میر اسماعیلی : قرارداد جودو‌کاران در سال 93 رشد داشت، اما مطلوب نبود / پدیده‌های جودو به تیم ملی دعوت می‌شوند

نایب رئیس فدراسیون جودو و کوراش گفت : در سال 93 قرارداد مالی جودو‌کاران رشد خوبی داشت ولی مطلوب نبود.

آرش میر اسماعیلی،  نایب رئیس فدراسیون جودو در گفتگو با  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: هفته آخر لیگ برتر از حساسیت خوبی برخوردار بود، سال گذشته با 6 تیم شروع کردیم ولی امسال با 8  تیم آغاز کردیم و خوب بود ولی 2 تیم در میانه  راه ما را تنها گذاشتند و به دلایل مالی نتوانستند لیگ را تا پایان ادامه دهند و با 6 تیم  لیگ را به پایان بردیم.

امسال قرارداد مالی بچه‌ها نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشت، اما مطلوب ما نیست امیدوارم سال آینده بهتر از امسال برگزار کنیم.

در لیگ دسته یک با 16  تیم رد 2 گروه 8 تیمی شروع کردیم و حساسیت بالایی در دسته یک شاهد بودیم و رقابت‌ها نزدیک‌تر شده‌ است.

وی در ادامه افزود: پدیده‌ها را به تیم ملی دعوت می‌کنیم و در تیم ملی به آنها زمان می‌دهیم تا خودشان را نشان بدهند.

عواملی که بتواند بازوی توانمند جودو باشند هنوز به حد مطلوب نرسیده‌اند، اما سعی  کردیم که هر سال داشته‌هایمان را حفظ کنیم و سال بعد افزایشی را داشته باشیم ولی به دنبال این هستیم که رشد خوبی را در جودو داشته باشیم.

میر اسماعیلی  در خصوص انتقادها افزود: هر چند که انتقاداتی به لیگ وارد است ولی هماهنگ کردن اردوهای تیم ملی با لیگ خیلی سخت است و ما توانسته‌ایم این هماهنگی را بین سر‌مربی و رئیس سازمان لیگ ایجاد کنیم چون هم باید لیگ را داشته باشیم و هم  تیم ملی‌ را.

وی  در پایان خاطر نشان کرد: سال خوبی را برای  همه مردم، جامعه ورزش و مخصوصا خانواده جودو آرزومندم.


انتهای پیام/

برچسب ها: ارش ، میراسماعیلی ، جودو ، کوراش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار