مسئول انجمن ورزشی ماهیگیری:

سال 94 سال تعامل نیروی جوان و پیشکسوتان است

مسئول انجمن ورزشی ماهیگیری گفت: در سال آینده می‌خواهیم نیروی جوان را بکار گرفته و از مشورت افراد قدیمی و پیشکسوت به عنوان همکار در جای خودشان استفاده کنیم.

سال 94 سال تعامل نیروی جوان و پیشکسوتان استحسن رادپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: درسال 94 مصمم هستیم از نیروی جوان و با نشاط به دل این رشته ورزشی تزریق کرده و به کارگرفته و از پیشکسوتان سمت خود به عنوان مشاور استفاده کنیم در حقیقت تعادل بین نیروی جوان و پیشکسوت ایجاد کنیم.
وی در ادامه افزود: کارهای زیادی در سال 93 انجام دادیم و جشنواره زیادی برگزار کردیم و به دلیل عدم انعکاس آن توسط اصحاب رسانه زیاد مردم از آن مطلع نشدند ولی چون دید ما به این ورزش حرفه‌ای است به خاطر تغییر و تحولاتی که در سطح مدیریت فدراسیون انجام شد با مشکلات و کمبودهایی روبرو بودیم و زیاد از برنامه‌های خود راضی نبودیم.

وی همچنین افزود: در سال 93 بزرگترین جشنواره ماهیگیری در گنبدکاووس در 10 استان در سطح قهرمان کشوری برگزار کردیم که چون ماهی تقریبا سنگین وقت صید می‌کردند یک رکورد به حساب می‌آمد.

حسن‌رادپور همچنین تصریح کرد: در سال 94 با همکاری خیلی از سازمان‌ها مثل وزارت نیرو- جهاد کشاورزی می‌خواهیم در رودخانه‌هایی که مملو از ماهی است  مسابقه و جشنواره برگزار کنیم و برنامه‌های سال 94 ما به این قرار است: حضور مستمر در نمایشگاه‌ها، برگزاری چند برنامه عظیم در آب شور، برنامه‌های متنوع در جنوب کشور ترجیحا این برنامه در چابهار، قشم و کیش برگزار می‌کنیم برگزاری کلاس‌های آموزش ماهیگیری در 15 استان که وارد مرحله جدیدی از آموزش شوند.

مسئول ورزش ماهیگیری بیان کرد: در نظر داریم کلاس داوری دایر کرده و برای اولین بار می‌خواهیم با کنفدراسیون ماهیگیری جهان مراوده داشته باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای شروع برنامه‌های خود در سال 94 در اردیبهشت مناطق ماهیگیری را پاکسازی می‌کنیم ولی نیاز به مساعدت تمام سازمان‌های زیربط داریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: ماهیگیری ، مسئول ، رادپور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.