انتقاد سرهنگ "آزوغ" از سکوت رسانه‌های غربی در برابر یک جنایت؛

حادثه هولناک "چپل هیل" نتیجه درماندگی غرب از اثرات نامه رهبر انقلاب به جوانان جهان است

رئیس سازمان بسیج عشایری گفت: دشمن می‌خواهد جنایت "چپل هیل" را نتیجه یک اتفاق ساده جلوه دهد و ردپای اسلام‌ ستیزی در این حادثه را از بین ببرد.

حادثه هولناک به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "دوستعلی آزوغ" رئیس سازمان بسیج عشایری، ضمن محکوم کردن سکوت رسانه‎های غربی در پی اقدام جنایت‌کارانه و شهادت سه تن از مسلمانان کارولینای شمالی در حادثه چپل‎هیل اظهار داشت: بدون شک اگر قربانیان این حادثه مسلمان نبودند، امروز غول رسانه‎ای غرب در سکوت خبری به‌سر نمی‎برد و آن را بلافاصله محکوم می‌کردند.
 
وی این اتفاقات هولناک را عجز و درماندگی غرب از اثرات نامه مقام معظم رهبری به جوانان جهان دانست و به این نکته معظم له اشاره داشت که فرمودند «درباره‌ انگیزه‌های سیاه‌نمایی گسترده علیه اسلام کاوش کنید» و درباره علل و عوامل آن باید به دقت تحلیل و بررسی صورت پذیرد.
 
سرهنگ آزوغ با انتقاد شدید از این اتفاقات وحشیانه و تبعیض نژادی افزود: این حوادث در کشوری رخ می‌دهد که ادعای حقوق بشر دارند، در حالی‌که در کشور خود هیچ‌گونه امنیت جانی ندارند و هر لحظه امکان کشته شدن بر اثر نژاد و رنگ پوست و دین و مذهب وجود دارد.
 
رئیس سازمان بسیج عشایری تصریح کرد: در کشوری که هر کسی از راه می‌رسد و بنا به ایده و سلیقه شخصی و قضاوت خود دست به کشتار می‌زند، در ماجرای قتل و کشتار سه دانشجوی "چپل هیل" تنها گناه آنان داشتن حجاب بود.
 
این مقام مسئول ادامه داد: رسانه‌های مدعی آزادی غربی تلاش می‌کنند حادثه شارلی ابدو را نتیجه تروریست اسلامی نشان دهند و همه مسلمانان را متهم به مخالفت با آزادی بیان و انجام عملیات تروریستی کنند؛ اما جنایت "چپل هیل" را نتیجه یک اتفاق ساده جلوه می‌دهند و می‌خواهند ردپای اسلام ستیزی در این حادثه را از بین ببرند.
 
وی با محکوم کردن این اقدام رسانه‌های غربی خاطر نشان کرد: رسانه‌های آزاداندیش و مستقل جهان و رسانه‌های اسلامی که امروز وظیفه‌شان از هر زمان دیگر سنگین‌تر شده، باید برای اینکه صدای مظلومیت مسلمانان جهان شنیده شود همه تلاش خود را انجام دهند و از طریق شناساندن حقیقت اسلام جلوی جوسازی رسانه‌ای را در غرب بگیرند و هرچه سریع ‎و قوی‎تر این جنایت خبیثانه را محکوم و هم‌پوشانی کنند و جامعه اسلامی و بین‌الملل باید در برابر این کشتار، موضع جدی گرفته و افکار عمومی نیز در برابر این جنایت بی‎رحمانه، سکوت را بشکنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار