پرداخت 50 هزار یورو غرامت به خانواده قربانیان سقوط هواپیمای لوفت‌هانزا

شركت هواپیمایی لوفت‌هانزا 50 هزار یورو غرامت به خانواده هریك از مسافران كشته شده در پرواز 4U 9525 پرداخت می‌كند.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از ان بی سی نیوز؛ خانواده مسافران پرواز 4U 9525 لوفت‌هانزا از این شركت آلمانی 50 هزار یورو ( معادل 54 هزار و 450 دلار) غرامت دریافت می‌كنند.

آندریاس لوبیتس كمك خلبان ایرباس  A320 به عمد موجب سقوط هواپیما و كشته شدن 150 سرنشين آن شد. سخنگوی شركت هوایی لوفت‌هانزا اعلام كرد: مبلغ درنظر گرفته شده برای خانواده هر مسافر 50 هزار یورو است و امكان افزایش آن و یا پرداخت مجدد به خانواده قربانیان وجود ندارد.

این شركت هواپیمایی امیدوار است از پرداخت خسارات مالی دیگر شانه خالی كند. اگر خانواده كشته شدگان حادثه بتوانند ثابت كنند این اتفاق دردناك به اقتصاد خانواده و معیشت آنها صدمه وارد كرده است، لوفتهانزا مجبور به افزایش سقف غرامت تا 143 هزار یورو می‌شود. اين اتفاق زیاني 27 میلیون یورویی برای لوفت‌هانزا به همراه خواهد داشت.

قوانین متعدد دیگری نیز برای پرداخت غرامت به خانواده قربانیان حوادث هوایی وجود دارد. این قوانین باتوجه به ملیت قربانیان دستخوش تغییراتی می‌شود. به عنوان مثال در آلمان و انگلیس غرامت در نظر گرفته شده برای كودكان كمتر از بزرگسالان است اما در آمریكا فقدان كودك را ضربه روحی بزرگی دانسته و غرامتی یكسان با بزرگسالان برای آن در نظر می‌گیرند.

 ملیت كشته شدگان سقوط ایرباس A320 شرکت لوفت‌هانزا 72 آلمانی، 51 اسپانیایی و مسافرانی از انگلیس، استرالیا، آرژانتین، ایران، آمریكا، ونزوئلا، هلند، كلمبیا، مكزیك، ژاپن، دانمارك و رژیم صهیونیستی اعلام شده است.


انتهاي پيام/
برچسب ها: لوفتهانزا ، سقوط ، هواپیما ، آلپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار