رقابت آثار در این دوره از جشنواره تئاتر فجر سخت بوده اما امیدوارم ابتدا خودم از کارم راضی باشم.

مسعود طیبی کارگردان نمایش «پپرونی» در بخش تازه‌ها تئاتر ایران در سی و سومین جشنواره تئاتر فجر به خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: نمایش «پپرونی» نوشته سپیده خمسه‌نژاد در زمره آثار رئالیسم اجتماعی قرار دارد و موضوع آن در رابطه با زوج جوانی است که با رازهای پنهانی در مقابل هم قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: نمایش «پپرونی» ماجرای زندگی زوج جوانی است که در حال اسباب کشی به خانه بزرگتر هستند و در این بین دو نفر از دوستانشان به کمک آنها می آیند  و ناگفته‌هایی در خلال جریان قصه بازگو می شود.

طیبی تصریح کرد: من معتقدم هر اتفاق بدی در زندگی انسان از بنیاد خانواده شروع می شود و ما 60 بار این متن را بازنویسی کردیم اما در متن نهایی ساختار اجتماعی خوبی به وجود آمد.

وی رقابت این دوره از جشنواره را سخت خواند و افزود: رقابت بین آثار این دوره از جشنواره بسیار سخت است  اما امیدوارم در ابتدا خودم از کار راضی باشم چرا که در این صورت تماشاگر نیز راضی خواهد بود.

طیبی خاطر نشان کرد: انتخاب متن سپیده خمسه‌نژاد به دلیل آن بود که شرایط گروه و بازیگران با این متن همخوان بودند همچنین متن به لحاظ تکنیکی اثر خوبی بود.

وی در پایان اظهار داشت: مسعود میرطاهری، شیوا مکینیان، مسیح کاظمی و بهروز کاظمی بازیگران نمایش هستند. و امیدوارم این نمایش نیز به اجرای عموم برسد و نظر مخاطبان را جلب کند.

گفتنی است نمایش «پپرونی» به کارگردانی مسعود طیبی در هشتمین روز از جشنواره تئاتر فجر در دو اجرای 18:30 و 20:30 در سالن چهار سو به روی صحنه خواهد رفت.


انتهای پیام/ رض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار