علیه ما اعمال کرده و حتی دست به ترور دانشمندان هسته‌ای زده است، در نتیجه در این زمینه آرمان استقلال علمی ما مطرح است و نه تعداد سانتیریفیوژها.
 
عضو حزب مؤتلفه اسلامی، اظهار داشت: آمریکا در موضوع هسته‌ای ما زورگویانه عمل می‌کند، اما ملت زیر بار حرف آن‌ها نخواهد رفت، چرا که شعار" انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست" به عنوان یک شعار ملی در آمده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  مقام معظم رهبری تأکید داشتند که اگر ما یک قدم عقب‌نشینی کنیم در آن صورت دشمنان سراغ آرمان‌های ما می‌آیند، بنابراین باید دولت محترم این مفهوم را درک کند که در صورت عقب‌نشینی، دشمن گستاخ خواهد شد و دولت به فضل الهی عقب‌نشینی نخواهد کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار